En wat is je mening over Fernandes? Let op wat je zegt, erg belangrijk hier.quote:
Echt eh. Door dit topic lijken we allemaal luie gamende vreetzakkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef Phantomesse het volgende:
Veel huwelijksaanzoeken dezen avond. Ik krijg het idee dat alle buitenlanders toch wel hetzelfde zijn
Kloptquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
zag er net heel snel 2 van jou geloof ik
Dankzij jou ga ik hem weer eens even opstarten, bedankt.quote:
hmmm, ik lust t niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef krioro het volgende:
[..]
En wat is je mening over Fernandes? Let op wat je zegt, erg belangrijk hier.
Ik ga ook zo. Keiharde drum&bass/Jungle, blikje Redbull en KNALLEN!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dankzij jou ga ik hem weer eens even opstarten, bedankt.
gewoon met die man trouwen en met die vrouw hokkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik ga niet met een vrouw trouwen want dan krijgen we ruzie over wie de mooiste jurk heeft enzo
Jawel want Fernandes is echt smerigquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik lust t niet.
en nu ben ik niet meer welkom?
Ik zie eigenlijk het punt van trouwen nooit zo in, behalve dat je de hele dag op handen en voeten gedragen wordt en er als een prinses uit mag zien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon met die man trouwen en met die vrouw hokken
Verkleuren ze bij jou ook een beetjequote:
Het eerste topic ging er juist over dat Chocoladebeer het niet lustte, dus je zit prima denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik lust t niet.
k dan. helemaal eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel want Fernandes is echt smerig
Oh jawel hoor. Smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik lust t niet.
equote:Op maandag 24 oktober 2011 23:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Verkleuren ze bij jou ook een beetje? Die van mij zijn ook heel dof geworden.
Ja was ik ook van planquote:
hehehe. ik trouw nooit. en dat je er een hele dag als een prinses uit mogen zien trekt me ook eigenlijk nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk het punt van trouwen nooit zo in, behalve dat je de hele dag op handen en voeten gedragen wordt en er als een prinses uit mag zien.
Zilverpoets......quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja was ik ook van planMorgen even zo'n zilverpoetsdoek fixen.
Dat is het ook eigenlijk. Een mooie jurk dragen en de hele dag etenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk het punt van trouwen nooit zo in, behalve dat je de hele dag op handen en voeten gedragen wordt en er als een prinses uit mag zien.
Oxidatie is dat yo,quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Verkleuren ze bij jou ook een beetje? Die van mij zijn ook heel dof geworden.
Etenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is het ook eigenlijk. Een mooie jurk dragen en de hele dag eten
Stinkt het jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zilverpoets......
Die lucht van dat spul
Ah thankyu, zo ff proberen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oxidatie is dat yo,
Heel simpel, keukenrol + whitening tandpasta > Wax on, wax off > bling bling tot je tantoe scheel kijkt segbe
Ik heb ook pasta gemaakt. Volgens mij worden we nu verbannen ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
Ik had trouwens pasta carbonara gehad, moet ik nu weg uit dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nee, want pasta carbonaraquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
Ik had trouwens pasta carbonara gehad, moet ik nu weg uit dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |