De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt dus wachten tot volgende maand.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het geld moeilijker kan missen zou ik het niet doen. als je het zonder er iets voor te laten kan missen is het wel ok
Nee, ik weet het niet, leg eens uit.quote:
De duurdere variant is wel leukerquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.Moet nog even kijken.
al 9 jaar of langerquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Speedking en ocean zitten jullie bij elkaar op school?
Ja vorig jaar al gedaan, ik moet nu nog maar een paar projecten doenquote:
Dankjewelquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De duurdere variant is wel leuker
Hoezo? Probeer mij eens te overtuigen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De duurdere variant is wel leuker
Kom in mijn AH ze zoeken nog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef Flippiee het volgende:
TT
[..]
Ja vorig jaar al gedaan, ik moet nu nog maar een paar projecten doenEn gesprekken hebben met filiaalmanagers
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef RavioliPunch het volgende:
And he tries
oh my God, do I try
I try all the time in this institution
And he prays
oh my God, do I pray
I pray every single day FOR REVOLUTION!
quote:
Meer opties, kan ik je nog wat truukjes leren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Probeer mij eens te overtuigen.
Armin is goed, maar dat is gewoon overdreven.quote:
Ik leerde je die skills.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef speedking het volgende:
[..]
nee in mijn dan heb je pro vullers zoals ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |