FOK!forum / Klaagbaak / Ibood en de slechtste klantenservice ooit
Keffodinsdag 25 oktober 2011 @ 09:49
Na een defect aan mij Zyxel powerline adapter opgestuurd aan Ibood. Ontvangst bevestiging gekregen op 26 juli 2011. daarna........niets meer.
Tig mailtjes gestuurd, gebeld....niemand weet waar mn device is. Drie weken geleden nog een keer geprobeerd, en ja het was duidelijk. Apparaat is defect en kan niet meer gemaakt worden. Ik krijg mn geld terug....hoezeee!
Geld terug gehad? Nee hoor... en weer geen reactie op mn mails. En ik maar bellen naar die slecht bereikbare klantenservice.

BAH
fruityloopdinsdag 25 oktober 2011 @ 09:53
Rechtsbijstand er bij inschakelen?
RemcoDelftdinsdag 25 oktober 2011 @ 09:59
Een van de redenen om daar niets meer te kopen... service is baggerslecht, daar lees ik overal klachten van.
Jammer dat het zo moet ibood, want anders hebben ze soms best leuke dingen.

Ondertussen op Tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477666
Computerfluisteraardinsdag 25 oktober 2011 @ 10:03
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:49 schreef Keffo het volgende:
Na een defect aan mij Zyxel powerline adapter opgestuurd aan Ibood. Ontvangst bevestiging gekregen op 26 juli 2011. daarna........niets meer.
Tig mailtjes gestuurd, gebeld....niemand weet waar mn device is. Drie weken geleden nog een keer geprobeerd, en ja het was duidelijk. Apparaat is defect en kan niet meer gemaakt worden. Ik krijg mn geld terug....hoezeee!
Geld terug gehad? Nee hoor... en weer geen reactie op mn mails. En ik maar bellen naar die slecht bereikbare klantenservice.

BAH
Ik hoor wel vaker dat mensen gedonder hebben met ibood. Terechte klacht.
legacythe2nddinsdag 25 oktober 2011 @ 10:04
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Een van de redenen om daar niets meer te kopen... service is baggerslecht, daar lees ik overal klachten van.
Jammer dat het zo moet ibood, want anders hebben ze soms best leuke dingen.

Ondertussen op Tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477666
Waarom zou de TS niet op meerdere plekken zijn ongenoegen mogen uitten?
Ronald-Koemandinsdag 25 oktober 2011 @ 10:05
Online verkopen is een makkie. Omgaan met retouren is een stuk moeilijker (en levert je geen geld op). Helaas nemen veel online bedrijven wel de lusten en niet de lasten. iBood is er schijnbaar zo eentje.
genaktdinsdag 25 oktober 2011 @ 10:11
http://tweakers.net/shopreview/7861/ibood.html
Prenzlauerdinsdag 25 oktober 2011 @ 10:12
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:04 schreef legacythe2nd het volgende:

[..]

Waarom zou de TS niet op meerdere plekken zijn ongenoegen mogen uitten?
precies, keihard neernakken zulke lutsers. Ibood is gewoon fucking kansloos.
genaktdinsdag 25 oktober 2011 @ 10:13
is Ibood van danny ofzo ?
Computerfluisteraardinsdag 25 oktober 2011 @ 10:15
Ik zou gewoon even langsgaan, TS. Eerder zullen ze er geen werk van maken...

quote:
Contactweg 159-2
1014BJ Amsterdam
Nederland
Keffodinsdag 25 oktober 2011 @ 10:21
Ook even een shopreview gedaan en mn ongenoegen op het forum geuit....hoop dat er iets gaat gebeuren.
Alsteaddinsdag 25 oktober 2011 @ 11:30
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:21 schreef Keffo het volgende:
Ook even een shopreview gedaan en mn ongenoegen op het forum geuit....hoop dat er iets gaat gebeuren.
^O^
ZwartmetSuikerdinsdag 25 oktober 2011 @ 12:32
Ze besteden hun geld liever aan promotie op FOK!
kikoooooodinsdag 25 oktober 2011 @ 16:14
Ik wacht ook al 3 weken op geld terug. Koop nooit meer wat bij die kut site.

Leuke aanbiedingen soms, maar dramatische aftersales.
#ANONIEMdinsdag 25 oktober 2011 @ 16:17
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ze besteden hun geld liever aan promotie op FOK!
2NutZdinsdag 25 oktober 2011 @ 16:18
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zou gewoon even langsgaan, TS. Eerder zullen ze er geen werk van maken...

[..]

Idd gewoon full contact met die bitches wat denken ze wel niet
rene90dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:31
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd gewoon full contact met die bitches wat denken ze wel niet
Er stond een shopreview van een man die inderdaad gewoon langs de contactweg is gegaan (op de site staat dat het geen bezoekadres is) en dat hij opeens wel snel geholpen werd :').

Zelf ook bagger ervaringen met ibood, vooral de aftersales dan. Het traject ervoor gaat meestal wel goed, soms lange levertijden (die dan zelfs meestal nog niet gehaald worden). Qua aftersales...tja :')
SomePersondinsdag 25 oktober 2011 @ 17:40
Tsja het is niet voor niets zo goedkoop, he.
yes_no_maybedinsdag 25 oktober 2011 @ 17:43
Daarom www.bol.com