Dat was sowieso het plan toch soort van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
Een meet met alleen maar rokers, geinig.
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was sowieso het plan toch soort van.
niet waar, spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef boekenplank het volgende:
Meetings doe het niet, het valt altijd tegen.
Valt mee, ik ben niet moeders mooiste, maar ik maak er het beste van. Ik ben geen "player" type!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef Seven. het volgende:
SpermaDonor: leuke kop, maar die username blijft toch een afknapper.
Dastan: lekker zonder dat hij het zelf door heeft.
De rest: wtf.
TS: lekker maar hij weet het zelf en dat is een afknapper.
Meetings vallen niet tegen als je mensen heb die willen komen. Gewoon gezellig drankje doen en iedereen heeft het naar hun zin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef boekenplank het volgende:
Ik val onder de: wtf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben niet moeders mooiste, maar ik maak er het beste van. Ik ben geen "player" type!
Die is gemaakt op je wietzolder ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Die is gemaakt op je wietzolder ?Wiet is voor negers. 'rook'-hok op mijn werk, oftewel cv-hok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Het was ook maar een grapje lieffiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wiet is voor negers. 'rook'-hok op mijn werk, oftewel cv-hok.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef boekenplank het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik altijd dat jij jonger was. Hehehquote:
Daar was ik nog jong!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:49 schreef Beatles het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik altijd dat jij jonger was. HehehTof!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Monopoly het volgende:
De originele stonopoly foto overigens.
[ afbeelding ]
SpermaStoner doet mee :quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Monopoly het volgende:
De originele stonopoly foto overigens.
[ afbeelding ]
SPOILER: niet vindbaar voor google enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
SpermaStoner doet mee :Held!SPOILER: niet vindbaar voor google enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, kwam misschien verkeerd over, maar zo is het niet bedoeld hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef leeell het volgende:
[..]
ongeveer 10 minuten voordat ik hem postte?
en dankje, complimentjes zijn altijd welkom
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
SpermaStoner doet mee :baasSPOILER: niet vindbaar voor google enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al goed meneerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:09 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Sorry, kwam misschien verkeerd over, maar zo is het niet bedoeld hoor.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, omdat Yvonne zo liep te zaniken
Ik las de DM's na die jij me had gestuurdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]Mijn held.
Je kijkt wel zwaar moeilijk, wat voor smerigs was je aan het kijken?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las de DM's na die jij me had gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |