Wij hebben er ontelbaar veel nuquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Guppen zijn echt kut. Ik had er 4, en na een aantal maanden waren het er 30
Toen ik op vakantie was zou mijn buurmeisje mijn vissen voeren. Toen ik terugkwam had ik geen guppies meer. Ze had al mijn guppies door de wc gespoeld omdat ze witte vlekjes hadden, wat volgens haar kwam omdat het incestvissen warenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wij hebben er ontelbaar veel nuHeb ook wat van de planten aan he oppevlak kortgewiekt zodat ze daar niet kunnen schuilen en dus opgegeten worden na hun geboorte. Nu voel ik me gemeen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was zou mijn buurmeisje mijn vissen voeren. Toen ik terugkwam had ik geen guppies meer. Ze had al mijn guppies door de wc gespoeld omdat ze witte vlekjes hadden, wat volgens haar kwam omdat het incestvissen waren
Que?quote:
ah katten heersen.quote:[img]http://i
.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef Juminelle het volgende:
Ik presenteer jullie de bazenkat waar ik momenteel op moet passen![]()
[ afbeelding ]
Dit is ook meteen de enige kat die ik kan waarderen, want katten
Ghehe, valt mee toch? Gewoon reeelquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:59 schreef Sinji het volgende:
Lachwekkende doch verontrustende anecdotes
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dezë?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, valt mee toch? Gewoon reeel
Ik weet nog steeds niet hoe ik 2 puntjes op een e krijg
shift + ; ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, valt mee toch? Gewoon reeel
Wajoooooo!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
De eigenaar. Maar dat ding is de shit. Die kat loopt al de hele tijd met dat ding opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Heb jij dat gedaan of de eigenaar?
![]()
![]()
Op m'n telefoon lukt dat me ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef Phantomesse het volgende:
nope sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Juminelle het volgende:
Speelt hier iemand toevallig Saints Row 2?
Ik kom niet verder
Geen flauw idee, ik heb dat masker niet gekocht. Die zou je vast wel gewoon op internet kunnen kopen, want daar heb ik die foto ook vandaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wajoooooo!!
Ik moet soms opassen op de kat van mijn buren: Zo ziet die eruit:
[ afbeelding ]
Wollaaahhh
Waar haal je dat masker btw
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Juminelle het volgende:
Speelt hier iemand toevallig Saints Row 2?
Ik kom niet verder
GTA is ook tof, al vind ik IV tegenvallen. Ben op het begin al ergens gestoptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:11 schreef Sinji het volgende:
[..]GTA
Maar de nieuwe Saints Row ziet eeerrgggg geil uit. Ik had zo'n sneakpeak bijgewoond bij Firstlook 2012. Je hebt dan een motor die kan vliegen.. you can go everywhere!
Maar dat duurt nog zo langquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:
Nog even geduld, 2012 pass
Ik wou footage gaan opnemen, maar camera mocht niet mee bastards
Sandbox game, altijd goed voor replayquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog zo lang![]()
Ik heb dit spel al eens uitgespeeld, maar ik speel het uit verveling maar weer opnieuwHeb geen leuke spellen hier momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |