quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Je vais àen France
Eind van de maand november, cursus
Mijn Frans is niet meer zo goed, maar ik maak hieruit op dat je voor een cursus naar Frankrijk gaat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Je vais à France
Sinds ik hier een nieuwe cv-ketel heb klinkt het alsof ik een waterval in mijn woonkamer hebquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze het nou over tikkende verwarmingen enzo? Mijn verwarming kan er ook wat van, maar daar raak je echt wel aan gewend na verloop van tijd
1,5 dag cursus, ben er zelf 2 dagen. Toch weer 2 dagen goede wijn drinkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet meer zo goed, maar ik maak hieruit op dat je voor een cursus naar Frankrijk gaat?
Tof!Voor hoe lang?
Tof zeg, leuk vooruitzicht!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1,5 dag cursus, ben er zelf 2 dagen. Toch weer 2 dagen goede wijn drinkenGa met m'n baas, maar die is ook groot drankliefhebber
Eind volgende week twee dagen Paris, ook werkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Je vais à France
Dat maakt werken altijd een stuk draaglijker!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eind volgende week twee dagen Paris, ook werk
Zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat maakt werken altijd een stuk draaglijker!
Naar jong!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde net nog Plage in de supermarkt
Naar jong!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker. Wordt m'n vijfde keer Parijs dit jaar
.
Lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker. Wordt m'n vijfde keer Parijs dit jaar
.
Sjemig. Ik mag, als ik mazzel heb, mee naar een congres in Deventerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker
Wat dat betreft was m'n vorige werk beter. In 2,5 jaar tijd 3 keer in China geweest, 1 keer in de VS en 2 keer Duitsland
Zo wat voor werk doe en deed je dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker
Wat dat betreft was m'n vorige werk beter. In 2,5 jaar tijd 3 keer in China geweest, 1 keer in de VS en 2 keer Duitsland
Wenskaarten industrie (Hallmark was o.a. een klant van ons). Productie vond plaats in China (eigen fabriek), een grote klant (niet Hallmark) in Amerika. Duitsland was meestal voor de beurzen en 1 keer voor een bezoek aan een toekomstig leverancier van spullenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef alors het volgende:
[..]
Zo wat voor werk doe en deed je dan?
aha, leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wenskaarten industrie (Hallmark was o.a. een klant van ons). Productie vond plaats in China (eigen fabriek), een grote klant (niet Hallmark) in Amerika. Duitsland was meestal voor de beurzen en 1 keer voor een bezoek aan een toekomstig leverancier van spullen.
Nu zit ik in de elektrische koeling/verwarming. Industrialisatieprocessen enzo. Fabriek zit in Frankrijk (en de VS, maar daar doen we weinig mee), zodoende dat ik naar Frankrijk ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |