hmm ik vooral waterquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:25 schreef Juminelle het volgende:
Het verbaast me trouwens wel hoeveel mannen hier kunnen koken
Klein beetje is genoeg, don't make a mess chimeidquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Stinkt het ja? Ik heb het nog nooit gebruikt.
[..]
Ah thankyu, zo ff proberen!
.
Dit + de volgende keer 4 kazen sauce + rundergehakt + pesto erdoorheen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
Ik had trouwens pasta carbonara gehad, moet ik nu weg uit dit topic?
Ik probeer het wel eerst bij eentje, zodat ik niet suïcidaal wordt als ik ze allemaal verpest hebquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klein beetje is genoeg, don't make a mess chimeid
knal zequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:28 schreef Sinji het volgende:
Aight, jullie zijn wel chill tot nu!
Ik ga nu knallen, Ik zieee jullliieee
Tijd om recepten te postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:27 schreef krioro het volgende:
Pasta. Mijn eigen pasta met olijfolie, rundergehakt, knoflook, ui, geroosterde paprika, chilipoeder, cayennepeper, gerookt paprikapoeder, zout, en tomatensaus [ afbeelding ].
Ik ook! Ik heb vorige week nog gequote dat SC's op FOK! vergaderingen van mongolen zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat ik wel kut vind. Ik had bij 'Fok!klieks' altijd zo'ngevoel. Nu behoor ik er ook ongeveer bij
.
![]()
![]()
on-cool.
Ik heb Favo fokkers enzo.
Ja hehequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:32 schreef Juminelle het volgende:
Maaaar Phantomesse, je hebt dus kreeften in je aquarium!? Wil ik ook!
Ik heb een badass auto voor m'n vissen gekocht waarvan de motorkap telkens openen dicht gaat, maar ze zijn er bang voor
Snapjequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb vorige week nog gequote dat SC's op FOK! vergaderingen van mongolen zijn
hehehehequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb vorige week nog gequote dat SC's op FOK! vergaderingen van mongolen zijn
Zo'n gedachte had ik eerst ook en nu doe ik er zelf aan meequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh nevermind dan, kut beesten dus. Ik had ook allemaal garnalen maar m'n vissen hebben die opgegetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja heheIn het wild hebben ze ook geen getunede waggi's
Ik had kreeften maar we hebben ze weggedaan want al onze lotussen hebben ze gemolden andere dure planten. Mijn uitgaven wat doe jeeeeee?!?! Dus als je ze neemt doe ze in een aparte bak met nepplanten of alleen hout en stenen, al zijn nepplanten wel handig voor jongen.
Heb er nog 4 ofzo maar die staan op marktplaats, die bak gaat leeg en terug naar de buren.
Fernandes is de meest gastvrije SC.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat ik wel kut vind. Ik had bij 'Fok!klieks' altijd zo'ngevoel. Nu behoor ik er ook ongeveer bij
.
![]()
![]()
on-cool.
Ik heb Favo fokkers enzo.
Eh, in dit geval is het gewoon een kwestie van alles in een pan gooien en roeren en proevenquote:
Sterkte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef krioro het volgende:
Huishoudelijke taken roepen mij. Vaarwel.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh nevermind dan, kut beesten dus. Ik had ook allemaal garnalen maar m'n vissen hebben die opgegeten
Dat heb ik ook. Ik doe niet aan halve theelepetjes en 10 gram bla. Gewoon gieten en schudden en gooien enzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind het altijd kut als mensen mij vragen om recepten ofzoIk gooi er altijd maar wat in op gevoel, en dan kijk ik of het lekker is.
Guppen zijn echt kut. Ik had er 4, en na een aantal maanden waren het er 30quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Gebeurde bij ons ook met een paar in de grote bak dus heb ik de kleine bak weer opgestart en die loopt nu prima. Omin veel babyguppen (mijn pa kocht guppen
al vind ik de mannetjes wel mooi) en rode garnalen nu. Plus nog 3 kleinere algeneters met dezelfde tekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |