Haha die van maggie smaakt echt niet. De vulling kan je zelf wat aan doen maar die platenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Rotti![]()
Mijn schoonzus maakt dit ook wel eens zelf, al is het uit zo'n maggi pakje ook best te doen
Hoezo? ik zeg toch net dat ze wel te doen zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha die van maggie smaakt echt niet. De vulling kan je zelf wat aan doen maar die platen
Niet minstens 2 potten op voorraad hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Kommer en kwel, de pindakaas is op. Vlug naar de winkel.
Niet zelf je pindakaas makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet minstens 2 potten op voorraad hebben
Wie zegt dat ik het niet zelf maak?quote:
Dat zeg jij inderdaad net. Smaken verschillen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? ik zeg toch net dat ze wel te doen zijn?
Haalt het uiteraard lang niet bij die van de toko
Klopt, vandaar dat ik het zo ff 'zei'quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zeg jij inderdaad net. Smaken verschillen.
Ja, dat zonder aardappel vond ik ook vaag, keer gehad...quote:Inderdaad, al maken sommige toko's er wel een potje van hoor tegenwoordig.
Bloemkool erbij, geen aardappel, zwembadje van vet![]()
Axia had jij nog roti gemaakt?
Echt hequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat ik het zo ff 'zei'
[..]
Ja, dat zonder aardappel vond ik ook vaag, keer gehad...
Maar bloemkool erbij?
Beetje doorgedraaid in intergreren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt heverbaasde me er ook al over, bloemkool en worteltjes en geen aardappelen... erg logisch voor roti
Massala, trassi (stinkt wel als een mallequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog mooie tips voor potjes kruiden of marinade die je bij veel gerechten kan gebruiken?
Knorr Aromat Verslavingquote:
Hoe kan je trassi ranzig vinden!?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knorr Aromat Verslaving
Eens kijken.
Masala ken ik niet.
Trassi is ranzig.
ketoembar ken ik al, beetje speculaas achtig.
Zal masala eens halen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe kan je trassi ranzig vinden!?
Oké als je bedenkt wat het is klinkt het niet heel smakelijk neemaar het is echt
![]()
En massala moet je proberen.
Massala is gewoon een soort kerriepoeder eigenlijk. Zit ook in roti.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal masala eens halen.
Ja, ik ben niet zo van al die visdingen
Ja klopt, is ook indisch. Soort Tandoori.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Massala is gewoon een soort kerriepoeder eigenlijk. Zit ook in roti.
Dat topicquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knorr Aromat Verslaving
Eens kijken.
Masala ken ik niet.
Trassi is ranzig.
ketoembar ken ik al, beetje speculaas achtig.
Ik ben half. Je lijkt niet echt blank trouwens op die foto bij US.quote:
Een van de weinige in elk geval.quote:
Paar halven hier dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben half. Je lijkt niet echt blank trouwens op die foto bij US.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |