echt een lompe hork dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Recht en medium qua dikte, wat dat betreft ben ik een boer.
en toch vond je het nodig hier te posten?quote:
mag ik?!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
en toch vond je het nodig hier te posten?
dit, ja van onder naar boven mooi doseren, mooi schuin,quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:08 schreef Dastan het volgende:
Shag moet je bewust rollen. Het is een ritueel. Net zo leuk als het roken. Vloeitje strijken, shag doseren, verdelen over het papier en dan zo kundig mogelijk de bovenkant erin schuiven.
natrokersquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef Oerbeer het volgende:
Dikke, toeter, strak. En dan ergens tijdens het roken haal ik het natte stukje uit de onderkant van het shagje
Gelul. Ook al rook je niet nat, er kan altijd wat shag meekomen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
Terechte klacht. Iedereen die zo'n filterloze bietst klaagt over tabak in de mond. Als je gewoon droog rookt heb je daar geen last van. Met hun vochtige lippen.
Beduidend minder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:30 schreef daftme het volgende:
[..]
Gelul. Ook al rook je niet nat, er kan altijd wat shag meekomen.
Combineer dat met een bak sterke koffie en je kunt rennen naar de wc.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Dikke toeters. Niet strak niet los, 's ochtends heb ik ze liever wat losser trouwens.
Zo dus, maar dan met beter vloei.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:20 schreef helldeskr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter vloei ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo dus, maar dan met beter vloei.
Mascotte special. Mascotte extra is beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Beter vloei ?
Wat voor vloei denk je dat ik gebruik dan ..en wat zou er beter zijn ?
Gewoon met Rizla Oranje draaien joh!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mascotte special. Mascotte extra is beter
Ow,,, die ken ik niet ?... wat is er beter aan dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mascotte special. Mascotte extra is beter
Rizla oranje..blegh..trust me..als je een tijdje special hebt gebruikt..of Dr Duval...dan weet je beter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gewoon met Rizla Oranje draaien joh!
60 in een pakkie dus altijd zat vloei
het is de dunste vloei die je kan vinden, dus meer de eckte shagsmaak. Supersmaak!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:55 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Ow,,, die ken ik niet ?... wat is er beter aan dan ?
Ik ben zelf wel gecharmeerd van de special... rookt als rijst maar gaat niet uit..en plakt beter .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |