Alsof jij nee zou zeggen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:24 schreef leeell het volgende:
[..]
lekker kort, pittig en vlot kapsel, lekker gek ben jij.
ben reeds voorzien , loyale jongen deze.quote:
Sorry dat die username je afschriktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef Seven. het volgende:
SpermaDonor: leuke kop, maar die username blijft toch een afknapper.
Dastan: lekker zonder dat hij het zelf door heeft.
De rest: wtf.
TS: lekker maar hij weet het zelf en dat is een afknapper.
Kill it with fire! Vrouwen met kort haar moeten dood!!!!!!!!!quote:
Geloof ik direct hoor, maar onder de juiste omstandigheden....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ben reeds voorzien , loyale jongen deze.
Thanks. En ach, what's in a (user)name. Zou mijn nakomelingen niet zo noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Sorry dat die username je afschrikt
Jouw foto is ook wel leuk
Uiteraard. Dat was in het café dat de meeste biersoorten ter wereld op voorraad heeft (4000). Delirium in Brussel. Tegenwoordig drink ik liever La Chouffe trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik ook een Duvel staan.
In Servië mag dat gewoon. Bazenland.quote:
Die is nu bij de Jumbo in de aanbiedingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat was in het café dat de meeste biersoorten ter wereld op voorraad heeft (4000). Delirium in Brussel. Tegenwoordig drink ik liever La Chouffe trouwens.
Jij bent KB helemaal niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET WTF LEAVE ME ALONE.
Studentenhuis he. Ik heb inderdaad de zolderkamer. Bevalt me prima, want het is de grootste kamer in huis, en niet eens de duurste.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef leeell het volgende:
àh, de klassieke zolder pic, natuurlijke habitat
jammer van marlboro wel meneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |