Ik ga het woensdag maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zeg jij inderdaad net. Smaken verschillen.
Inderdaad, al maken sommige toko's er wel een potje van hoor tegenwoordig.
Bloemkool erbij, geen aardappel, zwembadje van vet![]()
Axia had jij nog roti gemaakt?
Maar daardoor niet minder welkom </politiek correct>quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een van de weinige in elk geval.
Pools zie ik dan weer totaal nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
Nee klopt, ben al voor aardig wat verschillende exotische rassen uitgemaakt en voor 'pools'
Maar ik ben gewoon kaas. Komt door mijn wat donkere haar en huid. Wel blauwe ogen.
Pools is ook wel een fucking 'aanval op mijn persoon'quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pools zie ik dan weer totaal nietEerder Zuid-Europees ofzo.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar daardoor niet minder welkom
'Kan je niet handelen'quote:
Jij gaat een Fatty fatty boom boom worden.quote:
Doe eens liefquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij gaat een Fatty fatty boom boom worden.
Toch altijd wel jaloers op grote families waar iedereen voor elkaar kooktquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Axia het volgende:
Ik hoef niet te koken vanavond. Lieve mama heeft mij gisteren pom meegegeven![]()
![]()
![]()
En van mijn tante heb ik bami meegekregen
En wij zouden juist eens wat meer thuis willen zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch altijd wel jaloers op grote families waar iedereen voor elkaar kookt
Ik zei het met liefde.quote:
Ik ben juist aan het afvallenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij gaat een Fatty fatty boom boom worden.
Pom is echt het enige Surinaamse gerecht dat ik niet lust. Bami daarentegenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Axia het volgende:
Ik hoef niet te koken vanavond. Lieve mama heeft mij gisteren pom meegegeven![]()
![]()
![]()
En van mijn tante heb ik bami meegekregen
Typisch whehe. Dat deed mijn vader vroeger ook echt óveral op.quote:
Ik ben Europees/Afrikaans/Aziatisch, en word ook aangezien voor van alles en nog wat.quote:
quote:
Deze vrouw.quote:
AH maaltijden, één keer en nooit meer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben nu een AH magnetronmaaltijd (macaroni ham-kaas) aan het eten. Zo slecht en chemisch dat het weer bijna goed te eten is in je pauze
.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:08 schreef Juminelle het volgende:
Pom is echt het enige Surinaamse gerecht dat ik niet lust.
Bami kan ik echt op elk moment, overal, met bakken tegelijk naar binnen werken.quote:Bami daarentegen
M'n buurvrouw is een echte Surinaamse, dus ik neem aan dat zij weet hoe het moet smakenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]! Dan heb je vast nog nooit goede pom gehad, kan niet anders.
quote:
Pfft, niemand maakt hem zo goed als mijn moederquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n buurvrouw is een echte Surinaamse, dus ik neem aan dat zij weet hoe het moet smaken
Goddamn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
Dat is helemaal niet nodig hoor.
En mijn uitjes zijn iets te hard gegaanmaar ze zijn alsnog heerlijk.
[ afbeelding ]
Jawel, ben de laatste maanden 4kg aangekomen ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
Lookin gooodquote:
Me gusta!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
En mijn uitjes zijn iets te hard gegaanmaar ze zijn alsnog heerlijk.
[ afbeelding ]
Delenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef Phantomesse het volgende:
Pfff zit bijna vol en nog 2 kippetjes over, wat oh wát ermee te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |