Had je maar PC moeten spelen. Jankzak. PC gamers maken dit al jaren mee, en dan hebben we het vaak over een maand of meer later.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:12 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind het wel zwak dat ze het voor nu alleen voor de 25 oktober releasedates vervroegd maken en dan ook nog alleen voor de pc. Eerst een contintent voortrekken en dan ook nog eens PC only![]()
zo maken ze wel vrienden
Inderdaad, jullie willen een hardcopy.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Had je maar PC moeten spelen. Jankzak. PC gamers maken dit al jaren mee, en dan hebben we het vaak over een maand of meer later.
O echt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:19 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik heb mijn preorder bij wehkamp geannuleerd.
Kan niet meer wachten haha.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:20 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
O echt?![]()
Ga naar school of zoek een baan zeg...
Dat 2e deel maakt jou zelf wel een beetje tot een jankzak, no offence.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Had je maar PC moeten spelen. Jankzak. PC gamers maken dit al jaren mee, en dan hebben we het vaak over een maand of meer later.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:20 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
O echt?![]()
Ga naar school of zoek een baan zeg...
edit- ow wacht het is GVD vakantie natuurlijk
Ik ook. Maar ik kan wachten tot releasequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie willen een hardcopy.
Voornamelijk ter illustratie dat consoles al jaren voorop worden gedragen, een game komt wanneer die komt IMO...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat 2e deel maakt jou zelf wel een beetje tot een jankzak, no offence.
quote:Here’s my Email: Dear Bloopty Blaa,
Thank you for ordering on Origin. The release date for the preorder product has changed. The product listed below will now be available on October 24, 2011.
Your Order
Order Number: 10464636857
Order Date: September 24, 2011
Product ID: 224766400
Product Name: Battlefield 3™ Limited Edition
Een mail van iemand. Ze kunnen alsnog niet spelen.quote:when i go to start the game this is what i get:
This application cannot be used until the official release date has been reached. Please wait until the official release date and restart the application at that time. Click ‘Exit’ to abort the process.
Please visit the support website to get more information: http://support.ea.com
Your release date will be: Tuesday, October 25, 2011, 03:00
Ik zie het al voor me. Krijg je een mail tijdens de les. Doei meneer. Battlefield is uit. En wiskunde zuigt.quote:Got two e-mails regarding the release date change to the 24th (while I was in Class). Rushed home and have been trying to join servers through Battlelog; I still receive the message from Release Checker that game is scheduled to be released at midnight on the 25th.
Talk about confusion. I see a bunch of players already online and e-mails from EA themselves telling me that the release date has changed, yet my access to the game is being denied. Thank you EA for making me excited for no reason.
u jellyquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:25 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb hem al 4 maanden in de pre-order staan, dus ik kan die 2 dagen nog wel wachten.
Ik vind het wel kansloos dat je dan een PRE-ORDER annuleert om 2 dagen eerder te spelen. Mijn mening
Lekker voor het bedrijf in kwestie btw
Americunts.quote:What fucking bullshit, they should’ve just banned all these asswipes using VPN’s from the start.
It’s fine for the US getting it a couple of hours early, but this way all these fags in the EU using VPN’s get to play 3 days ahead of everyone else in the EU, how fucking retarded is that shit.
Eerder dat kleinere retailers zo wel erg lastig hun preorders kwijtrakenquote:
Moeten ze maar niet zo een idiote automatische klantenservice hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eerder dat kleinere retailers zo wel erg lastig hun preorders kwijtraken
Eh? Volgens mij heeft ie het er meer over dat mensen 3 dagen head-start hebben op basis van een beetje IP-fraude, en daar heeft ie gewoon een punt. Beter hadden ze ranking gewoon uitgezet tot na de officiele release.quote:
Je zou Bloopty Blaa heten zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
Een mail van iemand. Ze kunnen alsnog niet spelen.
En dat heeft wat met de digitale distributie te maken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:28 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo een idiote automatische klantenservice hebben
Dat heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef steekhond het volgende:
Ik zag net bij 'Mijn Wehkamp' bij 'mijn bestellingen' det er bij BF3 staat: 'levertijd 1 week'.
Staat er dat bij jullie ook? Ik heb hem 2 maanden geleden gepre-ordered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |