Feli.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
DUDE, jullie draaien wel een beetje door
Jep. Was ook niet echt een vrijwillig vak ofzo. Maar daar ga ik nu niet over beginnen, want dan wordt het wel heel veel gezeik.quote:
Zij begon!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
DUDE, jullie draaien wel een beetje door
Als je narcistisch gaat doen en normale kritiek gaat censureren wel ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Gaan jullie niet over mijn oh zo'n fantastische blog praten als ik later super succesvolermee wordt?
JAquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij begon!![]()
(ik ga steeds meer op m'n kinderen lijken)
Als je ons banned welquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Gaan jullie niet over mijn oh zo'n fantastische blog praten als ik later super succesvolermee wordt?
Oh ja, dat had ik gezien. Drie jaar toch?quote:
Ja, en dat vond ik een mooi getal dus nu is het klaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik gezien. Drie jaar toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die party een beetje té. Die misslipgloss meeting lijkt me dan nog wat beschaafder lol. Mja het is net wat je zelf leuk vindt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Weet je, als Masja nog eens niet zo narcistisch was had ik het best leuk voor der kunnen vinden, dat een paar pubers haar als voorbeeld zien en zo veel aandacht geven. Maar sjees, get real.
*proest*quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Het is vooral dat inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Weet je, als Masja nog eens niet zo narcistisch was had ik het best leuk voor der kunnen vinden, dat een paar pubers haar als voorbeeld zien en zo veel aandacht geven. Maar sjees, get real.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, en dat vond ik een mooi getal dus nu is het klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* IJsdraakje leren gaat
Ja echt.
Denk ik.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik moet ook leren maar geen zinquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje leren gaat
Ja echt.
Denk ik.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, en dat vond ik een mooi getal dus nu is het klaarMag wel, stuur hem maar door naar mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |