Op naar de 20 zullen we maar zeggen !
Ow ja, als je ook op bovenstaand kaartje wil, stuur je locatie naar R8ality@planet.nl
[Dit bericht is gewijzigd door ikke_ook op 06-07-2002 21:53]
Maar goed wtf is JC??
En als je 2 baantjes hebt als 18 jarige, verdien je toch makkelijk 100 tot 200 euro per maand??
quote:Haha, ik heb een hele tijd gedacht dat jij een vrouw was, met je nickname!! Geen grapje om me te verweren, is echt zo
Op zaterdag 06 juli 2002 21:37 schreef blieblie het volgende:
Door dat stomme konijn denk ik de hele tijd dat je vrouw bent
quote:Foei!
Op zaterdag 06 juli 2002 21:38 schreef Slayher het volgende:
nu al bij deel 17 en ik heb nog niks neergezet in van de andere topics ,schaam me diep
Hoi Slayer! Ook al Eindhovenaar? Wat zitten er toch veel hier
quote:Aino, nu ik "wat" meer post zijn er meer die dat denken, maar nogmaals, t was een wanhoopsdaad, alle leuke nicks waren weg, en wat moet je dan
Op zaterdag 06 juli 2002 21:39 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Haha, ik heb een hele tijd gedacht dat jij een vrouw was, met je nickname!! Geen grapje om me te verweren, is echt zo
quote:Shame on you, wil je ook een vlaggetje?
Op zaterdag 06 juli 2002 21:38 schreef Slayher het volgende:
nu al bij deel 17 en ik heb nog niks neergezet in van de andere topics ,schaam me diep
quote:Zooww, Kan ik niet zeggen met mijn 10 maanden
Op zaterdag 06 juli 2002 21:41 schreef Slayher het volgende:
eindhovenaar in hart en nierenwoon er al 22 jaar
quote:Gaaf icoon
Op zaterdag 06 juli 2002 21:41 schreef Slayher het volgende:
eindhovenaar in hart en nierenwoon er al 22 jaar
quote:19 jaar
Op zaterdag 06 juli 2002 21:42 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Zooww, Kan ik niet zeggen met mijn 10 maanden
![]()
quote:ja soms blijf je ergens plakken
Op zaterdag 06 juli 2002 21:42 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Zooww, Kan ik niet zeggen met mijn 10 maanden
![]()
quote:Vlaggetje moet dan komen te staan in strijp kweenie of die past op de kaart
Op zaterdag 06 juli 2002 21:42 schreef blieblie het volgende:[..]
Shame on you, wil je ook een vlaggetje?
Moet je ff contact opnemen met meneer re8lity
quote:Houdoe en bedankt ole ole
Op zaterdag 06 juli 2002 21:45 schreef ikke_ook het volgende:
Eindhovenaartjes, ik ga weer even leren, tot laterz!
quote:Jeans Centre
Op zaterdag 06 juli 2002 21:37 schreef blieblie het volgende:
Door dat stomme konijn denk ik de hele tijd dat je vrouw bentMaar goed wtf is JC??
En als je 2 baantjes hebt als 18 jarige, verdien je toch makkelijk 100 tot 200 euro per maand??
ik ben 17 en kan bij snackbar maar 5 uur in de week werken
quote:Ah, maar das toch weer 20 uur per maand * 3¤ = 60¤....
Op zaterdag 06 juli 2002 21:48 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
Jeans Centre
ik ben 17 en kan bij snackbar maar 5 uur in de week werken
quote:jah maar das tijdelijk nu ff veel voor de vakantie en door voor weekendhulp atleast i hope en dan kap ik bij snackbar
Op zaterdag 06 juli 2002 21:55 schreef blieblie het volgende:[..]
Ah, maar das toch weer 20 uur per maand * 3¤ = 60¤....
En dan komt dat andere baantje erbij.
quote:Ah zow, ik ben nu ook opzoek naar een baantje, maar ik eis te veel
Op zaterdag 06 juli 2002 21:56 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
jah maar das tijdelijk nu ff veel voor de vakantie en door voor weekendhulp atleast i hope en dan kap ik bij snackbar
Ben nu 19, zoek een leuk baantje waar ik at least wat van leer of iig sociale vaardigheid opdoe (lukt nie echt achter de compu) en wat ik leuk vin, anders hou ik het geen half jaar vol. En ook nog eens met het liefst verdiensten van om en nabij 250¤ per maand.
Mjah.......... ik heb nog niks gevonden maar das ook niet echt verwonderlijk
quote:hmz sociale vaardigheid als in wat
Op zaterdag 06 juli 2002 21:58 schreef blieblie het volgende:[..]
Ah zow, ik ben nu ook opzoek naar een baantje, maar ik eis te veel
Ben nu 19, zoek een leuk baantje waar ik at least wat van leer of iig sociale vaardigheid opdoe (lukt nie echt achter de compu) en wat ik leuk vin, anders hou ik het geen half jaar vol. En ook nog eens met het liefst verdiensten van om en nabij 250¤ per maand.
Mjah.......... ik heb nog niks gevonden
maar das ook niet echt verwonderlijk
quote:Als in een winkel, gewoon mensen helpen, mensen aan iets helpen wat ze zochten etc.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:01 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
hmz sociale vaardigheid als in wat
anders is iets als een kledingszaak misschien wel iets voor je je leert daar vriendelijk te zijn en evt. op mensen afstappen en ze te begroeten als ze binnenkomen kweet niet of je dat ziet als een sociale vaardigheid
Het allerliefst zou ik in een compuzaak werken, maar.... jah, daar hebben ze liever een nerd dan iemand die mensen ook echt kan helpen.
quote:ik ken het heb bij stage opmerking gekregen dat ik wat minder eerlijk moest wezen tegenover klanten omdat het slecht was voor de zaak. jah dikke L*L daarmee hoor ik vertel een klant de waarheid kan mij het nou schelen of het voor hun nadeel is
Op zaterdag 06 juli 2002 22:05 schreef blieblie het volgende:[..]
Als in een winkel, gewoon mensen helpen, mensen aan iets helpen wat ze zochten etc.
Het allerliefst zou ik in een compuzaak werken, maar.... jah, daar hebben ze liever een nerd dan iemand die mensen ook echt kan helpen.
btw ff vlug reclame voor Sensation white http://81.18.161.75:8000 ctrl+L in winamp
quote:ik heb isdn
Op zaterdag 06 juli 2002 22:09 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ik ken het heb bij stage opmerking gekregen dat ik wat minder eerlijk moest wezen tegenover klanten omdat het slecht was voor de zaak. jah dikke L*L daarmee hoor ik vertel een klant de waarheid kan mij het nou schelen of het voor hun nadeel is
btw ff vlug reclame voor Sensation white http://81.18.161.75:8000 ctrl+L in winamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |