Niet aan de Erasmus, zit wel in die tram elke ochtendquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
he volgens mij ken ik jou. studeer jij niet aan de Erasmus?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:36 schreef Triptamine2 het volgende:
Leuk dat TS zo met zijn vriendje op de foto kan in deze open maatschappij.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:36 schreef Triptamine2 het volgende:
Deze foto is het bewijs van ongelooflijke keizerheid met stijlquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Monopoly staat rechts. Vannacht is deze foto gemaakt op een hardstylefeestje in België. De sigaren waren een groot succes
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deze foto is het bewijs van ongelooflijke keizerheid met stijlennu ga je mee naar huis ik wil je adopteren.
Post eerst maar eens een foto van jezelf, voordat je in elk topic om pics gaat lopen roepenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:52 schreef BlackRhino het volgende:
Ik zou nu wel graag wat rokende meiden willen zien
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Post eerst maar eens een foto van jezelf, voordat je in elk topic om pics gaat lopen roepen
ontopic:baasSPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
[..]
Post eerst maar eens een foto van jezelf, voordat je in elk topic om pics gaat lopen roepen
ontopic:arme katjesSPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
normaliter nietquote:
Ik ook!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik had me Dastan en ems ZO anders voorgesteld.
Dastan is Amsterdamse hipster, jeweet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik had me Dastan en ems ZO anders voorgesteld.
Er worden nooit foto's van me gemaakt als ik rook eigenlijk. Terwijl ik toch de helft van mijn leven daarmee doorbreng..quote:
Ja maar de naam brengt me op hele andere gedachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dastan is Amsterdamse hipster, jeweet.
Dus eigenlijk zou jouw paspoort net zo'n foto als de mijne moeten hebben. "Met peuk in je smoel"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Er worden nooit foto's van me gemaakt als ik rook eigenlijk. Terwijl ik toch de helft van mijn leven daarmee doorbreng..
Wij delen dezelfde vriendquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:36 schreef Triptamine2 het volgende:
Geen probleem natuurlijk, beter een beetje foto dan geen foto, die van mij is ook gecensureerdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:10 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik wil jullie best een foto van mij met een peuk showen, deze zou ik dan vanmiddag als een echte breezahsletje moeten maken (voor de spiegel) ik ga hem dan wel blurren, als jullie dat geen probleem vinden?
Komt ie dan hè:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen probleem natuurlijk, beter een beetje foto dan geen foto, die van mij is ook gecensureerd
@Patje: Hehe, like a boss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Like a breezahslutquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, subtiel dat mobieltje erbijLike a boss
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Komt ie dan hè:Haha koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:
chickmagnet allesquote:
Yeahquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef leeell het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
chickmagnet alles
nee zelfs dat nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
YeahOveral word je ook echt gewezen op je baby face hé.
![]()
Maar volgens mij ben je best lang , dus het totaalplaatje zou wel meevallen qua jonger uitzien.
Ik ken het, dat is kut hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
YeahOveral word je ook echt gewezen op je baby face hé.
![]()
Maar volgens mij ben je best lang , dus het totaalplaatje zou wel meevallen qua jonger uitzien.
de kuikens delven het, liever een smooth babyface dan een kop als een grindtegelquote:
Oh dus je bent niet lang? lijkt van wel.. nee denk inderdaad dat het zo lijkt , ik vind het ook wel meevallen maar zie dat je van 1985 bent dat zou ik misschien niet zeggen op basis van die foto ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
nee zelfs dat niet
totaalplaatje valt idd mee, het lijkt hier slechts een beetje
Ik herken het ook, is inderdaad wel kut soms.quote:
Dat is waar , kop als grindtegel wordt je vaak heel wat je jaren ouder geschat ook niet bepaald een compliment.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:34 schreef leeell het volgende:
[..]
de kuikens delven het, liever een smooth babyface dan een kop als een grindtegel
Ik ben echt legendarisch fotoschuw. Komt niet. Het spijt me zeer. Ik wil als compensatie wel een humoristische paint in elkaar flansen?quote:
Vanaf een bepaalde leeftijd misschien, maar de afgelopen jaren niet bij mij in ieder gevalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:34 schreef leeell het volgende:
[..]
de kuikens delven het, liever een smooth babyface dan een kop als een grindtegel
Nou ja beter er te jong uit zien dan te oud toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
nee zelfs dat niet
totaalplaatje valt idd mee, het lijkt hier slechts een beetje
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:56 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou ja beter er te jong uit zien dan te oud toch?
En ik zou nog steeds 1000 x liever jou doen (en het risico nemen mezelf pedo te voelen) dan die Ocmerius-fag met al die oorbellen/knopjes en homo witte blousje!!!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Komt ie dan hè:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik neem alle slechte dingen die ik over je gezegd heb terug hahahahaOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:56 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou ja beter er te jong uit zien dan te oud toch?
En ik zou nog steeds 1000 x liever jou doen (en het risico nemen mezelf pedo te voelen) dan die Ocmerius-fag met al die oorbellen/knopjes en homo witte blousje!!!!!
Ik mis monopoly.exequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb hem niet op de PC staan helaasch.
lekker kort, pittig en vlot kapsel, lekker gek ben jij.quote:
Alsof jij nee zou zeggen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:24 schreef leeell het volgende:
[..]
lekker kort, pittig en vlot kapsel, lekker gek ben jij.
ben reeds voorzien , loyale jongen deze.quote:
Sorry dat die username je afschriktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef Seven. het volgende:
SpermaDonor: leuke kop, maar die username blijft toch een afknapper.
Dastan: lekker zonder dat hij het zelf door heeft.
De rest: wtf.
TS: lekker maar hij weet het zelf en dat is een afknapper.
Kill it with fire! Vrouwen met kort haar moeten dood!!!!!!!!!quote:
Geloof ik direct hoor, maar onder de juiste omstandigheden....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ben reeds voorzien , loyale jongen deze.
Thanks. En ach, what's in a (user)name. Zou mijn nakomelingen niet zo noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Sorry dat die username je afschrikt
Jouw foto is ook wel leuk
Uiteraard. Dat was in het café dat de meeste biersoorten ter wereld op voorraad heeft (4000). Delirium in Brussel. Tegenwoordig drink ik liever La Chouffe trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik ook een Duvel staan.
In Servië mag dat gewoon. Bazenland.quote:
Die is nu bij de Jumbo in de aanbiedingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat was in het café dat de meeste biersoorten ter wereld op voorraad heeft (4000). Delirium in Brussel. Tegenwoordig drink ik liever La Chouffe trouwens.
Jij bent KB helemaal niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET WTF LEAVE ME ALONE.
Studentenhuis he. Ik heb inderdaad de zolderkamer. Bevalt me prima, want het is de grootste kamer in huis, en niet eens de duurste.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef leeell het volgende:
àh, de klassieke zolder pic, natuurlijke habitat
jammer van marlboro wel meneer
Wanneer is die foto genomen?quote:
ongeveer 10 minuten voordat ik hem postte?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Wanneer is die foto genomen?N.a.v. je FoBo constateer ik dat je 26 jaar bent, maar je ziet er op die foto uit als hooguit 14.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zo zien we wel weer dat het geen vooroordelen zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:42 schreef Kutstudent het volgende:
Die van mij is inderdaad wel een goeie fok-karikatuur geworden ja.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef Vincpod het volgende:
Hier ook maar eens me gezicht laten zien.Je komt me zo fucking bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Zal binnenkort eens posten hoe ik er op een gemiddelde donderdagavond/nacht uitzie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ach zo zien we wel weer dat het geen vooroordelen zijn
[..]
Je komt me zo fucking bekend voor.
Haha ik kan me er wel een voorstelling van maken:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens posten hoe ik er op een gemiddelde donderdagavond/nacht uitzie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is als grapje bedoeld hè
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
U sure?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ach zo zien we wel weer dat het geen vooroordelen zijn
[..]
Je komt me zo fucking bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef Vincpod het volgende:
[..]
U sure?![]()
Jij mij niet om eerlijk te zijn...
Geboren brabander (Uden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig (Nieuwegein)
u dan?Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Uit het Westlandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Geboren brabander (Uden)
u dan?
Maar ik ben door heel Nederland gekomen toen ik nog met de kermis mee reisde.quote:
Haha, alles blijft mogelijk. Bij de [ROO]-meet zullen we het erover hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar ik ben door heel Nederland gekomen toen ik nog met de kermis mee reisde.
Brabantquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Geboren brabander (Uden)
u dan?
OMG OMG OMG wat ben jij schattiggggg!quote:
[..]
ontopic:LompeHork ik vind jou een echte baas, gewoon omdat Jason Statham alleen alSPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* leeell is bang voor rènéquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
OMG OMG OMG wat ben jij schattiggggg!
*knijpt in de wangetjes
Wanneer gaan we die houden ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, alles blijft mogelijk. Bij de [ROO]-meet zullen we het erover hebben
is er geen nationale stivoro dag, waarop we ff flink kunnen gaan paffen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wanneer gaan we die houden ?
Dat was sowieso het plan toch soort van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
Een meet met alleen maar rokers, geinig.
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was sowieso het plan toch soort van.
niet waar, spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef boekenplank het volgende:
Meetings doe het niet, het valt altijd tegen.
Valt mee, ik ben niet moeders mooiste, maar ik maak er het beste van. Ik ben geen "player" type!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef Seven. het volgende:
SpermaDonor: leuke kop, maar die username blijft toch een afknapper.
Dastan: lekker zonder dat hij het zelf door heeft.
De rest: wtf.
TS: lekker maar hij weet het zelf en dat is een afknapper.
Meetings vallen niet tegen als je mensen heb die willen komen. Gewoon gezellig drankje doen en iedereen heeft het naar hun zin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef boekenplank het volgende:
Ik val onder de: wtf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben niet moeders mooiste, maar ik maak er het beste van. Ik ben geen "player" type!
Die is gemaakt op je wietzolder ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Die is gemaakt op je wietzolder ?Wiet is voor negers. 'rook'-hok op mijn werk, oftewel cv-hok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Het was ook maar een grapje lieffiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wiet is voor negers. 'rook'-hok op mijn werk, oftewel cv-hok.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef boekenplank het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik altijd dat jij jonger was. Hehehquote:
Daar was ik nog jong!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:49 schreef Beatles het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik altijd dat jij jonger was. HehehTof!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Monopoly het volgende:
De originele stonopoly foto overigens.
[ afbeelding ]
SpermaStoner doet mee :quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Monopoly het volgende:
De originele stonopoly foto overigens.
[ afbeelding ]
SPOILER: niet vindbaar voor google enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
SpermaStoner doet mee :Held!SPOILER: niet vindbaar voor google enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, kwam misschien verkeerd over, maar zo is het niet bedoeld hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef leeell het volgende:
[..]
ongeveer 10 minuten voordat ik hem postte?
en dankje, complimentjes zijn altijd welkom
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
SpermaStoner doet mee :baasSPOILER: niet vindbaar voor google enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al goed meneerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:09 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Sorry, kwam misschien verkeerd over, maar zo is het niet bedoeld hoor.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, omdat Yvonne zo liep te zaniken
Ik las de DM's na die jij me had gestuurdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]Mijn held.
Je kijkt wel zwaar moeilijk, wat voor smerigs was je aan het kijken?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las de DM's na die jij me had gestuurd
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las de DM's na die jij me had gestuurd
Ik ga nooit uit, ik zuip alleen bij kennissen en maten vanwege het rookverbod -> op naar het SC topic dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ook niet uitgeweest vandaag dus ?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, omdat Yvonne zo liep te zaniken
quote:
quote:
Welk rookverbod?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit, ik zuip alleen bij kennissen en maten vanwege het rookverbod -> op naar het SC topic dus
lkrquote:
Hij woont waarschijnlijk in een dorpje met 1 kroeg waar niet gerookt mag wordenquote:
Waar werk jij dat je er zo bijloopt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wiet is voor negers. 'rook'-hok op mijn werk, oftewel cv-hok.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar werk jij dat je er zo bijloopt?
Raad eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar werk jij dat je er zo bijloopt?
Nee.quote:
quote:
Hehe, nee, ik woon niet in een dorpje met 1 kroeg, dat is hier ook verre van verantwoord trouwens. Stiekem ga ik gewoon niet meer uit omdat ik het ontgroeid ben en er bizar weinig aan vindquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hij woont waarschijnlijk in een dorpje met 1 kroeg waar niet gerookt mag worden
had ik niet moeten zien, ckr niet als ik mn werkschoenen aangehad had.quote:
Die is wel tof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een hoeren zijn dat nou weer.Snap eigenlijk ook niet waarom dat hier gepost wordt?
lekker onbeschoftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:33 schreef Zapato het volgende:
Goed topic
Roken![]()
Roken in de trein![]()
[ afbeelding ]
Shaving or Smoking..??quote:
Wel lekker,dat wel.quote:
Nee dit telt natuurlijk nietquote:
quote:
Mogen je ouders niet weten dat je rookt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:05 schreef pizza_doos het volgende:
[ afbeelding ]
Klein peukje in de ochtend..
Jawel hoor, die roken zelf ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:34 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Mogen je ouders niet weten dat je rookt?
Charmante pose.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:05 schreef pizza_doos het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:05 schreef pizza_doos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit me net te bedenken waar ik jou van ken,,, Van de Beertender natuurlijk! En hij werkt nog steeds als een trein!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Brak op zondagavond, niet gedoucht en ongeschoren (het is zondag, like duh)
Ik zag je naam in MyAt en dacht 2 dingen : Westland en oefenhokquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken waar ik jou van ken,,, Van de Beertender natuurlijk! En hij werkt nog steeds als een trein!
Dat zijn alvast 2 mooie dingen om aan terug te denkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik zag je naam in MyAt en dacht 2 dingen : Westland en oefenhok
Mooi man
Nu ben ik overnieuwsgierigquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom is ie weg? Je zag toch niks..
Ik ook inderdaad,quote:
Bij deze, kreeg die andere foto niet in normaal formaat:)quote:
die is cute...maar moet jij niet in bed liggen?quote:
ksieniksquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:08 schreef mesmerized87 het volgende:
[..]
Bij deze, kreeg die andere foto niet in normaal formaat:)
Hihi wat kijk je stijlvolquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:13 schreef Spiky-Hair het volgende:
[ afbeelding ]
de laatste en daarna slapen
Ah dit is dus het meisje achter de topics van netquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:13 schreef Spiky-Hair het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om te zien is dat altijd hequote:Op maandag 31 oktober 2011 01:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah dit is dus het meisje achter de topics van net
quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:12 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
die is cute...maar moet jij niet in bed liggen?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:12 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
die is cute...maar moet jij niet in bed liggen?
Geef zelf het voorbeeld maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef SpermaDonor het volgende:
Kom op jongens/meiden, post een foto van jezelf met een peukie !
Staan er al zatquote:
Bazen foto ditquote:
Klein jaartje terugquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Bazen foto dit
Hoe oud was je daar dan?
Je lijkt echt verdomd veel op een collega die bij mij werkt.quote:
Van mij ook.quote:
Geile vent.quote:
Maar nog niet genoeg.quote:
Echt wel.quote:
Post jij maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het eens met SD. Nog lang niet genoeg.
Mag ik dan een foto van jou in mijn PMquote:
Nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mag ik dan een foto van jou in mijn PM?
Ja?quote:
Maken dan!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen rokende foto's van mezelf. True story.
quote:
Dan maak ik hem vrijdag zelf welquote:
Beter kom je niet vrijdag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan maak ik hem vrijdag zelf wel
Oke, kan ook niet denk ikquote:
je mag niet van je vriendin.quote:
Die is er dan toch nietquote:
We posten tussendoor zo nu en dan een foto, lurkent aan een peukiequote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:13 schreef Spiky-Hair het volgende:
[ afbeelding ]
Doe daar nog een goede whisky bij and I'm inquote:
mocht eigenlijk niet ontbreken neequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe daar nog een goede whisky bij and I'm in.
baas, nu moet ik hem ook aantrekkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, zonder whisky dan, het is nog een beetje vroeg daarvoor:
[ afbeelding ]
Rare kop trek ik trouwens
Waar werk je danquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:30 schreef Vincpod het volgende:
Na aanleiding van het SC-topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel shag zit er nu in ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:30 schreef Vincpod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankjequote:
en weet niet wat dat is.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:53 schreef Kutstudent het volgende:
Alleen leeell heeft natuurlijk geen baard want hij is 12.
quote:
[ afbeelding ]
Beste Remlof,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:16 schreef remlof het volgende:
Op een paar FOK!meets geleden:
[ afbeelding ]
Ik rook niet, maar die pakjes Drum komen me bekend voor. Daar zijn er honderden van in dit huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Lowlands 2010![]()
Beetje verlept allemaalmaar kon zo gauw geen betere vinden
iron maiden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck yeahquote:
Haha de middelste heeft echt een pretgezichtquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Links.
Ik rook verder niet, maar een vriend kwam opeens met een paar sigaren aanzetten..
mooie fotoquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:24 schreef yvonne het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762 hele video zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |