quote:
Yep. En ik proef eigenlijk geen verschilquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn jullie bekend met Fernandes Light trouwens? Van die 2 traytjes die ik had is een halve gevuld met light.
Whehehe.quote:
Die heb ik nog nooit gezien. Maar als ik dan af en toe van die mierzoete dingen drink, dan doe ik het ook gelijk goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn jullie bekend met Fernandes Light trouwens? Van die 2 traytjes die ik had is een halve gevuld met light.
Dat probeer ik als ik het ooit tegenkomquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In Arnhem ook ja? Waar dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Die light is tegenwoordig bijna overal verkrijgbaar hoor
Laat mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, Juminelle ontbijt met een kapsalon en chocoladetaart, maar drinkt wel Fernandes light.
Ooooh je hebt daar 1 zo'n winkel met allemaal wapens. Ik wou een vlindermes kopen begin dit jaar maar had geen IDkaart bij mequote:
Huh echt? Nooit gezienquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ooooh je hebt daar 1 zo'n winkel met allemaal wapens. Ik wou een vlindermes kopen begin dit jaar maar had geen IDkaart bij me
Aaah oké, ja in de buurt van een markt ofzo met een fontijn. Weet niet zeker maar dacht een Smiths and Wesselshop ofzo, of ze verkopen dat daar in ieder geval. Veel leuke dingetjes daarquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Huh echt? Nooit gezien![]()
Maar ik ben dan ook meer in Nijmegen dan Arnhem.
Ah, ik weet waar je bedoelt. Nooit gezien tho. Ik zal binnenkort eens gaan kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah oké, ja in de buurt van een markt ofzo met een fontijn. Weet niet zeker maar dacht een Smiths and Wesselshop ofzo, of ze verkopen dat daar in ieder geval. Veel leuke dingetjes daarLuchtbuksen, oude geweren en hele mooie messen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik hou niet zo van Nederlands eten, eigenlijk helemaal niet. Denk dat ik er in overvoed ben vroeger
Aardappelen bleh, speklapjes bleh, alles bleh.
Mijn buurvrouw maakt dus die sajoer boontjes heel lekker met kip in witte saus met knoflook, rijst en gewoon kaasstengelsga altijd graag bij haar eten
quote:
Hmmm, heb ik niet gekeken. Heb die South Park special ook gemistquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
Ik heb zojuist de enige aflevering van Family Guy gekeken die ik nog niet kende, en nu heb ik niets meer te doen
Ah kut ja ik ook. Dat was gisteren of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmmm, heb ik niet gekeken. Heb die South Park special ook gemist![]()
Ik lig weliswaar voor het eerst sinds tijden weer voor 12 uur in bed
Mijn ritme is ook naar de klotequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah kut ja ik ook. Dat was gisteren of niet?
Chill! Mijn ritme is zo fucked dat ik rond die tijd nog niet kan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |