Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Greys Anatomy nog nooit gekekenWel een aanrader zeker?
Zelfs dát weet ik niet meerquote:
Wel oppassen dan dat je niet gespoiled wordt, dat is zondequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dát weet ik niet meer
Ik ga wel even een site zoeken met korte beschrijvingen van afleveringen per seizoen en kijken tot waar het me bekend voorkomt
Straks... want alles beweegt voor mijn ogen. Hebben jullie dat wel eens, dat als je gewoon rechtdoor kijkt dat alles onderin je gezichtsveld wiebelt en beweegt? Irritant zegHeb het wel vaker, gaat altijd ook vanzelf weer over.
Ze zijn nu 8 aan het uitzenden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er al van inmiddels?
Heel af en toe idd, gloeiend irritant en vermoeiend is datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks... want alles beweegt voor mijn ogen. Hebben jullie dat wel eens, dat als je gewoon rechtdoor kijkt dat alles onderin je gezichtsveld wiebelt en beweegt? Irritant zegHeb het wel vaker, gaat altijd ook vanzelf weer over.
Oh, dan kan ik er even tegenaanquote:
Ja volgens mij heb ik goed genoeg gegetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel oppassen dan dat je niet gespoiled wordt, dat is zonde
En rustig aan doenheb je wel goed gegeten? *Herinnert zich de supermarktsituatie*
Nou he? Je moet je enorm concentreren en je hoofd bewegen enzo om iets normaal te kunnen zien, bah!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heel af en toe idd, gloeiend irritant en vermoeiend is dat
Oh SPN heb ik ook maar 5 seizoenen gekeken geloof ik, want Kripke stopte met schrijven en toen ging de serie heel erg achteruit, vond ik. Het hele verhaal was bedoeld voor 5 seizoenen, maar er kwam zoveel geld binnen dat het network de serie verder wilde melken. Dat gebeurt veel te vaak helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik er even tegenaan. Toen ik Supernatural ontdekte had ik ook iets van 5 hele seizoenen die ik achter elkaar kon kijken
. En daarna viel ik in een zwart gat
.
Dat was toch met het aanraken van dode mensen die dan hun verhaal doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
En ik ben nog steeds boos dat Pushing Daisies gecancelled is.
Misschien idd even je ogen dichtdoen, het kan zijn dat je ogen vermoeid zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik goed genoeg gegeten![]()
Ik ga nog ff een was opruimen en nieuwe aanzetten en dan ff vijf minuten achter elkaar mijn ogen dicht houden ofzo, wie weet gaat het dan wat sneller over! En daarna even kijken waar ik gebleven was met Greys
@Bamba, wat leuk voor je, een pup!
Ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was toch met het aanraken van dode mensen die dan hun verhaal doen?
I second that, verdomme, wat was dat een briljante serie, die had eindeloos door kunnen gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Het seizoen wat nu bezig is, is weer ouderwets goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh SPN heb ik ook maar 5 seizoenen gekeken geloof ik, want Kripke stopte met schrijven en toen ging de serie heel erg achteruit, vond ik. Het hele verhaal was bedoeld voor 5 seizoenen, maar er kwam zoveel geld binnen dat het network de serie verder wilde melken. Dat gebeurt veel te vaak helaas.
Ik ben te lui om bij te kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het seizoen wat nu bezig is, is weer ouderwets goed. Echt de moeite waard weer!
Preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I second that, verdomme, wat was dat een briljante serie, die had eindeloos door kunnen gaan
Die serie ken ik ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I second that, verdomme, wat was dat een briljante serie, die had eindeloos door kunnen gaan
Ik heb weleens een paar afleveringen gezien, die serie was goed ja! Even kijken hoe duur 'ie op amazon is....quote:
Seizoen 6 heb je niet gezien? Heel veel heb je dan niet gemist eigenlijk, maar seizoen 7 is weerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben te lui om bij te kijkenik val er wel weer gewoon in dan.
Oh, da's ook lekker lang iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Anderhalf fucking seizoen en toen kwam die staking en kapten ze ermee
Uhu. Zelfde zalfje gekregen en nog meer para codiquote:
Heb je gezien van die schutter in het ziekenhuis met Derek en Yang en Mer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dát weet ik niet meer
Ik ga wel even een site zoeken met korte beschrijvingen van afleveringen per seizoen en kijken tot waar het me bekend voorkomt
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee echt, ik kan er niet naar kijken, en het leek me ook leuk voor ik het gezien had
Probeer eens een glas cola = veel suiker. Miss dat het helpt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik goed genoeg gegeten![]()
Ik ga nog ff een was opruimen en nieuwe aanzetten en dan ff vijf minuten achter elkaar mijn ogen dicht houden ofzo, wie weet gaat het dan wat sneller over! En daarna even kijken waar ik gebleven was met Greys
@Bamba, wat leuk voor je, een pup!
Egwelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
En ik dat Brothers and Sisters gestopt gecancelled isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Ja, jij. Hoe zit het met jouw GA?quote:
Geprobeerd, kon me niet boeienquote:
Nou, het begin was wel grappig. Maar het begint steeds meer in te zakken. Het begint me ook echt tegen te staan. Idem dito met Leverage.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Glee vond ik echt een afschuwelijke tegenvaller.
Crap, ik baal nu echt dat ik ze niet gekregen heb, voor hoesten zijn die 's nachts echt geweldig, en ik kan pas morgenmiddag bij de huisarts terecht, want die wijven hebben weer es vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Zelfde zalfje gekregen en nog meer para codi
Echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geprobeerd, kon me niet boeiennetzoals Human Target of Alpha's
![]()
Ik heb er 80 gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, ik baal nu echt dat ik ze niet gekregen heb, voor hoesten zijn die 's nachts echt geweldig, en ik kan pas morgenmiddag bij de huisarts terecht, want die wijven hebben weer es vakantie
Ik kijk ook meer voor de liedjes dan het verhaal eerlijk gezegd. Ik ben wel heel benieuwd naar Glee project winnaar Damianquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het begin was wel grappig. Maar het begint steeds meer in te zakken. Het begint me ook echt tegen te staan. Idem dito met Leverage.
uhu. Vond het echt niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Echt?. Human Target en Alpha's ken ik dan weer niet
Ik erger me zo de graftieten aan Rachel en aan Finn. Fuck me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kijk ook meer voor de liedjes dan het verhaal eerlijk gezegd. Ik ben wel heel benieuwd naar Glee project winnaar Damian. Die komt als het goed is volgende aflevering
.
quote:
Rachel en Finn vind ik ook erg annoyingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik erger me zo de graftieten aan Rachel en aan Finn. Fuck me.
Nee, voor mijn rug. Duh. Mag 3x daags 2 para codiquote:
Santanaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Rachel en Finn vind ik ook erg annoying. Ik vind Artie cute
Hahahaha okquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, voor mijn rug. Duh. Mag 3x daags 2 para codi
Nog weinigquote:
Bwahahaha ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En haar wederhelft:
"I think my cat is reading my diary"
Stop met die stomme studie en ga gewoon liggend werk doen dan, stinkhoertjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog weinig. Ben benieuwd of het gaat helpen. Sinds ik Maandag weer met de studie ben begonnen en fulltime zit is het bagger
Ik wilde juist iets anders gaan doen dan jouw klanten inpikken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stop met die stomme studie en ga gewoon liggend werk doen dan, stinkhoertje
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde juist iets anders gaan doen dan jouw klanten inpikken.
Nee, dat wisten we alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Bamba het volgende:
Elies
Ik ben een poging aan het doen om foto's van Gizmo te maken om naar je ouders op te sturen, maar het is geen fotomodel![]()
het is hopeloos met 'mquote:
Doe wel even je beschermende jasje aan; Gizmo houdt niet zo van stalkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef Bamba het volgende:
het is hopeloos met 'm. Hij is al heel moeilijk te fotograferen met z'n pikzwarte vacht, maar als hij vervolgens de camera innig gaat omhelzen en kopjes geven wordt het vrijwel onmoglijk
. Maar ik ga 'm gewoon stalken
Die schutter, dat die ene dokter (weet zijn naam niet meer en vond hem ook niet zo leuk) met dat donkere haar dood gaat op de schoot van Bailey? Dat heb ik gezien iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je gezien van die schutter in het ziekenhuis met Derek en Yang en Mer?
Nou....Het is echt al een hele tijd geleden dat hij me flink te pakken heeft gehad. Ik denk sinds hij terug is dat het 1 keer is voorgekomen. Hij valt me niet meer vanaf de bank aan en is veel liever gewordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe wel even je beschermende jasje aan; Gizmo houdt niet zo van stalken
Kan nooit geen kwaad denk ik? Vooral als ze wat mag aankomen zou ik het gewoon extra geven tussendoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
Beetle heeft gister twee keer gekotst, volgens mij doet ze te druk na het eten
Is het dan ook goed om rijst met kip te geven om een beetje aan te sterken? Er mag wel wat vlees op de botjes namelijk en zo wordt ze nooit wat steviger natuurlijk, als ze het er uit gaat kotsen.
Mooiquote:Hond
Een hond die last heeft van braken en/of diarree en/of slechte eetlust, kun je de eerste 1-2 dagen opvangen door hem rust te gunnen in een warme omgeving. Geef hem tijdelijk wat goed gaar gekookte witte rijst met stukjes ‘kale’ (dus geen olie, kruiden of bot) gaargekookte kip, in plaats van zijn normale voeding. Geef kleine porties en laat de hond voldoende drinken.
Vooral die kleine porties lijken me dan idd het bestequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Gevonden idd op een dierenkliniek site:
[..]
Mooi
Ik wist dat kip met rijst goed was bij diarree van de hond, maar bij overgeven wist ik het niet.
Maar dat kan dus ook prima. Kan nooit kwaad lijkt me, krijgt ze dat zo lekker en La Bink mag meedoen!
Is ' ie dan zo gestressed dat 'ie er van gaat kotsen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Sjon kotst ook altijd van gekkigheid![]()
Zaterdag waren we uit logeren, ging ie midden in de nacht lopen stresskotsen omdat ie zn draai niet kon vinden in bed daar. Gelukkig ben ik altijd superalert en kon ik binnen twee seconden de hond graaien en in de douche smijten
Beetle kotst nog voordat ik het door heb, dus het is me nog niet gelukt er op tijd bij te zijn (en uiteraard op de bank, beide keren, en precies op de plek waar géén kleed ligtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Sjon kotst ook altijd van gekkigheid![]()
Zaterdag waren we uit logeren, ging ie midden in de nacht lopen stresskotsen omdat ie zn draai niet kon vinden in bed daar. Gelukkig ben ik altijd superalert en kon ik binnen twee seconden de hond graaien en in de douche smijten
Ja datzegikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is ' ie dan zo gestressed dat 'ie er van gaat kotsen?
Ja da's een goed ideequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb altijd kip met rijst in zakjes in de vriezer liggen voor als dr eentje ziek wordt, kan ik het zo grijpen en warm water opgieten en voeren
Da's wel sneu dat 'ie puur van de stress kotst danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja datzegik![]()
Nieuwe omgeving, hij wist niet waar ie kon gaan liggen, gaat ie gek doen en druktemaken en hoppakee, kotsen.
Soms schijt ie dan ook gewoon op een stiekem plekje, dus dit viel nog mee
Chico was aangekomen tot 5.6/5.7 dat had ie mss al 2 jaar niet gewogen ( hij moet zeker 6 kilo wegen om niet te mager te zijn ) , maar sinds het weer koud is issie gekelderd naar 5.2.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een goed idee
Zal ik ook gaan doen, ook handig voor/met Bink. Haar ruggengraatje ga je ook steeds beter voelen, ook van ouderdom natuurlijk.
Dus ook dat Yang op Derek staat te opereren. Oke, heb je dan ook gezien dat Yang er een tijdje mee kapt? Met opereren?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die schutter, dat die ene dokter (weet zijn naam niet meer en vond hem ook niet zo leuk) met dat donkere haar dood gaat op de schoot van Bailey? Dat heb ik gezien idd
Waarom kapt ze er een tijdje mee?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus ook dat Yang op Derek staat te opereren. Oke, heb je dan ook gezien dat Yang er een tijdje mee kapt? Met opereren?
Gisteren had ik visite, en toen kwam er nog visite, toen de bel ging zeek ie zo onder zich uit, van vreugdequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's wel sneu dat 'ie puur van de stress kotst dan
Bietje achterhaald (hihi, let op het bietjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Gevonden idd op een dierenkliniek site:
[..]
Mooi
Ik wist dat kip met rijst goed was bij diarree van de hond, maar bij overgeven wist ik het niet.
Maar dat kan dus ook prima. Kan nooit kwaad lijkt me, krijgt ze dat zo lekker en La Bink mag meedoen!
Ja, dan spoiler ik jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kapt ze er een tijdje mee?
Volgens mij heb ik dát niet gezien... maar als je zegt waarom weet ik het misschien weer
Oh nee, ik bedoel ook niet dat je dan maar nergens meer moet komen, maar dat ik het sneu voor 'm vind dat hij blijkbaar zo gestressed is om relatief kleine dingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren had ik visite, en toen kwam er nog visite, toen de bel ging zeek ie zo onder zich uit, van vreugde![]()
Ik pas me al genoeg aan aan die hond, ik ga echt niet kluizenaren omdat meneertje soms dingen niet helemaal kan handelen.
En hij weet dat ie normaal moet doen, want gisteren zeek ie en kroop ie daarna al gillend onder de bank en kwam ie daarna een half uur lang paaien
Je zou kunnen overwegen, maar ik denk dat dat hier ergens overdreven is voor biet en bink om specific of iets anders aansterkvoer/dikmaak voer te geven. Of gewoon onwijs veel lekkersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een goed idee
Zal ik ook gaan doen, ook handig voor/met Bink. Haar ruggengraatje ga je ook steeds beter voelen, ook van ouderdom natuurlijk.
En patat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Bouillon is veel te zout joh, zeker voor oude honden, lekker accuut nierfalenmateriaal.
De DA zei juist tegen mij dat dat heel goed was bij (diarree en hevig kotsen) want dat hield vocht vast tegen uitdrogen. En ik bedoel niet die bouillon die wij etenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Bouillon is veel te zout joh, zeker voor oude honden, lekker accuut nierfalenmateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |