+ een boskamp compilatiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:15 schreef Kutstudent het volgende:
Deze mag wel permanent in de OP anders.
Hoe doe je dat eigenlijk op de computer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
Was gewoon mijn (en zijn) naam in ander schrift, maar goed.
Taalpakket installeren en stickertjes op je toetsenbord plakken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk op de computer?
Invoegen -> speciale tekens. Maar pas maar op, with great power comes great responsibility aldus GM.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk op de computer?
Letter voor letter, serieus? Te veel moeite. Bovendien lukt dat waarschijnlijk toch niet ivm lopend schrift.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Invoegen -> speciale tekens. Maar pas maar op, with great power comes great responsibility aldus GM.
Zulke tekens staan bij mij niet tussen speciale tekens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Invoegen -> speciale tekens. Maar pas maar op, with great power comes great responsibility aldus GM.
Dat is hoe ik karakters die niet op het toetsenbord staan doe ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Letter voor letter, serieus? Te veel moeite. Bovendien lukt dat waarschijnlijk toch niet ivm lopend schrift.
Ander lettertype proberen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke tekens staan bij mij niet tussen speciale tekens.
Samwa’īl dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
Dus een naam van jullie in het arabisch wordt weggecensureerd?Wiens naam was het uberhaupt.
Voor kaasrol dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet op een MacBook. Er staat geen lettertype bij.
Op zich wel goede dingen, maar veel te duur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ben er anders wel erg blij mee. Alleen jammer van mijn bankrekening.
Ik ben goed in sparen, dus voor mij was dat geen probleem. Ik werk nu al een paar maanden en ik heb daar nog maar 20 euro van uitgegeven. De rest gaat allemaal in mijn spaarpotje voor Utrecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op zich wel goede dingen, maar veel te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |