Veel werk voor iets dat ook directer opgelost kan worden
quote:Huh, wat moet ik me daar bij voorstellen? Lekker met je berevellen langs elkaar heen schurken?
Op maandag 08 juli 2002 18:30 schreef fatima het volgende:
Droogneuken is tegenwoordig heel populair maar het stamt af van de prehistorie,helaas is er sindsdien geen steek veranderd dus blijft het houtje nr.1.
*zelf opwindend vind*
Zorg alleen wel dat de boel een beetje schoonblijft anders word het meteen weer zo'n zooitje...
waarom alleen droogneuken ? >
als je lekker uhm. ...
droogneuken: wat mij betreft voorspel ( 18+ kinderspel
maaruh vergeet niet, safe sex4all > beter droog dan danuhh nooit meer...
Mainframe OutlawZ
wat is dit, de lagere school-babbel-site?
Ik vond hem wel lachen. Verder zit ze nu in een anti-sex bui zegt, dus
wat is er lekker aan? hoe kan het lekkerder zijn dan het echte werk (serieuse vraag ...)?
quote:Maar wat een gebrek aan creativiteit bespeur ik hier! Met mijn vrouw (toen nog vriendin
Op dinsdag 16 juli 2002 13:01 schreef batje het volgende:
Ik vind het dus ook helemaal niets.. Zoals Tinkepink al zei vind ik het nogal genant, iemand die een beetje over je broek aan het rijen is.
Buiten dat is het ook wel een beetje nutteloos omdat je zoveel andere leuke dingen kan doen
quote:Okay, maar dát is iets heel anders..
Op zaterdag 20 juli 2002 11:15 schreef Privateer het volgende:[..]
Maar wat een gebrek aan creativiteit bespeur ik hier! Met mijn vrouw (toen nog vriendin
) heb ik heel wat lekkere momenten gehad gewoon in een discotheek, lekker in een hoekje zitten, zij op mij, en het idee dat het toch een soort "openbaar" was, maakte haar orgasme nog veel heviger... en geloof mij maar, het is ontzettend geil om met een twee keer klaargekomen meisje snel naar huis te gaan om daar eens écht stevig tekeer te gaan
Ik dacht dat we het hadden over die klunzen die als ze je eenmaal in bed hebben een beetje over je slip gaan rijen
quote:Lekkerrrr!! Maar "het echte" neuken is lekkerrrrrder.
Op zaterdag 06 juli 2002 19:04 schreef prinz het volgende:
Jongens vinden het zwaar opwindend over het algemeen maar wat vinden de vrouwen hier nu eigenlijk van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |