Alles werkt waarom zou ik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom wacht niet iedereen gewoon tot de echte releaseZo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik straks met m'n prutswapen weer tegen pro's met 80x zoom moet spelen
ja vanuit het consoletopic, daar kan je wel bij moet je even aan drNick vragenquote:
Alleen voor consoles?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja vanuit het consoletopic, daar kan je wel bij moet je even aan drNick vragen
Ik kan er al in en alles?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef Roces18 het volgende:
nee, hoezo? gewoon een fok! platoon daar kan iedereen gewoon bij lijkt me maar dan moet je ff wachten tot battlelog open is voor nederland
Je doet veels te moeilijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef ecktebaas het volgende:
Ik heb dus die Hideipeasy van TPB en als ik het probeer gaat die balk niet vooruit bij release date check.
Misschien wel als ik alles op low zetquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef vosss het volgende:
Voor die knakker van dat topic van net met zn laptop:
Vergeet het maar.
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
Jouw kaart haalt 613 punten.
Een 6950 haalt 3250 punten en een 560 haalt 2968 punten. Dat zijn de recommended kaarten,
De minimum, de 8800GT haalt 966 punten.
Je computer gaat dat dus simpelweg NIET trekken.
Gewoon een degelijke pc aanschaffen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Hyperi0n het volgende:
[..]
Misschien wel als ik alles op low zet
Dat High settings niet gaan lukken, snap ik. maar alles op normaal moet toch wel gaan?
Anders moet ik de PS3 versie kopen, en dit soort games op console geeft altijd het gevoel van "het is het net niet" (als je begrijpt wat ik bedoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |