Je zit royaal onder de minimum specs. Dan gaat alles op normaal zeker al niet lukken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Hyperi0n het volgende:
[..]
Misschien wel als ik alles op low zet
Dat High settings niet gaan lukken, snap ik. maar alles op normaal moet toch wel gaan?
Anders moet ik de PS3 versie kopen, en dit soort games op console geeft altijd het gevoel van "het is het net niet" (als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik heb een GT540m, die zit er ook onder. Maar de beta deed het al prima met de settings op medium hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zit royaal onder de minimum specs. Dan gaat alles op normaal zeker al niet lukken.
Hooguit alles op low en dan nog blijft het een gok.
donderdag pasquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Daanus het volgende:
Wanneer kan ik hem in de winkel kopen eigenlijk? Morgen al, of pas donderdag
Zou ik hem maar ff snel bestelen bij wehkamp ofzo, krijg je de limited editie voor minder dan de winkelprijs...quote:
Vanochtend 12 uur begonnen op Normal, om acht uur dus uitgespeeld. Simpel geval van niks te doen. Ben best vaak doodgegaan... Ik gok 6 uur gameplay.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je heb gerushed?
Srs, hoe lang heb je er over gedaan?
Maar hij is dus wel vet? Mooi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vanochtend 12 uur begonnen op Normal, om acht uur dus uitgespeeld. Simpel geval van niks te doen. Ben best vaak doodgegaan... Ik gok 6 uur gameplay.
besteldquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zou ik hem maar ff snel bestelen bij wehkamp ofzo, krijg je de limited editie voor minder dan de winkelprijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |