dus moeten we geert wilders zien als toiletreiniger¿quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:43 schreef Drinky het volgende:
wat is deze, ik dacht dat diarree alleen in afrika voorkwam. Eerst brengen ze ons aids, nu diarree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:47 schreef Id_do_her het volgende:
Smaballen.
smaballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smaballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Smaballen.
Sambaballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
Neen ik heb ook wel geld voor 2 enorme siliconen hoorquote:
Jawel, gewoon jaloers, is niet erg of zo hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Neen ik heb ook wel geld voor 2 enorme siliconen hoor![]()
Maar het staat haar wel niet daar van mooi meisje ook.. een paar cuppen kleiner zou minder op vallen als ''nep'' niet echt in verhouding dit.
Neen , ik kan me wel andere betere dingen bedenken om jaloers op te zijn.. fake tieten zijn maar fake die kan iedereen zetten..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jawel, gewoon jaloers, is niet erg of zo hoor.
Ja 70AAquote:
Waarom dan gaan roepen dat ze nep zijn als je het niet boeit?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Neen , ik kan me wel andere betere dingen bedenken om jaloers op te zijn.. fake tieten zijn maar fake die kan iedereen zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |