Ik heb net gewoon lekker in m'n t-shirt buiten het blad geruimd. Wat een heerlijk weer zegquote:Occupy zat in Amsterdam tot nu toe alleen op het Beursplein. Dat staat inmiddels echter vol met tenten. Bovendien komen in die buurt vrij veel daklozen en doordat het plein midden in het stadscentrum ligt, is het er 's nachts vaak onrustig. De mensen die nu naar het Museumplein zijn vertrokken, willen een plek die iets geschikter is voor bijvoorbeeld kinderen.
Ik ben vóór, ik kan alleen je laatste zin niet lezen, daar maakt mijn mobiel vierkantjes van...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik hou niet zo van geweld, maar een vriendschappelijke matpartij is natuurlijk altijd![]()
Bijvoorbeeld in een modderbad...
Met leuke pakjes aan....
uǝɹoʌ ǝʇsɹǝʇɥɔɐ uǝ doʞ u,z do'
Op z'n kop en achterstevorenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik ben vóór, ik kan alleen je laatste zin niet lezen, daar maakt mijn mobiel vierkantjes van...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:07 schreef skunkasaur het volgende:
IK ZAL FIETS EENS OP HAAR KOP GEVEN IN DE MODDER
Danku danku. Betaling mag ook geschieden in de vorm van smakelijk gerstennat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Vanyel het volgende:
Bij jou? Bendegekman!
Als ik betaal, betaal ik de artiesten.
Ik regel dat wel voor jou meisje...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Danku danku. Betaling mag ook geschieden in de vorm van smakelijk gerstennat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Omdat t poppies zijn natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef lezzer het volgende:
Dit is de eerste keer dat we echt een hele aflevering kijken.
Weet jij waarom N&S zo populair zijn als coach?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |