Op een placemat zetten wil vaak al helpenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:25 schreef Oognip het volgende:
Pfff die waterfontein is een beetje jammerhij zou geluidarm zijn, maar hij bromt behoorlijk. We kijken het een avondje aan en anders sturen we hem mooi terug.
Hij staat nu in de vensterbank. Ik zal er even een placemat onder zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een placemat zetten wil vaak al helpen(Staat ie nu op tegels?)
En de eerste paar minuten maakt ie hier meer herrie dan normaal, want dan moeten de belletjes er nog even uit zeg maar.
Volgens de policy (die is op te vragen bij mij, uiteraard) zijn pics van je tieten verplicht alvorens je hier mag blijven posten.quote:
omfg. Kansloosquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:24 schreef Bamba het volgende:
Geen 1955 of kokosshake op_O-. We zitten wel naast een gereformeerd Zeeuws gezin wat aan het bidden was voor de maaltijd
Plakken met plakband. Kan gewoon terug. Zolang de doos niet in 300stukken ligt, np.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
Placemat helpt iets maar niet veel. Als ik hem in de lucht hou dan maakt ie ook herrie, dus het geval maakt gewoon herrie. Niks aan te doen lijkt me. De vorige maakte helemaal geen herrie dus dit valt me tegen.
Hopelijk kan ik hem nog terugsturen, de doos is iets gescheurd.
oh dan moet het helemaal goed komenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plakken met plakband. Kan gewoon terug. Zolang de doos niet in 300stukken ligt, np.
faalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
oh dan moet het helemaal goed komen
Wel echt erg trouwens, want de pomp van onze oude waterfontein is stuk. Kijk ik nu op zooplus.nl zie ik dat een hele nieuwe pomp voor die fontein zo te bestellen isdus dat hebben we nu maar gedaan en deze wordt mooi teruggestuurd
Pompje van mijn fontein deed het ook niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
oh dan moet het helemaal goed komen
Wel echt erg trouwens, want de pomp van onze oude waterfontein is stuk. Kijk ik nu op zooplus.nl zie ik dat een hele nieuwe pomp voor die fontein zo te bestellen isdus dat hebben we nu maar gedaan en deze wordt mooi teruggestuurd
Nee, die had ik nog niet geprobeerd. Zal eens even kijken welke wij hadden...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
Heb je deze ook geprobeerd, Elies?
[ afbeelding ]
Ik ben over deze heel tevreden, het enige jammere vind ik dat ie wit is en dus heel snel er vies uit ziet.
Onze katten drinken wel veel beter uit een waterfontein dan uit drinkbakjes. Groot succes hier
@Greys, zal hem zo eens schoon gaan maken. (dom dat we daar zelf niet aan gedacht hebben)
Die heb ik dus, precies dezelfdequote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
Heb je deze ook geprobeerd, Elies?
[ afbeelding ]
Ik ben over deze heel tevreden, het enige jammere vind ik dat ie wit is en dus heel snel er vies uit ziet.
Onze katten drinken wel veel beter uit een waterfontein dan uit drinkbakjes. Groot succes hier
@Greys, zal hem zo eens schoon gaan maken. (dom dat we daar zelf niet aan gedacht hebben)
Fijn dat dat werkt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik dus, precies dezelfde
En elke keer als hij er mee stopt, om de paar maanden, dat zwarte pompje even uit elkaar halen (staat in de gebruiksaanwijzing hoe het moet!), even goed doorspoelen, even met wattenstaafje in poeren om goed schoon te maken, weer in elkaar, tadaaaaaaaaaa... dan werkt ie elke keer weerDus grote kans dat dat bij jou ook zo is!
Die onderste hebben wij ook gehad voor die witte zeg maar. Die maakte ook te veel geluid vonden wij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
In elk geval deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Die onderste heb ik dus gekocht toen die CatMate het niet meer deed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
In elk geval deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
in de autoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig
Meer heb je ook eigenlijk niet nodig... maar waar laat je je tas/koffer?
Ahquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef ElisaB het volgende:
Een vers Kong kuikentje, omdat hij ziek is...
[ afbeelding ]
Helemaal natgelebberd
[ afbeelding ]
ik zie t probleem niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar dan moet je nog steeds met een WC-rol de camping over en op die vieze WC's daar gaan zitten
Ik wil er eentje achter m'n Goldwingquote:
Op het werk ga je ook niet op de bril zitten en ik vind 2 weken hurkend je behoefte doen niet het ideale idee van vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie t probleem niet.
tegenwoordig hoef je de rol niet meer mee te nemen, en op je werk deel je t toilet ook met meerdere mensen.
en als je snachts erg nodig moet, kun je toch altijd als noodgreep een emmer vatten
Op mijn werk ga ik wel op de bril zitten. Ben ik nu vies?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op het werk ga je ook niet op de bril zitten en ik vind 2 weken hurkend je behoefte doen niet het ideale idee van vakantie
Ja. Maar verschil moet er wezen, vieslakjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op mijn werk ga ik wel op de bril zitten. Ben ik nu vies?
dat krijg ik van in een hotel slapen, waar men iedere dag zomaar aan je spullen kan *ril*quote:
En op een WC gaan zitten waar, weet jij het, net iemand met open, vloeiende, kontwonden op heeft gezeten vind je niet *ril*?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat krijg ik van in een hotel slapen, waar men iedere dag zomaar aan je spullen kan *ril*
in een bed liggen waar weet ik wie wat allemaal gedaan en achtergelaten heeft *ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |