picsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:41 schreef Dwyn het volgende:
Waar ons gevulde mandje net is afgeleverd.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:41 schreef Dwyn het volgende:
Waar ons gevulde mandje net is afgeleverd.
Niceeeequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:55 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Met flits
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
En een mega sportbh
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:55 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Met flits
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
En een mega sportbh
Ik heb bijna alles Ikea volgens mij! Alleen mijn bed niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Niceeee
En ik zie een Ikea kastje wat ik ook heb
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles Ikea volgens mij! Alleen mijn bed niet.
Die blauwe en groene doen me een beetje aan de Shrek collectie denken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit is trouwens misschien een iets duidelijkere foto van de OPI collectie
[ afbeelding ]
Op beautyscene las ik dat ze de foto iets lichter had gemaakt. Misschien dat die roze daarom wat afwijkt.
Ikeaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles Ikea volgens mij! Alleen mijn bed niet.
Ja dat viel mij ook op indd. Ik ben wel benieuwd naar die grijze.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die blauwe en groene doen me een beetje aan de Shrek collectie denken.
Pics?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wij hebben een zelf omgebouwde Expedit (origineel ikea meubel, paradox)
Nice! Warm & Fozie staat nog op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:55 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Met flits
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
En een mega sportbh
Ik kocht Berlin en Londen. Kijk ik thuis op de bon. Heeft ze er maar eentje aangeslagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Catrice berlin palette met bijpassend lakje voor 6.32
Ik vond Londen echtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kocht Berlin en Londen. Kijk ik thuis op de bon. Heeft ze er maar eentje aangeslagen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond Londen echtpastel iew
Heb Berlin nu op mijn ogen zitten, best goede pigmentatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Catrice berlin palette met bijpassend lakje voor 6.32
Ja vond ik ook! Had in de winkel geswatchedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb Berlin nu op mijn ogen zitten, best goede pigmentatie.
Oeh show us plz!quote:
Die CG en OPI la!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef Mss het volgende:
Lade 1:
[ afbeelding ]
China Glaze
Lade 2:
[ afbeelding ]
OPI
Lade 3:
[ afbeelding ]
Boobies, Orly, Zoya & Peridot
Lade 4:
[ afbeelding ]
Nubar, Models Own, Color Club, Milani, Del Sol en Catherine Arley
Lade 5:
[ afbeelding ]
KleanKolor, H&M, Diamond Cosmetics, Gosh, Catrice, Essence, E.L.F. en nog wat andere merken.
Lade 6:
[ afbeelding ]
Base- en Topcoats, overige verzorging en CND effect lakjes
Die schattige mini's er ook naastquote:
ik heb anderhalve lade China Glaze en een volle lade OPIquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die CG en OPI la!![]()
I just died a little
Like!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef Mss het volgende:
Lade 1:
[ afbeelding ]
China Glaze
Lade 2:
[ afbeelding ]
OPI
Lade 3:
[ afbeelding ]
Boobies, Orly, Zoya & Peridot
Lade 4:
[ afbeelding ]
Nubar, Models Own, Color Club, Milani, Del Sol en Catherine Arley
Lade 5:
[ afbeelding ]
KleanKolor, H&M, Diamond Cosmetics, Gosh, Catrice, Essence, E.L.F. en nog wat andere merken.
Lade 6:
[ afbeelding ]
Base- en Topcoats, overige verzorging en CND effect lakjes
speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh show us plz!![]()
(Begin steeds meer in te zien dat mijn stash heul niet groot is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedenk daarbij dat ik makkelijk ruil en verkoop... als ik nooit iets had verkocht had je de (zespersoons)tafel helemaal niet meer gezien. Ik raad deze afwijking budgettechnisch ook ten zeerste af
disclaimer
cute jasje, wel btje overpriced maar wel leuk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Like!!
Ik ben vandaag op zoek gegaan naar wat simpele kledingstukken, waarmee ik mijn basic zwartzwartzwart outfits wat op kan leuken. Kwam thuis met mooie laarzenen deze:
http://shop.notthesame.com/nl_NL/products/blazer/blazer/11M200-37
Mine mine mineZo blij mee
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan:377!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedenk daarbij dat ik makkelijk ruil en verkoop... als ik nooit iets had verkocht had je de tafel helemaal niet meer gezien. Ik raad deze afwijking budgettechnisch ook ten zeerste af
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan:Oh mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedenk daarbij dat ik makkelijk ruil en verkoop... als ik nooit iets had verkocht had je de tafel helemaal niet meer gezien. Ik raad deze afwijking budgettechnisch ook ten zeerste afWilde net om foto's vragen maar je was me voor hihi. Wat een HUUUGE stash.
Hoelang bij je nu bezig met je afwijking te onderhouden?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Je ziet op de foto niet dat het heel stug materiaal is, echt een jasje jasje dus. Zocht al heel lang zoiets maar past nooit om mn tetten, deze wel. Dan neem ik die euros voor liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cute jasje, wel btje overpriced maar wel leuk!
nog geen twee jaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh mijn godWilde net om foto's vragen maar je was me voor hihi. Wat een HUUUGE stash.
Hoelang bij je nu bezig met je afwijking te onderhouden?
true, tettenpassende jasjes zijn een zeldzaamheid!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je ziet op de foto niet dat het heel stug materiaal is, echt een jasje jasje dus. Zocht al heel lang zoiets maar past nooit om mn tetten, deze wel. Dan neem ik die euros voor lief
Wat een leukerd!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Like!!
Ik ben vandaag op zoek gegaan naar wat simpele kledingstukken, waarmee ik mijn basic zwartzwartzwart outfits wat op kan leuken. Kwam thuis met mooie laarzenen deze:
http://shop.notthesame.com/nl_NL/products/blazer/blazer/11M200-37
Mine mine mineZo blij mee
Whoeiquote:
Mijn lief heeft in de afgelopen 4 jaar voor 4000 dollar aan legobouwdozen gekocht. En dan tel ik de losse stenen dus nog niet mee. Daarnaast is hij verslaafd aan Festool gereedschap. Ik denk dat mijn hobby maar een fractie kost van de zijnequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whoeien geen commentaar gehad van
?? Dat houdt mij voornamelijk tegen om los te gaan op TD en dergelijke
Ah, altijd handig als die ook een (dure) hobby heeft. Die van mij is op het moment gek van Gucci (belachelijk duur merk met arrogante verkoopmensjes maar oké). En hij vindt veul nagellakjes niet te vergelijken met een paar Gucci schoenen van 450 eurootjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn lief heeft in de afgelopen 4 jaar voor 4000 dollar aan legobouwdozen gekocht. En dan tel ik de losse stenen dus nog niet mee. Daarnaast is hij verslaafd aan Festool gereedschap. Ik denk dat mijn hobby maar een fractie kost van de zijne
Dus hij mag wel schoenen van Gucci kopen van 450 euro en jij geen TD pakketje van 40 euro?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah, altijd handig als die ook een (dure) hobby heeft. Die van mij is op het moment gek van Gucci (belachelijk duur merk met arrogante verkoopmensjes maar oké). En hij vindt veul nagellakjes niet te vergelijken met een paar Gucci schoenen van 450 eurootjes.![]()
TERING wat een prijzenweet mn god niet wat een domino is maar het ziet er ingewikkeld uit
ik klikte snel op haar spreadsheet omdat ik anders heel panisch ga zitten tellen, en daarna overtellen om te checken of het wel kloptquote:
They are! Jij klaagde toch van de week over online kledingkopen in grote maten? Heb al eens bij 3suisses.nl gekocht? Ik heb inmiddels weer maat 44 en zag dat ze daar redelijk wat leuke kleding verkopen tot en met maat 50 ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, tettenpassende jasjes zijn een zeldzaamheid!
Kun je heel wat lakkies voor kopen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Hij mag alleen geen Domino kopen van mij. Daar baalt ie van.
http://www.geerdinkbv.nl/(...)achines/dominofrees/
maar die komt er toch wel uiteindelijk, ik kan het hoogstens rekken
-edit- kut, ik zie dat ze nog een hele vette aanbieding hebben ookmet kerst zet ie een domino onder de boom, ik wed er om
nee, ik zal daar eens kucken, bedankt!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik klikte snel op haar spreadsheet omdat ik anders heel panisch ga zitten tellen, en daarna overtellen om te checken of het wel kloptdit gaat dus sneller.. maar kan best zijn dat er 114 op tafel staan
[..]
They are! Jij klaagde toch van de week over online kledingkopen in grote maten? Heb al eens bij 3suisses.nl gekocht? Ik heb inmiddels weer maat 44 en zag dat ze daar redelijk wat leuke kleding verkopen tot en met maat 50 ofzo
[..]
Kun je heel wat lakkies voor kopen!
Aah okee, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus hij mag wel schoenen van Gucci kopen van 450 euro en jij geen TD pakketje van 40 euro?
Heb je goed geregeldof verdient hij ook tien keer zoveel?
En een domino is een freesmachine waar je rechthoekige deuvelgaten mee kan maken... is voor houtmannetjes
Kostet auch gar nichts!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik zal daar eens kucken, bedankt!
Nee sorry, ik bedoelde mijn eigen stash!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik klikte snel op haar spreadsheet omdat ik anders heel panisch ga zitten tellen, en daarna overtellen om te checken of het wel kloptdit gaat dus sneller.. maar kan best zijn dat er 114 op tafel staan
[..]
They are! Jij klaagde toch van de week over online kledingkopen in grote maten? Heb al eens bij 3suisses.nl gekocht? Ik heb inmiddels weer maat 44 en zag dat ze daar redelijk wat leuke kleding verkopen tot en met maat 50 ofzo
[..]
Kun je heel wat lakkies voor kopen!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:48 schreef Mss het volgende:
Ahhh invoice. De volgende faal is onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hallow![]()
Ik moet ook weer eens een stashfoto maken, volgens mij ben ik deze maand een jaar bezig met falen.
Heb het falen nu aardig onder controle, maar ik kom nu wel voor het bekende vrouwenprobleem. Moet ik mijn nagels doen, heb ik niks om te lakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.300 bij elkaar verzameld in een jaar??
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kan je beter hiernaartoe komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:45 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik kom sq maar een keer overvallen denk ik
Da's een soort van hypergekleurde egelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef Mss het volgende:
Oh en mijn wielen en nailart:
[ afbeelding ]
Ik sinds juni al meer dan 100 dus zo gek klinkt dat niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]300 bij elkaar verzameld in een jaar??
Mijn 1e post, dus bijna 2 jaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Joysa het volgende:
Ik heb hier nog nooit wat gezegd.. maar ik lurk hier nu 2 weken ofzo en mijn lakjes collectie is drie keer zo groot geworden ofzo.. dankje dames
Ik had er geloof ik 30 inclusief base- en topcoats toen tik begonquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]300 bij elkaar verzameld in een jaar??
Mja, misschien omdat ik hier in huis bekend sta als nagellak verslaafde, maar vergeleken met sommige dames hier ben ik nog maar een groentjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik sinds juni al meer dan 100 dus zo gek klinkt dat niet.
Ik erger me aan het stickertje wat scheef zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg ook altijd tegen mn moeder dat het nog wel mee valt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, misschien omdat ik hier in huis bekend sta als nagellak verslaafde, maar vergeleken met sommige dames hier ben ik nog maar een groentje
Mijn moeder snapt hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd tegen mn moeder dat het nog wel mee valt.
Niemand in mn omgeving snapt me
Ik zag het ook meteen ja... zwaar annoying is dat he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik erger me aan het stickertje wat scheef zit
hoeveel heb je d'r dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, misschien omdat ik hier in huis bekend sta als nagellak verslaafde, maar vergeleken met sommige dames hier ben ik nog maar een groentje
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had er geloof ik 30 inclusief base- en topcoats toen tik begon
(bij die 300 heb ik pakweg 40 base- en topcoats en verzorgingslakken niet meegeteld).
O en ik heb een ronde van 50 lakken in de tussentijd verkocht en ik heb nog 50 lakken apart liggen die eruit gaan maar die ik nog even bij me houdt voor de ruilkoffer.
En stempellakken tel ik ook niet mee, zijn er iets van 15
Ja, want dat betekent stickertjes op flesjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zag het ook meteen ja... zwaar annoying is dat he?
Controlfreaks FTW
Mijn moeder kon geen DM meer zien op vakantiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn moeder snapt het
Altijd als we in Duitsland boodschappen gaan doen zegt ze: 'Zullen we ook even naar de DM gaan voor jou?'
Maar ze roept ook vaak genoeg dat ik niks meer mag bestellen hoor
Mijn moeder ging toen ik op huwelijksreis was stiekem ons huis opruimen, wilde ze schone was opruimen en in mijn ladekast leggen, maar jaaaaaaaaaaaa, toen zag ze mijn make-up stash die daar alle ruimte in nam.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd tegen mn moeder dat het nog wel mee valt.
Niemand in mn omgeving snapt me
De laatste x dat ik telde waren het er 80 (met top- en basecoats, niet dat ik er daar superveel van heb). Dat was 2 of 3 maanden geleden, er is nog wel wat bij gekomen sindsdien.quote:
Stiekem koopt hij er ook nagellakjes, voor zondag als hij naar de kerk moet met zijn roze handttasjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
mijn postbode zegt elke keer als ie een klein pakketje komt brengen wat niet van toolstation komt: ik heb weer nagellakjes voor je
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
mijn postbode zegt elke keer als ie een klein pakketje komt brengen wat niet van toolstation komt: ik heb weer nagellakjes voor je
ooh, zo mini is dat niet hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De laatste x dat ik telde waren het er 80 (met top- en basecoats, niet dat ik er daar superveel van heb). Dat was 2 of 3 maanden geleden, er is nog wel wat bij gekomen sindsdien.
Maar wil nu eigenlijk minder geld uitgeven aan goedkopere lakjes die niet heel bijzonder zijn en meer mooie lakjes kopen die ik ook graag wil die wat meer kosten.
Awwww, liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De laatste x dat ik telde waren het er 80 (met top- en basecoats, niet dat ik er daar superveel van heb). Dat was 2 of 3 maanden geleden, er is nog wel wat bij gekomen sindsdien.
Maar wil nu eigenlijk minder geld uitgeven aan goedkopere lakjes die niet heel bijzonder zijn en meer mooie lakjes kopen die ik ook graag wil die wat meer kosten.
Dat vind ik net zoiets als dat kind dat dr blog overal loopt te spammen en trots is op dr stash die bijna volledig uit essence en catrice bestaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, zo mini is dat niet hoor!
ik dacht dat het zoiets zou zijn als dat meisje van de h&m toen ik daar drie lakjes ging afrekenen. Die zei: ooh ik houd ook zo van nagellak, ik heb wek vijftien potjes!
Ik zo: whoa vet, ik heb er (toen nog) 250!!
Meisje zo![]()
![]()
Haha ik vind die OPI's, Kohs, Nfu ohs, etc altijd zo mooi eruit zien. Alleen het flesje alquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Awwww, lief.
Overigs heb ik zat goedkoop spul hoor. Ook met lak ben ik gierig. Heb dus ook zat Essence en Catrice.
wat shit zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ff iets heel anders, is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met iemand met een hersenontsteking in zijn omgeving?
Een hele goede vriendin van mij heeft dat, maar haar leven loopt nu een btje in de shit.En ze kan zich bijna nix meer herinneren sinds ze ziek is geworden (in april). Vroeg me af of iemand weet of de herinneringen nog terug kunnen komen of niet.
Nee echt helemaal niets. Haar moeder is borderliner en die mag dequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat shit zegecht niks?
Helaas geen ervaring mee...
Ik vind die van Koh ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik heb nog geen grote opi dus weet nog niet of ik de potjes daar mooi van vind. Maar ik vind die van essie(ik heb er al 1) wel
Ik heb 2 Kohs en geen enkel doosjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die van Koh ookJe krijgt er ook zo'n leuk doosje bij!
Jeetje wat een bizar verhaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee echt helemaal niets. Haar moeder is borderliner en die mag devan mijn vriendin niet zo (helemaal niet eigenlijk). Het is ook wel een beetje een rare maar bedoelt het allemaal niet zo slecht en hey, als zij gelukkig met hem is.
Maar nu heeft die moeder haar vriend zwart lopen maken en mijn vriendin begint nu dingen vast te houden. Nu denkt ze dus dat haar vriend heel crappy voor haar heeft gezorgd en dat hij met andere meisjes is vreemd gegaan.
Nu vind ik het zo sneu voor mn vriendin dat ze, naast dat ze ziek is, ook het gevoel heeft dat ze haar thuis en haar liefde kwijt is. Nu probeer ik die vriend wel aan te moedigen dat ie met dr moet gaan praten, maar hij reageert een beetje raar en vindt dat die moeder het toch al voor hem verpest heeft.Nu gaat het me niet echt om hem maar meer om haar gevoel.
Wat ergquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee echt helemaal niets. Haar moeder is borderliner en die mag devan mijn vriendin niet zo (helemaal niet eigenlijk). Het is ook wel een beetje een rare maar bedoelt het allemaal niet zo slecht en hey, als zij gelukkig met hem is.
Maar nu heeft die moeder haar vriend zwart lopen maken en mijn vriendin begint nu dingen vast te houden. Nu denkt ze dus dat haar vriend heel crappy voor haar heeft gezorgd en dat hij met andere meisjes is vreemd gegaan.
Nu vind ik het zo sneu voor mn vriendin dat ze, naast dat ze ziek is, ook het gevoel heeft dat ze haar thuis en haar liefde kwijt is. Nu probeer ik die vriend wel aan te moedigen dat ie met dr moet gaan praten, maar hij reageert een beetje raar en vindt dat die moeder het toch al voor hem verpest heeft.Nu gaat het me niet echt om hem maar meer om haar gevoel.
Ja, weet zelf ook niet echt wat ik ermee aan moet. Zal morgen wel info proberen in te winnen bij een arts ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb 2 Kohs en geen enkel doosje. Tis niet eerlijk
[..]
Jeetje wat een bizar verhaal
Ik vond het ook heel gek dat ze dingen die we hadden gedaan ineens niet meer wist. Maar door die infectie kreeg ze dus ook epileptische aanvallen. En na elke aanval was alles weer blanco. Soms kreeg ze er wel 3 op een dag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat erg
Heb er geen ervaring mee. Mijn man heeft ook iets aan zijn hersenen gehad en die in die week ook helemaal kwijt (is normaal trouwens) maar wel gek om mee te maken.
Is alles wel weer goed gekomen trouwens met je man?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat erg
Heb er geen ervaring mee. Mijn man heeft ook iets aan zijn hersenen gehad en die in die week ook helemaal kwijt (is normaal trouwens) maar wel gek om mee te maken.
Ja, hoor alles is weer bijgetrokken gelukkig. Op het geheugen na dan. Nu nog wel wat sneller moe. Al het goed is gaat hij dinsdag weer aan het werk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is alles wel weer goed gekomen trouwens met je man?
Dat lijkt me inderdaad vervelend om te weten. Wat heeft hij precies?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja, hoor alles is weer bijgetrokken gelukkig. Op het geheugen na dan. Nu nog wel wat sneller moe. Al het goed is gaat hij dinsdag weer aan het werk.
Het vervelende is dat je weet dat het weer komt. Maar dat kan ook wel weer 30 jaar duren gelukkig.
Hij is geboren met een waterhoofd. Daarvoor heeft hij een drain in zijn hoofd. En die is in augustus 2x in 3 dagen verstopt geraakt. De 2de keer was hij net thuis van de eerste operatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad vervelend om te weten. Wat heeft hij precies?
Haha je als je er 1 weet, het maakt mij allemaal niet uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het klinkt heel erg eng hoor Unfckingtitled (is er ook een kortere variant van die naam?)
En ze weet ook helemaal niks van haar verleden als ze zo'n aanval heeft, of zijn het bepaalde periodes die wegvallen?
Wow dat lijkt me ook eng, als ie net thuis is ga je er (soort van) vanuit dat alles goed zit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij is geboren met een waterhoofd. Daarvoor heeft hij een drain in zijn hoofd. En die is in augustus 2x in 3 dagen verstopt geraakt. De 2de keer was hij net thuis van de eerste operatie.
Unf dan maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha je als je er 1 weet, het maakt mij allemaal niet uit
Nee alleen de periode sinds ze ziek is en ong 3 weken ervoor. Het verleden weet ze allemaal nog perfect.
Oww nee wil er niet een zwaar emotioneel topic van maken hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Poeh, wat een verhalen hier.
En ik wou alleen maar even vragen waar mensen de LE van Catrice vinde. *wil hebbennn*
Maar dat voelt als een stomme vraag nu.voor jullie!
Ja elke keer weer. En nu begint ze dingen te onthouden en gaat het weer beter. Maar ze ligt nu in het UMC (we wonen in Almere) en wegens omstandigheden kan haar vriend haar niet bezoeken (last van zn rug, angst voor de trein). Dus hij kan het ook niet goedpraten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Unf dan maarof Uft, klinkt ook leuk
En alles van die periode verdwijnt iedere keer opnieuw? En die moeder verteld iedere keer weer dat haar vriend ene naar figuur is?
(ben je al zo ziek, heb je ook nog zo'n moeder)
Ja maar ben nu wel heel blij dat het beter gaatquote:
Ja inderdaad, al was dit spontaan dat ik mn nagels ging doen, dan denk ik er niet aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ben nu wel heel blij dat het beter gaatBinnenkort mag ze ook weer naar het Flevoziekenhuis omdat de behandelingen in het UMC aanslaan.
@ Whoopdidoo, dat heb ik ook ALTIJD of ik nou van te voren ga of niet
Dat is zeker fijn ja! Lijkt me zo naar om aan te moeten zien, dus dan is het wel fijn dat ze weer meer onthoudt enzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ben nu wel heel blij dat het beter gaatBinnenkort mag ze ook weer naar het Flevoziekenhuis omdat de behandelingen in het UMC aanslaan.
@ Whoopdidoo, dat heb ik ook ALTIJD of ik nou van te voren ga of niet
Hier hadden ze die collectie al wel. Heb de New York lak meegenomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Poeh, wat een verhalen hier.
En ik wou alleen maar even vragen waar mensen de LE van Catrice vinde. *wil hebbennn*
Maar dat voelt als een stomme vraag nu.voor jullie!
Dat verdient inderdaad niet zo slecht, was manager bij mcD tijdens het laatste jaar van de middelbare school, prima verdiensten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aah okee, weer wat geleerd
Ja nu verdient ie nog wel meer dan ik (arm studentje vs manager bij mcdonalds voor 40 per week, verdiend nog best aardig) Maar wacht maar over een jaar
Heb echt een hele la van mijn helmer vol met spullen die weg moeten. Soms denk ik dat ik ze maar gewoon ga weggeven ofzo. Ik ben te lui om alles apart te fotograferen en op marktplaats te knallen. Had iemand gevonden die alles in 1 keer wilde overnemen, maar toen ze uit Belgie bleek te komen en ik haar een paar euro meer verzendkosten mailde, heb ik niks meer gehoord...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je beter hiernaartoe komen.
Zo weer wat lakjes in de swapbak gedaan een stuk of 12 jammer allen dat er vandaag een stuk of 7 bij zijn gekomen :p
Heb ze in mijn handen gehad, maar laten liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Hihi, schattig! Die van mij kijken alleen maar nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, zo mini is dat niet hoor!
ik dacht dat het zoiets zou zijn als dat meisje van de h&m toen ik daar drie lakjes ging afrekenen. Die zei: ooh ik houd ook zo van nagellak, ik heb wek vijftien potjes!
Ik zo: whoa vet, ik heb er (toen nog) 250!!
Meisje zo![]()
![]()
Wat ontzettend kut zeg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ff iets heel anders, is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met iemand met een hersenontsteking in zijn omgeving?
Een hele goede vriendin van mij heeft dat, maar haar leven loopt nu een btje in de shit.En ze kan zich bijna nix meer herinneren sinds ze ziek is geworden (in april). Vroeg me af of iemand weet of de herinneringen nog terug kunnen komen of niet.
Als ik jouw blog zo zag heb jij mooi gefaald in Miamiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat verdient inderdaad niet zo slecht, was manager bij mcD tijdens het laatste jaar van de middelbare school, prima verdiensten!
[..]
Heb echt een hele la van mijn helmer vol met spullen die weg moeten. Soms denk ik dat ik ze maar gewoon ga weggeven ofzo. Ik ben te lui om alles apart te fotograferen en op marktplaats te knallen. Had iemand gevonden die alles in 1 keer wilde overnemen, maar toen ze uit Belgie bleek te komen en ik haar een paar euro meer verzendkosten mailde, heb ik niks meer gehoord...
[..]
Heb ze in mijn handen gehad, maar laten liggen.
[..]
Hihi, schattig! Die van mij kijken alleen maar nieuwsgierig.
[..]![]()
[..]
Wat ontzettend kut zeg!
Maar geen ervaring mee.
Hahaha, je weet toch, regel 1: eerst plassenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Shit ik moet naar de wc maar mn nagels zijn nog niet droog.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn ja! Lijkt me zo naar om aan te moeten zien, dus dan is het wel fijn dat ze weer meer onthoudt enzo.
Het was echt zo leuk om eens goed los te gaan en dan eens een keer niet online.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik jouw blog zo zag heb jij mooi gefaald in Miami
Oeh ik ga ook ff kijken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik jouw blog zo zag heb jij mooi gefaald in Miami
Waar is hier? Ik wil Londen palette, want Londen, en vind het ontwerp van de lakjes zo lewuk dat ik die eigenlijk allevier wel wil. Maar dan moet ik het dus wel kunnen vinden!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier hadden ze die collectie al wel. Heb de New York lak meegenomen.
Een eind bij jou uit de buurt ben ik bang...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waar is hier? Ik wil Londen palette, want Londen, en vind het ontwerp van de lakjes zo lewuk dat ik die eigenlijk allevier wel wil. Maar dan moet ik het dus wel kunnen vinden!
Hihi, waarschijnlijk. Blijf gewoon elke keer kijken in Amersfoort. Hoop alleen zo dat ik dan niet weer net te laat ben ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een eind bij jou uit de buurt ben ik bang...
Dank je wel!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mooie lakjes heb je geshopt Mirannie
Ja lijkt me ook heerlijk! Mijn ouders waren vorig jaar in Amerika, toen heb ik ze wel gevraagd om wat spul voor me mee te nemen, maar ik was toen nog niet zo thuis in de lakken en had wat merken opgeschreven onder het motto "zoek maar wat kleurtjes uit" (waar wel leuke dingen uitkwamen trouwens). Maar mijn ouders vonden OPI en Orly daar zo duur, 6 dollar voor een flesje nagellak! (ik heb het gierige/zuinige niet van een vreemdequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het was echt zo leuk om eens goed los te gaan en dan eens een keer niet online.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook heerlijk! Mijn ouders waren vorig jaar in Amerika, toen heb ik ze wel gevraagd om wat spul voor me mee te nemen, maar ik was toen nog niet zo thuis in de lakken en had wat merken opgeschreven onder het motto "zoek maar wat kleurtjes uit" (waar wel leuke dingen uitkwamen trouwens). Maar mijn ouders vonden OPI en Orly daar zo duur, 6 dollar voor een flesje nagellak! (ik heb het gierige/zuinige niet van een vreemde)
lijkt me ook super!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het was echt zo leuk om eens goed los te gaan en dan eens een keer niet online.
Ik voelde me echt als een klein kind in een hele grote speelgoedwinkel. En dat iedere keer opnieuw als ik weer een nieuwe winkel binnen stapte.quote:
internetmensen in het echt zijn eng!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
nagel, waarom kwam jij ook alweer niet naar de meet?
ach joh, heul niet juistquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
internetmensen in het echt zijn eng!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die wil ik ook heel graag! Alleen die zwarte ben ik nog niet zeker over. Aan de ene kant denk ik nee, maar wil m stiekem wel graag in het echt zien!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
kut, nu heb ik zin om te falen....
Maar ik heb ook eigenlijk geen enkele lak waarvan ik denk "die moet ik hebben!"... Behalve de nieuwe models own-collectie, maar die is er nog niet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach joh, heul niet juist
ik vind dat je er bij hoort!
ieks, sociale verplichtingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach joh, heul niet juist
ik vind dat je er bij hoort!
Ja die zwart met groene! Of istie meer groen dan zwart?quote:
maar als je leuke mensen leert kennen op internet, wat is dan het bezwaar om die ook in het echt te zien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ieks, sociale verplichtingen![]()
In principe probeer ik internet-leven en IRL zoveel mogelijk gescheiden te houden...
Ik ga wel even in het meetingtopic kijken, misschien kan ik uberhaubt niet en dan hoef ik niet eens na te denken
Ow hij is groen, sorry!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die zwart met groene! Of istie meer groen dan zwart?weet niet meer eigenlijk, ff kijken.
Nee hoor, is alleen geen reeks.quote:
SpaceInvaders dacht door mijn UI dat ik heel saai zou zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat ook niet bij de verzameltopicsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, is alleen geen reeks.
Mensen zijn eng als er geen beeldscherm tussenzitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar als je leuke mensen leert kennen op internet, wat is dan het bezwaar om die ook in het echt te zien?
Vergeet de gratis cupcake niet! En een drankjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat ook niet bij de verzameltopics. Maar ik heb hem al gevonden
.
[..]
Mensen zijn eng als er geen beeldscherm tussenzit.
Heb al eerder iemand van internet IRL ontmoet en man man man wat viel dat tegen. Aan de andere kant heb ik ook wel een paar vrienden via internet gemaakt. Maar heb me ook al een aantal keer flink vergist in mensen van internet. Overigs zijn al deze ervaringen al minimaal 5 jaar oud, dus ik stel me ook gewoon aan
.
Komen wel veul mensen!. Is er een dresscode? Verkoop je polsbandjes? Krijgen we een goodiebag?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Komen wel veul mensen!. Is er een dresscode? Verkoop je polsbandjes? Krijgen we een goodiebag?
dat laatste. En het moet een leuk iemand zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Doen jullie 1 keer in de zoveel tijd een meet of gewoon wanneer iemand zin heeft hem te organiseren?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat laatste. En het moet een leuk iemand zijn.
Snoep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
nagel, dit zijn 20 voor de prijs van 1, er moet wel een leuke bij zitten!
En jullie krijgen drie bonnetjes. En een stempel. En een snoepzak mee naar huis.
ja er is een keer een meet georganiseerd door iemand die eigenlijk nooit meepostte en dat werd een fiasco. We hebben drie grote meets gehad so far, eentje bij mirjam, eentje bij puckzzz en eentje bij mij. En nu weer bij mij, want ik werd ongeduldigquote:
Waarom deed diegene het dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja er is een keer een meet georganiseerd door iemand die eigenlijk nooit meepostte en dat werd een fiasco. We hebben drie grote meets gehad so far, eentje bij mirjam, eentje bij puckzzz en eentje bij mij. En nu weer bij mij, want ik werd ongeduldig
Nee dat zuiden is lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En het scheelt ook waar diegene woont, hierboven gaat 'm ook niet worden.
Wel meer meiden meeten tussendoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
en de zuidoostbrabantse meiden meeten ook nog wel es tussendoor
Oh op die manier haha. Is die meet ook met mannen of niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja er is een keer een meet georganiseerd door iemand die eigenlijk nooit meepostte en dat werd een fiasco. We hebben drie grote meets gehad so far, eentje bij mirjam, eentje bij puckzzz en eentje bij mij. En nu weer bij mij, want ik werd ongeduldig
Voor de meesten welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee dat zuiden is lekker dichtbij.
zij was de enige in het midden van het land die het wilde doen. Er kwamen wat klachten dat alle meets altijd in het zuiden zijn. Maar ja, daar wonen ook gewoon de gezelligste mensenquote:
QFT!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zij was de enige in het midden van het land die het wilde doen. Er kwamen wat klachten dat alle meets altijd in het zuiden zijn. Maar ja, daar wonen ook gewoon de gezelligste mensen
Fietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh op die manier haha. Is die meet ook met mannen of niet?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zij was de enige in het midden van het land die het wilde doen. Er kwamen wat klachten dat alle meets altijd in het zuiden zijn. Maar ja, daar wonen ook gewoon de gezelligste mensen
Ik ga binnenkort ook in het zuiden wonen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn moederquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zijn er veel lui daar die Nederlandse les nodig hebben? Dan ga ik emigreren.
ja, de partner van de organisatorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh op die manier haha. Is die meet ook met mannen of niet?
Snoepjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
nagel, dit zijn 20 voor de prijs van 1, er moet wel een leuke bij zitten!
En jullie krijgen drie bonnetjes. En een stempel. En een snoepzak mee naar huis.
Misschien is ie wel weer zo lief om me al zn nieuwe lego te laten zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de partner van de organisator
Maar geen aanhang ofzo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de partner van de organisator
Hehehehehe. Gooi er bier in en we vloeken er op losquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Snoepjes
En doe jij dan ook zo'n mooie jurk aan?
Mag ik wel schelden enzo, of doen jullie dat in het echte leven niet?
wij zijn hele lompe horkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Snoepjes
En doe jij dan ook zo'n mooie jurk aan?
Mag ik wel schelden enzo, of doen jullie dat in het echte leven niet?
Riep iemand mij?quote:
RenRen's aanhang was vorig jaar mee, maar die postte hier ook wel eens.. verder nietquote:
Ah, okeequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
RenRen's aanhang was vorig jaar mee, maar die postte hier ook wel eens.. verder niet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
SpaceInvaders dacht door mijn UI dat ik heel saai zou zijn.Maar in het echt ben ik wel gezellig hoor.
coolquote:
Maar de eerste keer is ook eng.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
cool.
Fuck man, had me zo voorgenomen om me er buiten te houden en ben nu aan het uitzoeken hoe lang het treinen is naar Eindhoven.
Ik word serieus nerveus ervan, is dat niet ernstig? Voel me een halve autist
Iedereen is de eerste keer een beetje nerveus, maar echt, we zijn lief!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
cool.
Fuck man, had me zo voorgenomen om me er buiten te houden en ben nu aan het uitzoeken hoe lang het treinen is naar Eindhoven.
Je verslaat Milka en mij vast niet wat reistijd betreft, so just do itquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
cool.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie nu helemaal voor me dat ik daar zit te hyperventileren en dat jullie me allemaal gerust stellen door heel hard te vloeken![]()
![]()
O en Rose inschenken omdat je dorst hebt: slecht idee
Ik ook niet, maar ik ben nieuwquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ben ik serieus de enige die niet komt?
Ja maar die is toch ook saai of nietquote:
ze praat wel als een havenarbeiderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef Joysa het volgende:
Behalve Joysa, die is heel eng en bijt enzo
Gelukkig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben nieuw
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze praat wel als een havenarbeider
nee hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ben ik serieus de enige die niet komt?
En pizza en friet en kroketbroodjes en vlaai en nasi en chips en snoepjes enz enz enzquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Joysa is leuk om frikandelbroodjes mee te eten
Wij eten alleen maar als we iets gaan doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
En pizza en friet en kroketbroodjes en vlaai en nasi en chips en snoepjes enz enz enz
je mag best komen hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben nieuw
Ik heb nog nooit niet gegeten als ik met jou benquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij eten alleen maar als we iets gaan doen.
Demelza vreet ook alleen maar![]()
Wedden dat je dat er in 1 meeting weer aan kan krijgen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik neem wel wat gezonde hapjes mee. Ben net 6 kilo afgevallen mensen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wou geld uitgeven, maar ik wist niet aan wat. Nu heb ik van ellende maar een studieboek gekocht.
Uh nee, niet werken deze keer, heb zelfs een vrije dag opgenomen. Maar wedstrijden...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor!
Eh. Nee, mirannie moet werken! Dus die komt ook niet
Ja heuj, daar word ik nieuwsgierig vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh nee, niet werken deze keer, heb zelfs een vrije dag opgenomen. Maar wedstrijden...
Oeh, krijg trouwens ineens een goed idee. Ik ga je even pm´en SQ
heul niet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik pleur mezelf wel op de misschien-lijst. Misschien krijg ik morgen spijt als de rose is uitgewerkt
Owh vast. Maar dat is niet de bedoeling!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wedden dat je dat er in 1 meeting weer aan kan krijgen?
Dit dit dit!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heul niet!
Wij willen schaartje! Wij willen schaartje!
Ga je stiekem toch komen en dan uit een taart springen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh nee, niet werken deze keer, heb zelfs een vrije dag opgenomen. Maar wedstrijden...
Oeh, krijg trouwens ineens een goed idee. Ik ga je even pm´en SQ
HAHAHAHAHAHA KEIVET IDEEquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je stiekem toch komen en dan uit een taart springen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wel als je d'r tussen space en dico zet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wedden dat je dat er in 1 meeting weer aan kan krijgen?
HEUJquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel als je d'r tussen space en dico zet.
Ohnee, want die vreten zelf alles al op!!!!
We zetten dwyn tussen space en dico!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel als je d'r tussen space en dico zet.
Ohnee, want die vreten zelf alles al op!!!!
We zetten dwyn tussen space en dico!
ja toen heb je mijn nagels gelaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ
de vorige keer was ik ziek dus toen heb ik heul niet veel gegeten.
Met koorts naar een nagelmeet ftw![]()
Goed idee!! Maar neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vorige keer stonden we meer buiten dan binnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je bent dus al bezig met de tafelschikking SQ?
Die hard.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ
de vorige keer was ik ziek dus toen heb ik heul niet veel gegeten.
Met koorts naar een nagelmeet ftw![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je nagels? Heel je vingers toch
Ehm. neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En je liet het niet eens zitten, het was vet mooi
Koortsdromen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En je liet het niet eens zitten, het was vet mooi
bij de vuurschaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vorige keer stonden we meer buiten dan binnen
jaquote:
Ik zit hardop te lachen nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG ik moest terugdenken aan de keer toen we overal 'chinezen van ebay' op gingen antwoorden
Heeft dat iets te maken met dat je binnen niet mag roken?quote:
jep! Jij moet tussen sharana en debsterr want als je te dicht bij mij zit lijk ik nog vetterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je bent dus al bezig met de tafelschikking SQ?
Die was gewoon chill.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met dat je binnen niet mag roken?
sharana zit toch alleen maar te ps3-enquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep! Jij moet tussen sharana en debsterr want als je te dicht bij mij zit lijk ik nog vetter
ook. Maar ik woon er en ik rook ook niet binnen en als je het te koud vindt mag je onder de afzuigkap in de halfopen keukenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met dat je binnen niet mag roken?
Bij je geile ovenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook. Maar ik woon er en ik rook ook niet binnen en als je het te koud vindt mag je onder de afzuigkap in de halfopen keuken
die heeft ook urenlang in mijn nagellakbakken zitten graaienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
sharana zit toch alleen maar te ps3-en
O ja, ik was jouw linkertiet toch? Dan moet ik niet naast je zitten nee, denkt iedereen dat je drie tieten hebtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep! Jij moet tussen sharana en debsterr want als je te dicht bij mij zit lijk ik nog vetter
Ik rook niet in huizen van niet-rokers, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook. Maar ik woon er en ik rook ook niet binnen en als je het te koud vindt mag je onder de afzuigkap in de halfopen keuken
Ik ken al deze mensen heul niet, geen idee wie ze zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoelang kennen jullie elkaar eigenlijk allemaal al? Het klinkt alsof jullie elkaar heel goed kennen
Die oven.quote:
2 jaar van hier ongeveer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoelang kennen jullie elkaar eigenlijk allemaal al? Het klinkt alsof jullie elkaar heel goed kennen
Ik post anderhalf - 2 jaar alweerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
da's per persoon verschillendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
En sommigen komen na een tijdje gewoon weer terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's per persoon verschillend
de harde kern zo'n twee jaar nu? Maar mensen komen en gaan
Wait, whut?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Na die tepelvergelijking op de eerste meet was er geen weg terug meer.
Nu ben ik nog bangerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Na die tepelvergelijking op de eerste meet was er geen weg terug meer.
Like d'oh..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En sommigen komen na een tijdje gewoon weer terug.
En dat was nog verdund ook, want regen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drank, drank, en nog meer drank.
Maar je huis welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
@ nagel, ik ben geen niet roker, beledigert!!!
Nieuwe tegels danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
geen nieuwe teksten joysa... Zijn tegels he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |