Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah...ik kan me er al lang niet meer druk om maken
omdat ik het zelf toch niet zie als ik bloos....wat anderen zien boeit toch niet.quote:
Dat is camouflagequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wtf is een concealer dan? (heb ik ook weleens voorbij zien komen) en bestaat er witte foundation? (de lichtste is voor mijn huid altijd al te donker)
die oefent vast elkae avond voor de spiegel met haar spullenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat kleine man van missb beter met make up is dan ik![]()
![]()
De kleine Mari vd Venquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
Ms wil hij het je wel lerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
Nee jij draagt dan ook zo'n ninjamaskerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik het zelf toch niet zie als ik bloos....wat anderen zien boeit toch niet.
ik zie t van mezelf ook niet maar ik voel t welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik het zelf toch niet zie als ik bloos....wat anderen zien boeit toch niet.
Niet genoegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Maar die foundation gaat t glimmen toch al wel tegeb missb?
totdat alleen de homos zijn over geblevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe lang gaat het nog over make-up?
waar denk je dat die rode strepen van komen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee jij draagt dan ook zo'n ninjamasker
tja...vooral na seks...dan ben ik knalroodquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik zie t van mezelf ook niet maar ik voel t wel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar denk je dat die rode strepen van komen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...vooral na seks...dan ben ik knalrood
Dat ligt dan meer aan jouw soort vrouwen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
Make up.... En dan wordt je de volgende dag wakker naast een spook....
als dat gebeurd dan val je op de verkeerde vrouwen :pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
Dan maar jagen in het zwembad, daar zit er niets meer op en weet je hoe het er zonder uit zietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
minder alcohol drinken helptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
welk merk is dat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is camouflageVoor die vreselijke wallen enzo. Ik heb ook hele lichte huid, maar heb een vast merk, die is niet te donker. Ik voel me een lellekerd zonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |