zolang jij Treble nog niet goed kunt spellen is er nog niet voldoende Treble gedraaidquote:
Neuh, verkoop hem maar voor heul veul geld aan een buitenlandse club, dan heeft mijn cluppie er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Topper is dat, nu zorgen dat Ajaks hem niet wegkaapt.
Waar komtie vandaan dan? Hij speelt al een tijd bij SCH...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, verkoop hem maar voor heul veul geld aan een buitenlandse club, dan heeft mijn cluppie er ook nog wat aan.
ADO'20. Volgens mij is ie na de C-junioren naar H'veen gegaan, toen hadden we nog een samenwerkingsverband met ze.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Waar komtie vandaan dan? Hij speelt al een tijd bij SCH...
Ahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ADO'20. Volgens mij is ie na de C-junioren naar H'veen gegaan, toen hadden we nog een samenwerkingsverband met ze.
ja die was 3 weken geleden ofzo al ontdekt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:05 schreef nijmegen19 het volgende:
Leuk mama appelsapje:
Tik em aan, Tik em aan, ouwe
Florence and the Machine - Shake it out
1:49 Veel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik sta nog best hoog ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
3FM-posters Top 100 van 2011!
http://www.thuisserver.ne(...)5-10-2011&c_reeks=70
Hahaha, dat zal ze leren daar in Amsterdam!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Topper is dat, nu zorgen dat Ajaks hem niet wegkaapt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
3FM-posters Top 100 van 2011!Hans nog zo hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Ja echt bewust gedaan, ja, speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal ze leren daar in Amsterdam!
Mensen die expres de naam van een voetbalclub verkeerd schrijven![]()
ik vind uberhaupt dat gezeur over 010 en ajaks en weet ik veel wat nogal overdrevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal ze leren daar in Amsterdam!
Mensen die expres de naam van een voetbalclub verkeerd schrijven![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind uberhaupt dat gezeur over 010 en ajaks en weet ik veel wat nogal overdreven
quote:Het 3FM-programma Ekstra Weekend viert het vijfjarig jubileum aanstaande vrijdag met een marathonuitzending van twaalf uur. Van 19:00 tot 07:00 uur zijn Michiel Veenstra en Gerard Ekdom te horen op 3FM en te zien op 101.tv. De uitzending is vanaf 01:15 uur ook te volgen op Nederland 3.
Het programma kent al jaren een trouwe schare fans. De afgelopen vijf jaar kwamen er talloze gasten langs om samen met Gerard en Michiel het weekend in te luiden, werd het Pet Shop Boys Alarm geïntroduceerd, kreeg de kazoo een bijzondere status, vlogen er borrelnoten, chips en kippen door de studio, werden er in het kader van het legendarische programma-onderdeel Uit Het Raam de meest bizarre voorwerpen uit het raam geknikkerd, kreeg De Stem van het Programma een ware cultstatus, maakte huis-dj Sandstorm honderden weekend mixen en ontstond er zelfs een carnavalshit.
In de uitzending van vrijdag wordt er terug geblikt op vijf jaar Ekstra Weekend. De luisteraars bepalen zelf mee de inhoud van de uitzending. Op de website van 3FM kunnen zij hun favoriete Ekstra Weekend fragmenten van de afgelopen vijf jaar kiezen.
Tijdens de jubileumuitzending worden de beste fragmenten gedraaid. Ook zullen de beste Sandstorm mixen en de gekste uuropeners worden herhaald. Daarnaast maakt DJ Sandstorm een gloednieuwe extra bijzondere mix, zijn er muzikale optredens van onder andere Krystl en Dotan en komen onder andere Frans van Deursen, Henk Westbroek en Tess Milne langs. En in een serie bijzondere behind-the-scenes reportages wordt het geheim van Ekstra Weekend uit de doeken gedaan.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
3FM-posters Top 100 van 2011!TweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |