Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Greys Anatomy nog nooit gekekenWel een aanrader zeker?
Zelfs dát weet ik niet meerquote:
Wel oppassen dan dat je niet gespoiled wordt, dat is zondequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dát weet ik niet meer
Ik ga wel even een site zoeken met korte beschrijvingen van afleveringen per seizoen en kijken tot waar het me bekend voorkomt
Straks... want alles beweegt voor mijn ogen. Hebben jullie dat wel eens, dat als je gewoon rechtdoor kijkt dat alles onderin je gezichtsveld wiebelt en beweegt? Irritant zegHeb het wel vaker, gaat altijd ook vanzelf weer over.
Ze zijn nu 8 aan het uitzenden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er al van inmiddels?
Heel af en toe idd, gloeiend irritant en vermoeiend is datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks... want alles beweegt voor mijn ogen. Hebben jullie dat wel eens, dat als je gewoon rechtdoor kijkt dat alles onderin je gezichtsveld wiebelt en beweegt? Irritant zegHeb het wel vaker, gaat altijd ook vanzelf weer over.
Oh, dan kan ik er even tegenaanquote:
Ja volgens mij heb ik goed genoeg gegetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel oppassen dan dat je niet gespoiled wordt, dat is zonde
En rustig aan doenheb je wel goed gegeten? *Herinnert zich de supermarktsituatie*
Nou he? Je moet je enorm concentreren en je hoofd bewegen enzo om iets normaal te kunnen zien, bah!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heel af en toe idd, gloeiend irritant en vermoeiend is dat
Oh SPN heb ik ook maar 5 seizoenen gekeken geloof ik, want Kripke stopte met schrijven en toen ging de serie heel erg achteruit, vond ik. Het hele verhaal was bedoeld voor 5 seizoenen, maar er kwam zoveel geld binnen dat het network de serie verder wilde melken. Dat gebeurt veel te vaak helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik er even tegenaan. Toen ik Supernatural ontdekte had ik ook iets van 5 hele seizoenen die ik achter elkaar kon kijken
. En daarna viel ik in een zwart gat
.
Dat was toch met het aanraken van dode mensen die dan hun verhaal doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
En ik ben nog steeds boos dat Pushing Daisies gecancelled is.
Misschien idd even je ogen dichtdoen, het kan zijn dat je ogen vermoeid zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik goed genoeg gegeten![]()
Ik ga nog ff een was opruimen en nieuwe aanzetten en dan ff vijf minuten achter elkaar mijn ogen dicht houden ofzo, wie weet gaat het dan wat sneller over! En daarna even kijken waar ik gebleven was met Greys
@Bamba, wat leuk voor je, een pup!
Ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was toch met het aanraken van dode mensen die dan hun verhaal doen?
I second that, verdomme, wat was dat een briljante serie, die had eindeloos door kunnen gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
En ik ben nog steeds boos dat Pushing Daisies gecancelled is.
Het seizoen wat nu bezig is, is weer ouderwets goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh SPN heb ik ook maar 5 seizoenen gekeken geloof ik, want Kripke stopte met schrijven en toen ging de serie heel erg achteruit, vond ik. Het hele verhaal was bedoeld voor 5 seizoenen, maar er kwam zoveel geld binnen dat het network de serie verder wilde melken. Dat gebeurt veel te vaak helaas.
Ik ben te lui om bij te kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het seizoen wat nu bezig is, is weer ouderwets goed. Echt de moeite waard weer!
Preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I second that, verdomme, wat was dat een briljante serie, die had eindeloos door kunnen gaan
Die serie ken ik ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I second that, verdomme, wat was dat een briljante serie, die had eindeloos door kunnen gaan
Ik heb weleens een paar afleveringen gezien, die serie was goed ja! Even kijken hoe duur 'ie op amazon is....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |