quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las de DM's na die jij me had gestuurd
Ik ga nooit uit, ik zuip alleen bij kennissen en maten vanwege het rookverbod -> op naar het SC topic dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ook niet uitgeweest vandaag dus ?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, omdat Yvonne zo liep te zaniken
quote:
quote:
Welk rookverbod?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit, ik zuip alleen bij kennissen en maten vanwege het rookverbod -> op naar het SC topic dus
lkrquote:
Hij woont waarschijnlijk in een dorpje met 1 kroeg waar niet gerookt mag wordenquote:
Waar werk jij dat je er zo bijloopt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wiet is voor negers. 'rook'-hok op mijn werk, oftewel cv-hok.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar werk jij dat je er zo bijloopt?
Raad eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar werk jij dat je er zo bijloopt?
Nee.quote:
quote:
Hehe, nee, ik woon niet in een dorpje met 1 kroeg, dat is hier ook verre van verantwoord trouwens. Stiekem ga ik gewoon niet meer uit omdat ik het ontgroeid ben en er bizar weinig aan vindquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hij woont waarschijnlijk in een dorpje met 1 kroeg waar niet gerookt mag worden
had ik niet moeten zien, ckr niet als ik mn werkschoenen aangehad had.quote:
Die is wel tof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een hoeren zijn dat nou weer.Snap eigenlijk ook niet waarom dat hier gepost wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker onbeschoftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:33 schreef Zapato het volgende:
Goed topic
Roken![]()
Roken in de trein![]()
[ afbeelding ]
Shaving or Smoking..??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |