abonnement Unibet Coolblue
pi_103860715
Ik snapte het laatste stukje even niet met Dexter in die auto. Nadat Dexter die gast half wurgde en een tijdje rondreed zegt hij: Je auto staat bij het museum. Van wie was die auto waar Hanks oorspronkelijk instapte dan 8)7
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_103860784
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:36 schreef MaxC het volgende:
Ik snapte het laatste stukje even niet met Dexter in die auto. Nadat Dexter die gast half wurgde en een tijdje rondreed zegt hij: Je auto staat bij het museum. Van wie was die auto waar Hanks oorspronkelijk instapte dan 8)7
Simpel toch? Dexter ging in de auto van Hank verder en parkeerde hem uiteindelijk bij het museum.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_103864100
Tuurlijk, erg dom :P

Dacht dat Hanks direct in zijn auto ging
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_103866917
Ik kan het ook niet helemaal begrijpen wanneer mensen zeggen dat ze dit seizoen nog minder vinden dan het vorige. Ik vond het vorige seizoen vooralsnog het dieptepunt.
Vanzelfsprekend bijna (iedereen kan wel inzien dat Dexter in zijn geheel wel achteruit is gegaan qua niveau) zijn er ook dit seizoen dingen waaraan je je mateloos kunt irriteren (Quinn en Batista-lijntjes, slecht acteerwerk, menselijke kant van Dexter wellicht?) maar het kijkt mijns inziens nog altijd lekker weg (mede door Mos Def).

Wat ik me wel afvroeg, normaalgesproken neemt Dexter geen genoegen met halfbakken schuldbekentenissen maar hij liet Travis wel erg makkelijk weer ontsnappen nadat hij te kennen had gegeven TE zwak te zijn om moorden uit te voeren....niet?
  woensdag 2 november 2011 @ 11:30:12 #155
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_103868496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:31 schreef MaxC het volgende:
Tuurlijk, erg dom :P

Dacht dat Hanks direct in zijn auto ging
Verder helemaal geen verschil tussen nacht en dag die je opvielen in die scenes ?
  woensdag 2 november 2011 @ 19:01:58 #156
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_103885663
Typisch Dexter als je zo'n feestelijk latino nummer hoort, gevolgd door snelle shots van een bruisende Miami dat je dan een scene krijgt in een club of ergens in de buurt van een club.
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:51:48 #157
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_103891591
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef DUK het volgende:
Ik kan het ook niet helemaal begrijpen wanneer mensen zeggen dat ze dit seizoen nog minder vinden dan het vorige. Ik vond het vorige seizoen vooralsnog het dieptepunt.
Vanzelfsprekend bijna (iedereen kan wel inzien dat Dexter in zijn geheel wel achteruit is gegaan qua niveau) zijn er ook dit seizoen dingen waaraan je je mateloos kunt irriteren (Quinn en Batista-lijntjes, slecht acteerwerk, menselijke kant van Dexter wellicht?) maar het kijkt mijns inziens nog altijd lekker weg (mede door Mos Def).
Heel typerend vind ik de scene waarin hij die film in het museum kijkt, en vervolgens heel toevallig speelt de man waar hij naar op zoek is (Hanks) in die film. Toeval is prima en hoort bij elke serie, maar konden ze écht niks anders en beters bedenken dan dit? Zeker omdat Dexter in 3 minuten al heeft wat hij wil; een identiteit van zijn prooi. In vorige seizoenen was dit veel subtieler opgelost. Vandaar vind ik de serie echt flink achteruit gegaan. Maar nog steeds vermakelijk, maar of ik het op deze manier tot het einde van het seizoen leuk blijf vinden... mwah...
pi_103895077
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Heel typerend vind ik de scene waarin hij die film in het museum kijkt, en vervolgens heel toevallig speelt de man waar hij naar op zoek is (Hanks) in die film. Toeval is prima en hoort bij elke serie, maar konden ze écht niks anders en beters bedenken dan dit? Zeker omdat Dexter in 3 minuten al heeft wat hij wil; een identiteit van zijn prooi. In vorige seizoenen was dit veel subtieler opgelost. Vandaar vind ik de serie echt flink achteruit gegaan. Maar nog steeds vermakelijk, maar of ik het op deze manier tot het einde van het seizoen leuk blijf vinden... mwah...
Nou ja, het feit dat hij hem liet gaan zegt niet dat t de uiteindelijke bad guy is natuurlijk, die heeft hij nog niet.

Acteerwerk van die nieuwe neger vind ik wel erg slecht, hij praat echt heel houterig en te overdreven stipt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_103895404
Mos Definitly ^O^
pi_103896547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef Mirel het volgende:
Typisch Dexter als je zo'n feestelijk latino nummer hoort, gevolgd door snelle shots van een bruisende Miami dat je dan een scene krijgt in een club of ergens in de buurt van een club.
Ja heerlijk. Zo kan ik Miami ook herinneren.
pi_103998928


Die reli-nerd is wel een echte player met zijn pimp-professor _O_.
pi_103998999
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:09 schreef zoz het volgende:
Wat ik jammer vind is dat Dexter Deb niet helpt met info over de Doomsday killer. Dat zou Deb's carriere goed uit komen.

Dexter moet gewoon mensen doden die een keer of twee iets fout hebben gedaan.
Het is eigenlijk pas raar dat Dexter zelf achter een high-profile killer als de Doomsday killer aangaat, terwijl hij normaliter low-profile criminelen kiest die out of the picture zijn. Hij neemt wel een enorm risico als hij die professor zelf gaat pakken.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:33:47 #163
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_103999679
Maar ja, dat zegen we eerder. In het begin was Dexter iemand die het voornamelijk gemunt had op mensen die de dans waren onstprongen, maar steeds vaker gaat hij persoonlijk achter de seriemoordenaar van het seizoen aan en frustreert hij zelfs het onderzoek van zijn collega's
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_104001227
Maar dat lijkt me wel logisch. Op een gegeven moment is de thrill van een low-profile kill niet genoeg meer, en dan wil je iets beters..
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:29:50 #165
202546 Baszh
The Dude abides
pi_104001708
Mja hij ging ook achter de Trinity Killer aan en die gast uit vorig seizoen was ook niet low-profile :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_104005063
Kassa _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_104005139
Ja :D Leuk gedaan O+
pi_104007369
Spoiler alert

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104007483
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:00 schreef Selestha het volgende:
Spoiler alert

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen spoiler meer
Dat is vorige week al geweest
pi_104007520
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat is geen spoiler meer
Dat is vorige week al geweest
Oh ik loop dus achter lol :') Geeft niks. Vertel me maar niet waarom dan, dan zie ik dat binnenkort nog wel ;)
pi_104008601
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:00 schreef Selestha het volgende:
Spoiler alert

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, stom! :( Ik hoop nog dat hij het overleeft, maar ik denk het niet.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_104012429
Hmm...ik denk juist van wel...
We zullen zien.
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:28:18 #173
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_104013501
Ja, want wonder boven wonder zal hij het overleven. Zal Dexter weer aan het denken zetten.
When all else fails, you always have delusion.
pi_104018312
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:28 schreef Mirel het volgende:
Ja, want wonder boven wonder zal hij het overleven. Zal Dexter weer aan het denken zetten.
Ja, dat dus...
  maandag 7 november 2011 @ 03:55:54 #175
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104063878
De promo voor volgende week was een stuk interessanter dan de aflevering zelf, maar het gaat de goede kant op.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')