Tja, andere dingen gaan dan weer echt fantastisch goed met hem. Los luistert ie het beste van ze allemaal, zelfs beter dan Billy op het moment. Hij en Kees zijn de grootste pleasers naar vreemde mensen toe, beuken elkaar aan de kant voor aandacht bij iedereen. Met andere honden gaat ie los ook altijd superdeluxe, aan de riem is een ander verhaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel ook niet dat je dan maar nergens meer moet komen, maar dat ik het sneu voor 'm vind dat hij blijkbaar zo gestressed is om relatief kleine dingen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen, maar ik denk dat dat hier ergens overdreven is voor biet en bink om specific of iets anders aansterkvoer/dikmaak voer te geven. Of gewoon onwijs veel lekkers
Baloe moet iets minderen wandelen geloof ikdie was 300gr afgevallen terwijl hij op een dag zeker 10 koekjes en een snuit krijgt. En vla schaaltjes leeg mag likken, hapje vlees, druiven, stukje kaas, ect
Baloe wil wandelen in Qduyn met 1 of andere raar wijf wiens naam begint met Si.. Geen idee wie hij bedoelt. Jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef senesta het volgende:
Ik deed altijd eerst een dag vasten en daarna weer langzaam beginnen met kleine beetjes rijst en gekookte kip geven. Meestal was dat genoeg. Maar heeft Bink nooit gespuugd dan of zo Greys?
Maar het zou kunnen dat hij van de stress niet zindelijk is dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, andere dingen gaan dan weer echt fantastisch goed met hem. Los luistert ie het beste van ze allemaal, zelfs beter dan Billy op het moment. Hij en Kees zijn de grootste pleasers naar vreemde mensen toe, beuken elkaar aan de kant voor aandacht bij iedereen. Met andere honden gaat ie los ook altijd superdeluxe, aan de riem is een ander verhaal![]()
Maar dat ie nog steeds niet helemaal zindelijk is , daar erger ik me wel groen en geel aan.
Vies hondje is het maar hoor.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe wil wandelen in Qduyn met 1 of andere raar wijf wiens naam begint met Si.. Geen idee wie hij bedoelt. Jij?
Maakt me niet uit waarom ie het niet is, ik vind het gewoon supersmerigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar het zou kunnen dat hij van de stress niet zindelijk is dan?
Sommige honden plassen inderdaad door stress, nervositeit, opwinding of angst.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar het zou kunnen dat hij van de stress niet zindelijk is dan?
Ja oke, maar als je de reden van de stress kan achterhalen zou je het misschien kunnen oplossen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt me niet uit waarom ie het niet is, ik vind het gewoon supersmerig
Ja, dat is het juist, niet zo vaak en langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef Bamba het volgende:
[..]. Hoe vaak en hoe lang wandel je met Baloe op een dag?
Nu hoeft ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef senesta het volgende:
[..]![]()
Ik kan nu niet, ik zit op manlief te wachten en dan moet ik weg maar misschien morgen of vrijdag?
De beer en ik (die zich voorbeeldig gedraagt de laatste tijd. Afgezien van gisteren 1x en eergisteren 1x binnen maar dat was MM's schuldquote:
Dat valt idd wel mee! Misschien 's avonds een iets kortere ronde dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is het juist, niet zo vaak en langToen MM vrij was ging hij 5 keer per dag +- 15 a 20 min uit (ik vond dat erg lang voor hem, maar goed, ik hoorde geen van beide klagen
)
Nu we beide weg zijn krijgt hij om :
+- 06:45 : 15/20 min lopen langs de waterkant.
+- 13:00 : ff plasje doen op het gras +- 7 min
+- 16:00 : Grote ronde (15/20 min)
+- 18:30 : Grote ronde (15/20 min)
+- 22:30 : Grote ronde (15/20 min)
Dat plasje van 13:00 wilde ik gaan vervangen door een grote ronde eigenlijk
Ja, dat zou kunnen, maar hij vindt lopen altijd zo tofquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat valt idd wel mee! Misschien 's avonds een iets kortere ronde dan?
Poepigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij heeft echt nog een beetje uitpuilende oogjes
Levi is zijn naam.
Maar er zijn toch wel andere manieren om achter te komen of hij van dat in de stress schiet of iets anders zonder je als een kluizenaar af te zonderen? Wie weet is het wel iets anders. Lijkt me voor beide partijen prettiger als je het kunt oplossen. Maar ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee, want ik ga dus zoals ik al zei niet NIET uit logeren of geen visite meer uitnodigen omdat het hondje daarvan heel soms in de stress schiet.
Hij wil soms ook niet buiten kakken vanwege de kou.
Ja dag
Jawel, maar Bink spuugt meestal gal. Van die gele kleddertjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef senesta het volgende:
Ik deed altijd eerst een dag vasten en daarna weer langzaam beginnen met kleine beetjes rijst en gekookte kip geven. Meestal was dat genoeg. Maar heeft Bink nooit gespuugd dan of zo Greys?
Veel plezier en eet smakelijkquote:
Wordt die deken al wat warmer of duurt het nog steeds eeuwen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij houdt dat veel voeren ook gewoon een keer op Qwea.
Chico krijgt nu 's morgens en 's avonds vlees, tussen de middag brokken, en echt de hele dag door hapjes van van alles...
Maar goed, die raakt zn energie nu kwijt met warmblijven.
Zn elektrische deken is wel een hit trouwens
Ik weet precies wanneer ie het kan gaan doen en waarom ie dan denkt het te moeten doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel andere manieren om achter te komen of hij van dat in de stress schiet of iets anders zonder je als een kluizenaar af te zonderen? Wie weet is het wel iets anders. Lijkt me voor beide partijen prettiger als je het kunt oplossen. Maar ik zeg ook maar wat.
Ja is dat wat zo'n elektrische deken? Ik zat er aan te denken omdat Baloe met zijn gewrichten zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij houdt dat veel voeren ook gewoon een keer op Qwea.
Chico krijgt nu 's morgens en 's avonds vlees, tussen de middag brokken, en echt de hele dag door hapjes van van alles...
Maar goed, die raakt zn energie nu kwijt met warmblijven.
Zn elektrische deken is wel een hit trouwens
Chico vindt van wel, zelfs Karel gaat er op liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja is dat wat zo'n elektrische deken? Ik zat er aan te denken omdat Baloe met zijn gewrichten zit.
En dat ding kan natuulk ook op stand 1... en dan heb je die deken waar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Het duurt wel eeeeeeecht lang met die deken, dus ik knal hem nu gewoon gelijk aan als we binnen komen, niet pas als het koud wordt binnen, dan duurt het echt te lang
Nou ik zet m wel echt op drie, anders is ie koeler dan een lauwe scheetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat ding kan natuulk ook op stand 1... en dan heb je die deken waar?
Action heeft ze ook zag ik. Maar die kan dus gewoon op Baloe's matrasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik zet m wel echt op drie, anders is ie koeler dan een lauwe scheet![]()
14 euro bij de Aldi, maar dat was zo een weekaanbieding
Ja kan , mijnes ligt gewoon aan een kant op de bank, onder een hoeslaken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Action heeft ze ook zag ik. Maar die kan dus gewoon op Baloe's matras
Geen tieten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:50 schreef Croli het volgende:
Kokosmilkshake is best lekker! Als t goed is gaan we vanavond pannenkoeken eten bij vrienden.
@ Oognip: Ik zag in de vorige SC staan dat ik wat meer over mezelf moest vertellen.
Mij is 25 jaartjes over 1,5 maand ofzo al weer 26. Woon in Zwolle, samen met mijn hele lieve vriend.
Momenteel bijna werkloosnog tot 25 november. Omdat er de laatste tijd zo weinig te doen is op t werk ben ik tijdverdrijf gaan zoeken. Ik kende fok al wel maar hier op F&F nog niet echt gekeken. Dat nu uitbundig gedaan en nu probeer ik een aantal topics elke dag te volgen!
Ik heb zelf 2 poezels. Misty van 3 aka deurmiauwer (ik ben net wel 10 x opgestaan ofzo, opsluiten in de gang werkt ook niet, gaat ze aan de andere kant miauwen) en Izzy van 6 maandjes aka langstaart (volgens mij is haar staart ongeveer 10 cm langer dan de gemiddelde kattenstaart, vind ze zelf ook erg leuk... ze kan dr leuk mee spelen)
Zo voldoende over moi?
is niet moeilijk om te makenquote:
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:50 schreef Croli het volgende:
Kokosmilkshake is best lekker! Als t goed is gaan we vanavond pannenkoeken eten bij vrienden.
@ Oognip: Ik zag in de vorige SC staan dat ik wat meer over mezelf moest vertellen.
Mij is 25 jaartjes over 1,5 maand ofzo al weer 26. Woon in Zwolle, samen met mijn hele lieve vriend.
Momenteel bijna werkloosnog tot 25 november. Omdat er de laatste tijd zo weinig te doen is op t werk ben ik tijdverdrijf gaan zoeken. Ik kende fok al wel maar hier op F&F nog niet echt gekeken. Dat nu uitbundig gedaan en nu probeer ik een aantal topics elke dag te volgen!
Ik heb zelf 2 poezels. Misty van 3 aka deurmiauwer (ik ben net wel 10 x opgestaan ofzo, opsluiten in de gang werkt ook niet, gaat ze aan de andere kant miauwen) en Izzy van 6 maandjes aka langstaart (volgens mij is haar staart ongeveer 10 cm langer dan de gemiddelde kattenstaart, vind ze zelf ook erg leuk... ze kan dr leuk mee spelen)
Zo voldoende over moi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |