Die heb ik en werkt uitstekend!quote:
Je bedoelt dat aan de bovenkant tabak blijft uitsteken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:21 schreef lipjes het volgende:
wat ik alleen wel zwaar kut vind is dat als je de tabak er dus in stopt, dat dan ineens een stukje tabak de huls tegenhoud waardoor je alles er weer uit kan gaan fummelen
nee, dat je een sigaret halverwege de huls hebt zitten en de rest nog in het appraatje omdat de filter eraf schietquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat aan de bovenkant tabak blijft uitsteken?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:03 schreef PLAE@ het volgende:
Het is zo fucking pauperig. Maarja het scheelt geld he.
Het is eigenlijk niet zoiets als naar de hoeren gaan maar dan een mokkel op de Keileweg oppikken.
Wat kost zo'n apparaatje nu tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef Generalissimo het volgende:
Ik had er twijfels over maar heb het net gehaald en vind het echt relaxed! Weet niet waarom veel mensen lopen te klungelen maar die van mij zijn echt superstrak, gewoon zoals sigaretten die je in een pakje koopt. Paar tips:
Mascote gold filters zijn steviger en roken fijner (had ik gelezen en ik vind ze iig prima)
Snel klikken ipv langzaam anders gaat de tabak er niet goed in.
De Mascote de luxe hulsstoper en niet van die goedkope.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |