Wait, wut!?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef krioro het volgende:
Met Louboutins kun je nog steeds mannen hosselen hoor.
Of met andere mooie hoge hakken, rood lak doet het ook goed op de juiste dame bijvoorbeeld.
Trouw met me!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Maar leuk hoor al die voetbal/basketbal alles...
[ afbeelding ]
Niemand??
Ja ik bedoel een dame met Louboutins kan mannen hosselen omdat ze er goed uitziet en zo, jwt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wait, wut!?
Maar klopt. Stilletto heels
Dat en tekkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Maar leuk hoor al die voetbal/basketbal alles...
[ afbeelding ]
Niemand??
Wist jij trouwens dat zij ook dezelfde vis heeft als wij?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe ik heb hem ookHeb hem maar aan de muur gehangen toen ik een latop nam.
Wollah billah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hetzelfde beeldscherm, dezelfde sneakers, dezelfde vis.. Ben jij de mannelijke versie van mij?
[..]
Mwah, valt mee. Die gewone is lekkerder
Fuck, die Buddha to Buddha's heb ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat zij ook dezelfde vis heeft als wij?
[..]
Wollah billah.
Bit weird eh... ?
[ afbeelding ]
jajajaja!!!quote:
Ook hiermee, zal ik van je winnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef krioro het volgende:
Bring it, hiermee ga je niet van me winnen.
Wat voor racegames speel je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat zij ook dezelfde vis heeft als wij?
[..]
Wollah billah.
Bit weird eh... ?
[ afbeelding ]
Wel Roti en geen Kip of geen Kip en wel Roti?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
hmmm deze sc ken ik niet, maar de tt staat me wel aan.
gedeeltelijk dan
Dirt 3quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor racegames speel je?
wel roti en geen kip. ben vegetarierquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef Sinji het volgende:
Wel Roti en geen Kip of geen Kip en wel Roti?
Either way not good brah
Mijn vis heeft geen naamquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef Phantomesse het volgende:
Juminelle hoe heet jouw vis?Mijne heet Oscar, hij is een uberbaas die vecht met kreeften.
DOA deed ik op de Dreamcast van een maat, MK op de Megadrive van m'n neef. Good times.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
jajajaja!!!![]()
DOA is echt te lang geleden.
MK heb ik
edit:
[..]
Ook hiermee, zal ik van je winnen.![]()
zag er net heel snel 2 van jou geloof ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef Phantomesse het volgende:
Veel huwelijksaanzoeken dezen avond. Ik krijg het idee dat alle buitenlanders toch wel hetzelfde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |