Uhm. JK denk aan je hard. (ja ik weet het echt!).quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NAH, VRAAG DAN NIET OM ADVIES EN KOOP DAT KRENG GEWOON!!!!!!!!!!111,
,
.
Oh, pardon. Koop die unit toch gewoon, heb je echt een reden nodig?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
Uhm. JK denk aan je hard. (ja ik weet het echt!).
Ik vroeg niet om advies
Voor mijn gemoedstoestand wel JK. En voor mijn portemonnee ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, pardon. Koop die unit toch gewoon, heb je echt een reden nodig?
Want je hebt er pas...?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:30 schreef Tally het volgende:
En heel stiekem willen we er nog een auto bij kopen
Jemig het is geen 2003 meer hoor!!!quote:
2003 hmm.. Das 8 jaar geleden.. Toen hadden we er 5 J.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jemig het is geen 2003 meer hoor!!!
Ik weet het.. De ene spaart alles van Apple.. En wij doen dat met Renaultsquote:
Ja dan rijden we er ook in. Om de beurtquote:Op donderdag 3 november 2011 12:39 schreef Jarno het volgende:
Maar rij je er ook in dan? Dan ga je toch kapot aan belastingen, verzekeringen en alles?
Ik weet hetquote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Jarno het volgende:
EN DAT GELD GAAT ALLEMAAL LINEA RECTAAL NAAR DE HOGE OMES IN DEN HAAG TALY OPLETE OPE JE OGE ETC ETC!!!!!!!1111111
Op de motor ben je vrij JKquote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je moet maar zo denken, op een motor kan je niet pinch-to-zoomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |