Voorspoedig lichtjesfeestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef SpaceMouse het volgende:
Misschien handig om uit te leggen wat 'sup di ali' is?
Bedankt jij ook!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Maak er iets moois van zou ik zeggen
Wat een nonsens! Je denkt toch niet dat ik mezelf daarin ga dompelen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
Dus, ga jij nu opweg naar de Ganges? Aanrader, zeggen ze.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat een nonsens! Je denkt toch niet dat ik mezelf daarin ga dompelen....
Nooit dat ene filmpje gezien met al die wegrottende lijken in dat water? Daarnaast ook zwaar vervuild gewoon.quote:
SPOILER: je bent gewaarschuwd.. ranzigheid!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 26-10-2011 19:23:59 ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit dat ene filmpje gezien met al die wegrottende lijken in dat water? Daarnaast ook zwaar vervuild gewoon.
edit: Heb het even opgezocht, het was een fotoserie. Waarschuwing: hier zijn rottende lijken e.d. te zien!Ja wtf, gewoon gaan zwemmen in dat water terwijl er lijken drijven... Lekker hoor.SPOILER: je bent gewaarschuwd.. ranzigheid!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom is zo'n beetje alles vervuild daar? Kunnen ze niet met materialen omgaan?
Geen geld/zin/mensen die dat willen doen en uiteindelijk: /carequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja wtf, gewoon gaan zwemmen in dat water terwijl er lijken drijven... Lekker hoor.
En waarom is zo'n beetje alles vervuild daar? Kunnen ze niet met materialen omgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |