SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tis schokkend hoeveel je over je eigen kind kunt lullen. Gelukkig is de mijne de leukste
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Fiets!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Nirak! Wat goed!![]()
![]()
Gefeliciteerd enzo met je kind enzo hee!
Is je kut nou enorm uitgescheurd of viel 't wel mee?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Damn wat misplaatst.
Fiets, tof doen kan ook op een toffe manier. We vinden je heus ook gaaf en stoer als je af en toe wat minder hilarisch grappig bent.
Ik weet niet in welk topic ik ben geweest, ik heb gewoon een willekeurige aangekliktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In het zwangerschapstopic dan? Ik kwam het bij de babies niet meer tegen.
Jeetje, je kunt het ook minder serieus opvatten en snappen dat ik daar heus geen antwoord op wil. Bovendien werd het bij jou toen ook gevraagd maar dat was dan weer niet misplaatst?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Damn wat misplaatst.
Fiets, tof doen kan ook op een toffe manier. We vinden je heus ook gaaf en stoer als je af en toe wat minder hilarisch grappig bent.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Nirak het volgende:
Fiets, laat ik zeggen dat ik het niet voelde toen de gynaecoloog de schaar erin zettemaar het is weer mooi aan elkaar gehecht hoor :p
V, ik kom vast snel kneuteren, maar wordt een beetje geleefd nu ...
En mijn mevrouw is er zo blij mee ook
Had ik hem al laten zien?
[ afbeelding ]
Niet doen, even de andere kant op pop.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jeetje, je kunt het ook minder serieus opvatten en snappen dat ik daar heus geen antwoord op wil. Bovendien werd het bij jou toen ook gevraagd maar dat was dan weer niet misplaatst?
kom maar ff met tante Nizno mee en geen ruzie makenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jeetje, je kunt het ook minder serieus opvatten en snappen dat ik daar heus geen antwoord op wil. Bovendien werd het bij jou toen ook gevraagd maar dat was dan weer niet misplaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |