Jij bent KB helemaal niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET WTF LEAVE ME ALONE.
Studentenhuis he. Ik heb inderdaad de zolderkamer. Bevalt me prima, want het is de grootste kamer in huis, en niet eens de duurste.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef leeell het volgende:
àh, de klassieke zolder pic, natuurlijke habitat
jammer van marlboro wel meneer
Wanneer is die foto genomen?quote:
ongeveer 10 minuten voordat ik hem postte?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Wanneer is die foto genomen?N.a.v. je FoBo constateer ik dat je 26 jaar bent, maar je ziet er op die foto uit als hooguit 14.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zo zien we wel weer dat het geen vooroordelen zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:42 schreef Kutstudent het volgende:
Die van mij is inderdaad wel een goeie fok-karikatuur geworden ja.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef Vincpod het volgende:
Hier ook maar eens me gezicht laten zien.Je komt me zo fucking bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Zal binnenkort eens posten hoe ik er op een gemiddelde donderdagavond/nacht uitzie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ach zo zien we wel weer dat het geen vooroordelen zijn
[..]
Je komt me zo fucking bekend voor.
Haha ik kan me er wel een voorstelling van maken:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens posten hoe ik er op een gemiddelde donderdagavond/nacht uitzie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is als grapje bedoeld hè
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
U sure?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ach zo zien we wel weer dat het geen vooroordelen zijn
[..]
Je komt me zo fucking bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef Vincpod het volgende:
[..]
U sure?![]()
Jij mij niet om eerlijk te zijn...
Geboren brabander (Uden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig (Nieuwegein)
u dan?Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Uit het Westlandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Geboren brabander (Uden)
u dan?
Maar ik ben door heel Nederland gekomen toen ik nog met de kermis mee reisde.quote:
Haha, alles blijft mogelijk. Bij de [ROO]-meet zullen we het erover hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar ik ben door heel Nederland gekomen toen ik nog met de kermis mee reisde.
Brabantquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Geboren brabander (Uden)
u dan?
OMG OMG OMG wat ben jij schattiggggg!quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Post eerst maar eens een foto van jezelf, voordat je in elk topic om pics gaat lopen roepen
ontopic:LompeHork ik vind jou een echte baas, gewoon omdat Jason Statham alleen alSPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* leeell is bang voor rènéquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
OMG OMG OMG wat ben jij schattiggggg!
*knijpt in de wangetjes
Wanneer gaan we die houden ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, alles blijft mogelijk. Bij de [ROO]-meet zullen we het erover hebben
is er geen nationale stivoro dag, waarop we ff flink kunnen gaan paffen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wanneer gaan we die houden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |