Zijn ze zo lelijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:15 schreef Etcetera het volgende:
Britt jankend aan de telefoon
vanwege de uitgelekte Playboy foto's
Dat dacht ik eerst ookquote:
Excuses, ik luister (min of meer verplicht) ook 2 keer per week 538 helaasquote:
Gelukkig morgen 12 uur Ekstraweekend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Excuses, ik luister (min of meer verplicht) ook 2 keer per week 538 helaas![]()
Morgen weer 3FM dag(jammer dat dat altijd op vrijdag is, de minste 3FM dag van de week (op EkstraWeekend na)
Ik luister ook geen 12 uur. Waarschijnlijk 0 minuten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister weinig extra weekend helaas... Denk dat ik 12 uur al helemaal niet vol ga houden
Vrijdag is juist de enige goede 3FM dag vanwege Stendersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Morgen weer 3FM dag(jammer dat dat altijd op vrijdag is, de minste 3FM dag van de week (op EkstraWeekend na)
Deze week 80's top800 (ofzo) op Veronicaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, wat een mooi nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |