Niks, maar als die kleine retailers al te lam zijn om een normale klantenservice op te zetten zeg ik doei. Daar zou je het van moeten hebben, maar dit is helaas niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dat heeft wat met de digitale distributie te maken?
Ja volgens de officiele launch hebben ze een head start, Maar alsof jij op een Amerikaanse server gaat of vise versa.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh? Volgens mij heeft ie het er meer over dat mensen 3 dagen head-start hebben op basis van een beetje IP-fraude, en daar heeft ie gewoon een punt. Beter hadden ze ranking gewoon uitgezet tot na de officiele release.
Dan doet Bol.com het netter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef steekhond het volgende:
Ik zag net bij 'Mijn Wehkamp' bij 'mijn bestellingen' det er bij BF3 staat: 'levertijd 1 week'.
Staat er dat bij jullie ook? Ik heb hem 2 maanden geleden gepre-ordered.
Plaats er dan geen pre order!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:31 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Niks, maar als die kleine retailers al te lam zijn om een normale klantenservice op te zetten zeg ik doei. Daar zou je het van moeten hebben, maar dit is helaas niet.
Beter hadden ze gewoon 1 datum geprikt voor de hele wereld. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh? Volgens mij heeft ie het er meer over dat mensen 3 dagen head-start hebben op basis van een beetje IP-fraude, en daar heeft ie gewoon een punt. Beter hadden ze ranking gewoon uitgezet tot na de officiele release.
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Of lees .......fok.![]()
Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Wow, je hebt een topic uit 2008 gevonden, elke grote retailer heeft wel van dit soort verhalen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Of lees .......fok.![]()
Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wow, je hebt een topic uit 2008 gevonden, elke grote retailer heeft wel van dit soort verhalen.
Tot nog toe zijn ze niet klantgericht als er nu nog een week als levertijd staat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:43 schreef Sjapoela het volgende:
Trouwens, EA kan er toch zo achter komen lijkt mij, in Origin en Battlelog sta je geregistreerd in Nederland, en opeens begin je stats te krijgen...
Daar gaat het niet om.
Het punt is het niet kunnen wachten op de releasequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:48 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Tot nog toe zijn ze niet klantgericht als er nu nog een week als levertijd staat.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:50 schreef Sjapoela het volgende:
Het punt is het niet kunnen wachten op de release
En de slechte communicatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:50 schreef Sjapoela het volgende:
Het punt is het niet kunnen wachten op de release
Okee:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wow, je hebt een topic uit 2008 gevonden, elke grote retailer heeft wel van dit soort verhalen.
?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Okee:
http://www.trosradar.nl/index.php?id=zoeken&no_cache=1&L=0
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:00 schreef wc-eend het volgende:
Mensen die nu al lopen te zeuren over de wehkamp
Dit, nu heeft ie groot ingeslagen en verkoopt ie uiteindelijk niksquote:
Hij draait hier redelijk tot goed met bijna alles op ultraquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed om te horen; ik heb dezelfde videokaart.
Wel nog een oude processor, de E8400, en 4GB ram. Wat heb jij verder?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanavond vast wel. Ga tot die tijd gewoon punniken ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |