quote:
Yep. En ik proef eigenlijk geen verschilquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn jullie bekend met Fernandes Light trouwens? Van die 2 traytjes die ik had is een halve gevuld met light.
Whehehe.quote:
Die heb ik nog nooit gezien. Maar als ik dan af en toe van die mierzoete dingen drink, dan doe ik het ook gelijk goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn jullie bekend met Fernandes Light trouwens? Van die 2 traytjes die ik had is een halve gevuld met light.
Dat probeer ik als ik het ooit tegenkomquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In Arnhem ook ja? Waar dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Die light is tegenwoordig bijna overal verkrijgbaar hoor
Laat mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, Juminelle ontbijt met een kapsalon en chocoladetaart, maar drinkt wel Fernandes light.
Ooooh je hebt daar 1 zo'n winkel met allemaal wapens. Ik wou een vlindermes kopen begin dit jaar maar had geen IDkaart bij mequote:
Huh echt? Nooit gezienquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ooooh je hebt daar 1 zo'n winkel met allemaal wapens. Ik wou een vlindermes kopen begin dit jaar maar had geen IDkaart bij me
Aaah oké, ja in de buurt van een markt ofzo met een fontijn. Weet niet zeker maar dacht een Smiths and Wesselshop ofzo, of ze verkopen dat daar in ieder geval. Veel leuke dingetjes daarquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Huh echt? Nooit gezien![]()
Maar ik ben dan ook meer in Nijmegen dan Arnhem.
Ah, ik weet waar je bedoelt. Nooit gezien tho. Ik zal binnenkort eens gaan kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah oké, ja in de buurt van een markt ofzo met een fontijn. Weet niet zeker maar dacht een Smiths and Wesselshop ofzo, of ze verkopen dat daar in ieder geval. Veel leuke dingetjes daarLuchtbuksen, oude geweren en hele mooie messen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik hou niet zo van Nederlands eten, eigenlijk helemaal niet. Denk dat ik er in overvoed ben vroeger
Aardappelen bleh, speklapjes bleh, alles bleh.
Mijn buurvrouw maakt dus die sajoer boontjes heel lekker met kip in witte saus met knoflook, rijst en gewoon kaasstengelsga altijd graag bij haar eten
quote:
Hmmm, heb ik niet gekeken. Heb die South Park special ook gemistquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
Ik heb zojuist de enige aflevering van Family Guy gekeken die ik nog niet kende, en nu heb ik niets meer te doen
Ah kut ja ik ook. Dat was gisteren of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmmm, heb ik niet gekeken. Heb die South Park special ook gemist![]()
Ik lig weliswaar voor het eerst sinds tijden weer voor 12 uur in bed
Mijn ritme is ook naar de klotequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah kut ja ik ook. Dat was gisteren of niet?
Chill! Mijn ritme is zo fucked dat ik rond die tijd nog niet kan slapen.
He bah.quote:
Mijn leven bestaat momenteel grotendeels uit eten, slapen en films/series kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie allebei lijken qua lifestyle volgens mij op mij man, serieus.
Mijne uit chillen, eten, gamen, slapen, scorro en werk, and that's itquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat momenteel grotendeels uit eten, slapen en films/series kijken.
Luizenleven alles
Oh ja en gamen inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne uit chillen, eten, gamen, slapen, scorro en werk, and that's it.
quote:In de terminal staat een vuilnisbak in de weg. U zet hem in de hoek voor de nooduitgang. Mag dat?
A Ja, op deze manier heeft niemand er last van
B Nee, een nooduitgang mag nooit geblokkeerd worden
C Ja, de nooduitgan
quote:Het alarm gaat af. Wat doet u?
A Ik raak in paniek en ren naar de uitgang
B Ik blijf zitten op mijn plek, omdat het vals alarm is
C Ik blijf rustig, ik waarschuw de personen in mijn omgeving en ik gebruik
vervolgens de dichtstbijzijnde nooduitgang
quote:Een passagier vraagt u een pakketje mee te nemen naar de Clean Area en het aan een andere
passagier af te geven. Mag u dit pakje meenemen?
A Ja, want u wilt de passagiers graag helpen
B Ja, want de passagier moet over 10 minuten vliegen
C Nee, u neemt dit pakje niet mee en belt het alarmnummer Schiphol 020-601 2222
Dat wordt blokken vanavond! Never nooit dat ik deze in één keer haal.quote:Mag u met uw voertuig het bord ‘LEVENSGEVAAR LANDINGSTERREIN STRENG VERBODEN TOEGANG’
passeren?
A Ja, want u wilt snel oversteken
B Nee, u mag dit bord nooit passeren
C Ja, met uw Schipholpas mag u dit bord passeren
Herkenbaar. Inclusief sporten natuurlijk maar dat kan onder of chillen of werk vallen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne uit chillen, eten, gamen, slapen, scorro en werk, and that's it.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Een paar oefenvragen voor de Schiphol Safety & Security test. Deze moet je maken wil je een Schipholpas aanvragen.
[..]
[..]
[..]
Dat wordt blokken vanavond! Never nooit dat ik deze in één keer haal.
Vraag 2 is B natuurlijk. Zie je iedereen zo wegrennen voor zijn leven terwijl je chill door Schiphol loopt van FUCK YEAquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Een paar oefenvragen voor de Schiphol Safety & Security test. Deze moet je maken wil je een Schipholpas aanvragen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee. GTA, Saints Row en PES (quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa 12 en Forza 4 @ Xbox toevallig?
Chick, PES?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee. GTA, Saints Row en PES () @ PS3
Je mag meedoen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb door Juminelle nu zin om te gamenGeen PS3 FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ga gamen op je pc dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ook! Wel een PS3 maar moet eigenlijk studerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |