abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2002 @ 23:35:38 #26
20741 generalist
Watch me do it!
pi_4936455
Een hoop gedoe... meer iets voor wanneer het nog nieuw is.

Veel werk voor iets dat ook directer opgelost kan worden

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_4936467
Ik vind het als vrouw wel lekker hoor!
Ik kan er heel erg bij opgewonden worden.
Meestal doen we droogneuken als we geen tijd hebben voor het echte werk of als het weer eens zo ver is in de maand.
  maandag 8 juli 2002 @ 23:36:55 #28
27972 Phaelanx
Modder eter
pi_4936472
quote:
Op maandag 08 juli 2002 18:30 schreef fatima het volgende:
Droogneuken is tegenwoordig heel populair maar het stamt af van de prehistorie,helaas is er sindsdien geen steek veranderd dus blijft het houtje nr.1.
Huh, wat moet ik me daar bij voorstellen? Lekker met je berevellen langs elkaar heen schurken?

*zelf opwindend vind*

[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
pi_4936488
Erg leuk, alleen moet het meisje niet zo klein zijn (want ik kan me nog 2 dagen spierpijn herinneren ), maar goed het was enorm opwindend omdat we elkaar nog niet zo lang kenden. Stimulatie voor mannen is wat moeilijker op die manier dan voor de vrouwen lijkt me, dus ik kwam niet klaar maar dat boeide niet, was leuk. Ze heeft nog een kwartier liggen trillen van opwinding daarna .
pi_4936734
Ja D.Y.X. en ik hebben wekenlang (8 weken ofzo) gedroogneukt want ze wou maagd blijven (dat is haar uiteindelijk niet gelukt ).
Ze genoot er wel erg van, kwam ook lekker klaar enzo. Maar het echte werk beviel haar (gelukkig) nog beter.
  dinsdag 9 juli 2002 @ 11:32:34 #31
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_4940285
Tot op een bepaalde hoogte enorm lekker. Maar als de vrouwen klaarkomen is bij mij meestal dat punt nog niet berijkt en ik wil het ook niet graag in mijn boxer vinden als het wel gebeurd. Dus van mij mag het als de vrouw daarna wel even overgaat op het handwerk of verder wil sexen.
> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
pi_4941947
Gisteren naar aanleiding van dit topic bij mijn vriendin geprobeert: ze vindt het heerlijk, kwam heerlijk klaar! Blijf ik dus nog wel ff doen.
Oops, I did it again!
pi_4944990
Mmmmmmmmmmmm heerlijk, droogneuken:

Zorg alleen wel dat de boel een beetje schoonblijft
anders word het meteen weer zo'n zooitje...

waarom alleen droogneuken ? >
als je lekker uhm. ...
droogneuken: wat mij betreft voorspel ( 18+ kinderspel

maaruh vergeet niet, safe sex4all > beter droog dan danuhh nooit meer...

Mainframe OutlawZ

http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
  woensdag 10 juli 2002 @ 15:34:09 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_4955976
Ik vind er niets aan. Van mijn man hoeft het gelukkig ook niet zo, maar bij (nu ex)vriendjes voelde ik me altijd een beetje 'goedkoop' en vond ik het nogal genant. Waarom weet ik eigenlijk ook niet precies.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_4965646
Waarom zou je je goedkoop voelen?
Mijn vriendin wordt er helemaal wild van. (gelukkig) en ik vind er niets mis mee anders
Misschien heb je een gevoel van schaamte? Ik denk dat het de perfecte manier is om elkaar van top tot teen op te geilen. En het is ook nog eens heel close
  donderdag 11 juli 2002 @ 16:01:27 #36
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_4968506
nix mis mee
...what's the point of living.. if you don't have a dick?
  donderdag 11 juli 2002 @ 16:48:36 #37
32165 __Nite.Writer__
Ondertiteling p.888 van txt
pi_4969271
neuken met je kleren aan???

wat is dit, de lagere school-babbel-site?

-------- call me ---------- how? ---------- surprise me -----------
  vrijdag 12 juli 2002 @ 13:02:28 #38
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_4980818
Inderdaad, nogal beschamend als je even snel dat wil doen, en je bent te laat met stoppen...zie dan maar eens uit de kamer te komen als der ouders plots binnenkomen met die vlekke in je broek...*grin*
Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
pi_4986658
Vet lekker
Heb het laatst gedaan met me nieuwe vriendin die is nog een beetje preuts maja Ik kende haar ook nog maar een week
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_5033585
WAT MOET ZE WEL NIET GEDACHT HEBBEN....
pi_5033689
We worden er allebei beetje geil van, zij vooral. Is niet handig als je ergens anders bent, en als zij op je schoot zit en je op en neer bewegingen maakt.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 12:33:40 #42
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5033712
Mijn vriending is een keer achterop de brommer klaargekomen, "omdat hij zo lekker rilde"

Ik vond hem wel lachen. Verder zit ze nu in een anti-sex bui zegt, dus

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 12:37:58 #43
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_5033751
Droogneuken is wel fijn, en zij vind 't nog fijner
Maar het wordt voornamelijk gedaan omdat we het echte werk nog een stappie te ver vonden gaan.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_5033946
nooit gedaan en nooit hoeven doen, het lijkt me niks, maar een beetje als een hond tegen iemand aan rijden, om het zo maar eens te zeggen

wat is er lekker aan? hoe kan het lekkerder zijn dan het echte werk (serieuse vraag ...)?

dinsdag 16 juli 2002 @ 13:00:32 #45
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_5034013
Of het lekkerder is weet ik niet, maar het is een leuke toevoeging van het voorspel toch?
Duurt het allemaal nog langer
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 13:01:37 #46
17183 batje
met vleugeltjes
pi_5034028
Ik vind het dus ook helemaal niets.. Zoals Tinkepink al zei vind ik het nogal genant, iemand die een beetje over je broek aan het rijen is.
Buiten dat is het ook wel een beetje nutteloos omdat je zoveel andere leuke dingen kan doen
pi_5086622
Heerlijk (Vind ik zelf) maar Vooral mijn vriendin vindt het lekker en komt er ook heerlijk bij klaar Het is een leuk voor-stadium van het "echte" werk, want daar wilde ze nog even meer w88! (Is 15 en wilde eerst aan de pil beginnen) En het is real dus ik w8 geduldig
  zaterdag 20 juli 2002 @ 11:15:01 #48
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5086739
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 13:01 schreef batje het volgende:
Ik vind het dus ook helemaal niets.. Zoals Tinkepink al zei vind ik het nogal genant, iemand die een beetje over je broek aan het rijen is.
Buiten dat is het ook wel een beetje nutteloos omdat je zoveel andere leuke dingen kan doen
Maar wat een gebrek aan creativiteit bespeur ik hier! Met mijn vrouw (toen nog vriendin ) heb ik heel wat lekkere momenten gehad gewoon in een discotheek, lekker in een hoekje zitten, zij op mij, en het idee dat het toch een soort "openbaar" was, maakte haar orgasme nog veel heviger... en geloof mij maar, het is ontzettend geil om met een twee keer klaargekomen meisje snel naar huis te gaan om daar eens écht stevig tekeer te gaan
Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 11:37:29 #49
17183 batje
met vleugeltjes
pi_5086861
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 11:15 schreef Privateer het volgende:

[..]

Maar wat een gebrek aan creativiteit bespeur ik hier! Met mijn vrouw (toen nog vriendin ) heb ik heel wat lekkere momenten gehad gewoon in een discotheek, lekker in een hoekje zitten, zij op mij, en het idee dat het toch een soort "openbaar" was, maakte haar orgasme nog veel heviger... en geloof mij maar, het is ontzettend geil om met een twee keer klaargekomen meisje snel naar huis te gaan om daar eens écht stevig tekeer te gaan

Okay, maar dát is iets heel anders..
Ik heb er totaal geen problemen mee om door mijn vriendje op openbare plekken opgegeild te worden

Ik dacht dat we het hadden over die klunzen die als ze je eenmaal in bed hebben een beetje over je slip gaan rijen

zondag 21 juli 2002 @ 22:55:46 #50
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_5103778
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 19:04 schreef prinz het volgende:
Jongens vinden het zwaar opwindend over het algemeen maar wat vinden de vrouwen hier nu eigenlijk van?

Lekkerrrr!! Maar "het echte" neuken is lekkerrrrrder.
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')