Algemene beschrijvingIn Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatieNaam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
BETAEarly access: 27 september 2011
Normal access: 29 september 2011
Map: Operation Metro - Rush
Minimum System RequirementsOS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System RequirementsOS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar
hier naar toe.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Skull-splitter
your selection of the finest
quote:
KAOS studios maakte die fout al eerder in twee van hun titels en faalden gigantisch.
lekker bij MP blijven, SP door andere studio als het echt moet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Singleplayer pff
Battlefield is gemaakt voor de multiplayer. Beetje gamer weet dat toch zo langzamerhand wel. Als de multiplayer slecht is dan mag je gaan zeiken over het spel.
Jeff89
Conquer All
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 16:31 schreef Revje1 het volgende:Singleplayer pff
Battlefield is gemaakt voor de multiplayer. Beetje gamer weet dat toch zo langzamerhand wel. Als de multiplayer slecht is dan mag je gaan zeiken over het spel.
Vind ik niet.. Zoals ik eerder al zei: Jij, ik en veel andere gamers weten dat je BF voor de SP niet hoeft te kopen. Dat bewijzen de reviews ook nu weer.. Maar dat is NIET wat DICE in de trailers en interviews uitdraagt..
En ik denk dat alle gamers die na het zien van die trailers BF3 kopen voor een vette SP ervaring van een koude kermis thuiskomen, en dat kan nooit goed zijn voor het imago van BF.. Marketingtechnisch vind ik 't een vreemd verhaal..
Jeff89
Conquer All
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef Roces18 het volgende:Enige wat leuk was aan bad company en bad company 2 singleplayer was wel de zwarte humor die erin verwerkt was. Verder was het redelijk clichématig maar battlefield is en blijft gefocust op de multiplayer.
Ohja, en die humor is nu dus ook vervangen door een bloedserieus "Nuke in koffer, save the world" verhaal...
'N hoop missers als je het mij vraagt.. Gelukkig is SP maar 1% van de lol..
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef Jeff89 het volgende:[..]
Ohja, en die humor is nu dus ook vervangen door een bloedserieus "Nuke in koffer, save the world" verhaal...
'N hoop missers als je het mij vraagt.. Gelukkig is SP maar 1% van de lol..
Vervangen? BF3 is de opvolger van BF2 weet je nog, niet van Bad Company.
1942 en BF2 hadden niet eens een SP, wat is het probleem
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef Ame_thyst het volgende:[..]
Vervangen? BF3 is de opvolger van BF2 weet je nog, niet van Bad Company.

Die humor was juist leuk. En dat was in BFBC1 het beste. BFBC2 SP viel voor mij erg tegen.
Jeff89
Conquer All
quote:
Ja en nee.. BF3 neemt net zo goed elementen over uit BC2, dus zo'n gekke vergelijking is het niet wat mij betreft..
quote:

Dat BF3 er wel een heeft, waar Dice gewoon steken laat vallen.. Als ze geen SP hadden gedaan had niemand wat te zeiken gehad
replay11nl
Corvo Attano
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Roces18 het volgende:Trouwens er zijn 145 multiplayer rangen waarbij je Colonel hoogste bent bij 100 en daarna krijg je nog colonel 1st star etc.
Duurt 3x zo lang om punten te halen.
En bijv level 1 is ipv 6000 dus 24000 nodig om naar level 2 te gaan..
Lol, ga maar een nickname Ghaddafi maken, en dan heul snel naar Colonel werken hahah
En.... unlock!