SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahahaJa zo vies altijd
smeerlappen. Ik had een jongen in m'n klas die dat in groep 8 nog deed
Zo oplikken. Vies man.
Ja je mag zelf ook, maar ze is ter ondersteuning en voor de dakgoten schoon te maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
Nee maar ik zou dat niet kunnen hoor, ik zou zelf gaan schoonmaken en allesBeetje iemand inhuren omdat je zelf te lui bent zeker
Wat een kleuters.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef Beatles het volgende:
Kleuters vandaagAl dat snot liep hun neus uit, dus ik zeg zo: Ga je neus eens snuiten? Gaan ze het zo opsnuiven? zegmaar
En eentje likte het zelfs weg...
![]()
KLEUTERS
![]()
Oke, dakgoten en ramen lappen kan ik namelijk niet hoor. Ik kook wel ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja je mag zelf ook, maar ze is ter ondersteuning en voor de dakgoten schoon te maken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een kleuters.
Ik ging naar mijn mamma en keek haar lief aan. Daarna zogenaamd verlegen achter haar been verschuilen en ondertussen mijn neus schoonmaken aan diezelfde broek
No grapje.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een kleuters.
Ik ging naar mijn mamma en keek haar lief aan. Daarna zogenaamd verlegen achter haar been verschuilen en ondertussen mijn neus schoonmaken aan diezelfde broek
No grapje.
Hahahahahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Beatles het volgende:
[..]Jaa, gekke kinderen.
Ik zat echt zo van: Uhh oke! En mn mentrix keek ook zo van uhh
Maar ew, groep 8..
quote:
Dat deed ik in de brugklas ook nog hoorquote:
Smerig jongetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Dat deed ik in de brugklas ook nog hoor! Alleen gaandeweg werd broek dus haar rug.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Dat deed ik in de brugklas ook nog hoor! Alleen gaandeweg werd broek dus haar rug.
Logisch.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Beatles het volgende:
Ik heb kinderen ook geslagen met pannen en hun hoofd in cement gedrukt omdat ze niet goed aan het opletten waren.
De toekomstige moeder van mn kinderenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Beatles het volgende:
Ik heb kinderen ook geslagen met pannen en hun hoofd in cement gedrukt omdat ze niet goed aan het opletten waren.
Goedzo, luisteren zullen ze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Beatles het volgende:
Wat is houden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logisch.
Wij deden daarentegen met bordenwissers gooien (met houden achterkant) en met die natte sponzen wanneer wij de docent niet tof vonden.
Welkom op het VMBO.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De toekomstige moeder van mn kinderen![]()
![]()
Ja wel zielig hoor, eentje had cement in zn neus en oog.quote:
Vertel jij dan hoe ik het aan moet pakken.quote:
Ja, dat doe je zelf zeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat is houden?
[..]![]()
[..]
Ja wel zielig hoor, eentje had cement in zn neus en oog.
[..]
Vertel jij dan hoe ik het aan moet pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |