Mag jouw cam dan ook aan?quote:
Dan doen we het allebei gratis voor elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Krijg ik daar dan ook geld voor?
Wat een genie!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan doen we het allebei gratis voor elkaar
Je hebt me op msn, dus spreek me vnaavond maar aanquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt me op msn, dus spreek me vnaavond maar aan
Nu kan ik nooit meer een normaal gesprek met je voerenquote:
Nee daar moest ik net ook aan denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer een normaal gesprek met je voeren
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee daar moest ik net ook aan denken!!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Durf je nu niet meer aan te spreken hoor
Zolang je je ding in je broek laat is er geen probleemquote:
boh bijdehand, doe helicoptertje allesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang je je ding in je broek laat is er geen probleem
Ik heb al genoeg aan je msn-plaatjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang je je ding in je broek laat is er geen probleem
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan je msn-plaatje
gooood, and yours?quote:
Die linkse?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan je msn-plaatje
Ookquote:
Haha tof want ik ben die linkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha tof want ik ben die linkerVolgens mij niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Tuurlijk weet i kdat wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had gedacht dat je dat niet zou weten
Met dat springkussen op de achtergrondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op jouw plaatje is het niet moeilijk
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met dat springkussen op de achtergrond
Ik dacht van nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Je ziet wel een verschil tussen jullie twee hoor
Het is een lief springkussenquote:
Die beer op de achtergrondquote:
wtfquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Na 100 keer het te hebben gezien ga ik nog steeds stuk
Je hebt al afgezegd via pmquote:
kusjee?quote:
Wat heb je ervoor over?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Pics van een zoenende shifto en bijdehand?
bijdehand is een lekker ding.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:09 schreef shifto het volgende:
Eerst pics van de bijdehand, ik geloof niet dat hij eruit ziet als Dr Cox
Rita Verdonk ook, het is maar wie je het vraagt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
bijdehand is een lekker ding.
Vindt jij Rita en/of Dr Cox lekker?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Rita Verdonk ook, het is maar wie je het vraagt.
Ooooooohhhhhhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is zich aan het uitkleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |