mijn neef heeft ooit een brommer ongeluk gehad en is verlamt aan 1 armquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij mag het niet.
Een vriendin van me had een brace om haar pols en mocht daardoor al niet rijden.
heeft ie geen last van hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wel lastig met ruitenwissers en knipperlichten.
hij rijd goedkope gebakjes en scheurd er flink op losquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja bij mij zitten beide op 1 stengel, maar bij auto's met 2 stengels..
Hahaha dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef T42 het volgende:
[..]
hij rijd goedkope gebakjes en scheurd er flink op losen onderweg kan hij ook nog met de radio spelen
jah ik zit er niet zo graag langs haha
Waarom weet ik niet, maar ik kreeg hier de slappe lach van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja bij mij zitten beide op 1 stengel, maar bij auto's met 2 stengels..
Bij Top Gear hadden ze een keer een auto met de richtingaanwijzerbediening op het stuur. Geen idee meer welk merk/type.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:38 schreef Fer het volgende:
Ik wens soms weleens dat ik met 1 hand kan sturen en richtingaanwijzer kan bedienen. Met me duim op het stuur ofzo.
Dat was volgens mij een Ferrari 458 Italia.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 05:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij Top Gear hadden ze een keer een auto met de richtingaanwijzerbediening op het stuur. Geen idee meer welk merk/type.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |