quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef Swomp het volgende:
Als dit een Mcdonalds lemming is, dan is ie facking slecht
Ik denk eerder dat de hacker een LUA op je router heeft gezet die de basicverbinding met je switchbord verpest. Dan moet je ff via de interne chip die LUa verwijderen en er een C bestandje opzetten. Die PM ik je wel evenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Al gedaan, misschien ligt het probleem omdat mijn ftp server niet connected is met mijn moederbord?
Danku voor uw wijsheidquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef Swomp het volgende:
Als dit een Mcdonalds lemming is, dan is ie facking slecht
als je een proggie in vb maakt die het mac adress onthoud en die alle info stiekem doormailt naar je mailbox (zonder die gene het merkt)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Gewoon een gui interface maken in visual basic en dan track je zo het ip van die -nerd.
Oke, maar als mijn WiFi gehackt is, kan mijn PM niet dmv een man in the middle attack lezen, omdat het niet ssl gecodeerd is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:00 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de hacker een LUA op je router heeft gezet die de basicverbinding met je switchbord verpest. Dan moet je ff via de interne chip die LUa verwijderen en er een C bestandje opzetten. Die PM ik je wel even
idd doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef SawIt het volgende:
Eigenlijk is de beste oplossing om een duim in je kont te stoppen en dan flink heen en weer te gaan!
Ik doe dat met mijn wijsvinger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef SawIt het volgende:
Eigenlijk is de beste oplossing om een duim in je kont te stoppen en dan flink heen en weer te gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |