He bah.quote:
Mijn leven bestaat momenteel grotendeels uit eten, slapen en films/series kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie allebei lijken qua lifestyle volgens mij op mij man, serieus.
Mijne uit chillen, eten, gamen, slapen, scorro en werk, and that's itquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat momenteel grotendeels uit eten, slapen en films/series kijken.
Luizenleven alles
Oh ja en gamen inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne uit chillen, eten, gamen, slapen, scorro en werk, and that's it.
quote:In de terminal staat een vuilnisbak in de weg. U zet hem in de hoek voor de nooduitgang. Mag dat?
A Ja, op deze manier heeft niemand er last van
B Nee, een nooduitgang mag nooit geblokkeerd worden
C Ja, de nooduitgan
quote:Het alarm gaat af. Wat doet u?
A Ik raak in paniek en ren naar de uitgang
B Ik blijf zitten op mijn plek, omdat het vals alarm is
C Ik blijf rustig, ik waarschuw de personen in mijn omgeving en ik gebruik
vervolgens de dichtstbijzijnde nooduitgang
quote:Een passagier vraagt u een pakketje mee te nemen naar de Clean Area en het aan een andere
passagier af te geven. Mag u dit pakje meenemen?
A Ja, want u wilt de passagiers graag helpen
B Ja, want de passagier moet over 10 minuten vliegen
C Nee, u neemt dit pakje niet mee en belt het alarmnummer Schiphol 020-601 2222
Dat wordt blokken vanavond! Never nooit dat ik deze in één keer haal.quote:Mag u met uw voertuig het bord ‘LEVENSGEVAAR LANDINGSTERREIN STRENG VERBODEN TOEGANG’
passeren?
A Ja, want u wilt snel oversteken
B Nee, u mag dit bord nooit passeren
C Ja, met uw Schipholpas mag u dit bord passeren
Herkenbaar. Inclusief sporten natuurlijk maar dat kan onder of chillen of werk vallen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne uit chillen, eten, gamen, slapen, scorro en werk, and that's it.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Een paar oefenvragen voor de Schiphol Safety & Security test. Deze moet je maken wil je een Schipholpas aanvragen.
[..]
[..]
[..]
Dat wordt blokken vanavond! Never nooit dat ik deze in één keer haal.
Vraag 2 is B natuurlijk. Zie je iedereen zo wegrennen voor zijn leven terwijl je chill door Schiphol loopt van FUCK YEAquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Een paar oefenvragen voor de Schiphol Safety & Security test. Deze moet je maken wil je een Schipholpas aanvragen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee. GTA, Saints Row en PES (quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa 12 en Forza 4 @ Xbox toevallig?
Chick, PES?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee. GTA, Saints Row en PES () @ PS3
Je mag meedoen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb door Juminelle nu zin om te gamenGeen PS3 FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ga gamen op je pc dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ook! Wel een PS3 maar moet eigenlijk studerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |