Ja, PES is kut. M'n ex heeft al m'n spellen geget, en die moet ik nog steeds ophalen. Heb nu al die saaie spellen van hem. COD en zulksquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Chick, PES?
GTA e.d wel![]()
Sowieso shooters![]()
en racen
![]()
. Heeeeeeeeeeeeeerlijk is het! Al die mannen die voor het eerst met je gaan gamen en denken dat ze je wel even ownen, die reacties als blijkt dat je gewoon 1 eindbaas bent in racen
Tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar jij woont... jij woont..
Waar woon je?
Ho ho, PES-fan pur sang hier. PES is heerlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, PES is kut. M'n ex heeft al m'n spellen geget, en die moet ik nog steeds ophalen. Heb nu al die saaie spellen van hem. COD en zulks
NBA daarentegen
Fifa > PESquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ho ho, PES-fan pur sang hier. PES is heerlijk
PESquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ho ho, PES-fan pur sang hier. PES is heerlijk
Wauw anders heb ik even amnesiaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, PES is kut. M'n ex heeft al m'n spellen geget, en die moet ik nog steeds ophalen. Heb nu al die saaie spellen van hem. COD en zulks
NBA daarentegen
[..]
Tussen Arnhem en Nijmegen
True storyquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:43 schreef krioro het volgende:
De laatste console die ik had was een SNES.[/bejaard]
Jawel COD is kut.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wauw anders heb ik even amnesiaTuurlijk woon je daar ahahah wist ik wel.
COD is niet saai
Die was ook heeeel tof inderdaad. Ik mis mijn Super Nintendoquote:
Kun je daarmee tegenwoordig ook meiden hosselen ... ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die was ook heeeel tof inderdaad. Ik mis mijn Super Nintendo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je daarmee tegenwoordig ook meiden hosselen ... ?
if soJa. Super Nintendo is nu wat Louboutin ooit was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
lol heb dezelfde beeldschermquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect combo dit
[..]
Ja. Super Nintendo is nu wat Louboutin ooit was.
Ben & Jerry's, so nicequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect combo dit
[..]
Ja. Super Nintendo is nu wat Louboutin ooit was.
Ghehe ik heb hem ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
lol heb dezelfde beeldscherm![]()
Touchscreen aanzet knop allesz.
NBA Jam!quote:
Hetzelfde beeldscherm, dezelfde sneakers, dezelfde vis.. Ben jij de mannelijke versie van mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
lol heb dezelfde beeldscherm![]()
Touchscreen aanzet knop allesz.
Mwah, valt mee. Die gewone is lekkerderquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben & Jerry's, so nice![]()
Low fat zelfs, is die wel lekker?
Wait, whut? Ik wist niet eens dat je dat soort dingen op een telefoon kon doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NBA Jam!![]()
Ik heb hem nu op mijn telefoon.
Bring it, hiermee ga je niet van me winnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Maar leuk hoor al die voetbal/basketbal alles...
[ afbeelding ]
Niemand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |