SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monkeeyyy
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
Haha, dat Firstlook trouwens. Zit nu foto's te checken.. We hadden de boel weer lopen opfokken.Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monkeeyyy
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Klopt. Ik rijd nu ook alleen maar rondjes en geef blowjobs om geld voor wapens te fixenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sandbox game, altijd goed voor replay
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Ik rijd nu ook alleen maar rondjes en geef blowjobs om geld voor wapens te fixen![]()
Geen zin in die challenges.
Geen bewaking die er wat van zei?quote:
Wij waren sneller dan zij. Freerun komt goed te pas somsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen bewaking die er wat van zei?
Bazenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wij waren sneller dan zij. Freerun komt goed te pas soms![]()
En het was behoorlijk druk met al die mensen
Billionaire Boys Club bedoel je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:46 schreef Juminelle het volgende:
Sinji, heb je toevallig BBC sneakers?
Ja dat bedoel ik. Is de kwaliteit een beetje oké?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Billionaire Boys Club bedoel je?
Nee, wel een paar met winst doorverkocht. Das how we DO
Weet niet meer precies.. was een 2009 release.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Is de kwaliteit een beetje oké?
Ik wil ze al een tijdje hebben maar ik begin te twijfelen. Op de een of andere manier vind ik ze een beetje makkelijk of zo![]()
Ah tof, welke had je?
Hm, geen aanrader dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet niet meer precies.. was een 2009 release.
Gevonden:
[ afbeelding ]
Mijn perceptie van BBC: Overpriced voor matige kwaliteit.
Welke wil je precies? Ik hou de huidige releases van BBC niet echt bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:26 schreef Sinji het volgende:
Zou het niet doen J, Tenzij zeer goedkoop en doorhosselen aan amerikaan.Hehe sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wil eens iets nieuws
Ik heb nu al genoeg Jordans.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Pffff, ik heb al zeker 3 maanden niet meer gesmoked. Wordt binnenkort weer eens tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:19 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon tussendoor beetje smoken, is alles leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |