Truequote:Op zondag 23 oktober 2011 18:22 schreef Incantrix het volgende:
Geen idee, ik kijk zelden sequels en al helemaal niet van horror, dat gaat nooit goed
De uncut versie van the Exorcist is trouwens ook geweldig. De spiderwalk
En silence of the lambs iddThe Doctor is een briljant personnage
En Sir Anthony Hopkins is ookquote:
Mwehehehe.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En Sir Anthony Hopkins is ookBij dat laatste deel dat uitkwam vond hij het leuk om naar die film in de bios te gaan, pas binnen te komen als het al donker was, dan naast iemand gaan zitten en dan bij een eng stukje diegene aan te stoten en op z'n Hannibals te zeggen 'spannend, he?'
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En Sir Anthony Hopkins is ookBij dat laatste deel dat uitkwam vond hij het leuk om naar die film in de bios te gaan, pas binnen te komen als het al donker was, dan naast iemand gaan zitten en dan bij een eng stukje diegene aan te stoten en op z'n Hannibals te zeggen 'spannend, he?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat doet dat kutplaatje in de OP.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:37 schreef Debsterr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat doet dat kutplaatje in de OP.
3!
Komt helemaal goed danquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:39 schreef Lindytje het volgende:
Puckzie, zoiets moet het worden dus:
[ afbeelding ]![]()
Een rits van 60 cm niet deelbaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, moet ik ook nog iets van een rits of knopen ofzo halen..? (N00B)
Ik vind hem sowieso al brilfuckingjant (ja nieuw woordquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:38 schreef Incantrix het volgende:
Vertelde hij in een interviewToen hield ik definitief van die man
Oke, will do!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Komt helemaal goed dan
Is een simpel modelletje. Oh en:
[..]
Een rits van 60 cm niet deelbaar
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben bang van de enge plaatjes.
Volgens mij ligt in de Edenstraat in Eindhoven nog steeds een videotheek. Ook met veel horrorklassiekers als ik het mij goed herinner.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
wat dat betreft baal ik wel dat alle videotheken zijn verdwenen
Ik vindt het juist super gezelligquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oke, will do!
Heb ik al gezegd dat je geweldig bent?![]()
Vind ik ook!! Meteen je nieuwe crib zienquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vindt het juist super gezellig
Ik PM je mijn nieuwe adres ff
Ik heb een abbo op de videotheek. Elke keer als ik dat ergens vertel zeggen ze: 'Oh? Bestaat dat nog?'quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt in de Edenstraat in Eindhoven nog steeds een videotheek. Ook met veel horrorklassiekers als ik het mij goed herinner.
Vond het leuk om daar rond te lopen, maar het was daar zo benauwd, ik viel bijna flauwDus toen ben ik maar naar buiten gelopen.
gaef man!quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Even iets heel anders.
Kijk nou wat je kon kopen op dat feestje van Mascha: http://twitpic.com/74mesi
Ohja, helemaal vergeten te vertellen. Er stonden 3 grote vazen vol met die dingen. Toen werd er op een gegeven moment door Mascha zelf omgeroepen dat er maar 300 bandjes waren en dat we ze allemaal snel moesten gaan kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Even iets heel anders.
Kijk nou wat je kon kopen op dat feestje van Mascha: http://twitpic.com/74mesi
Ja, welke muts betaalt daar nou voor?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja, helemaal vergeten te vertellen. Er stonden 3 grote vazen vol met die dingen. Toen werd er op een gegeven moment door Mascha zelf omgeroepen dat er maar 300 bandjes waren en dat we ze allemaal snel moesten gaan kopen.
Aan het einde van de dag had ze nog 2 volle vazentoch niet zo populair als ze dacht.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:51 schreef Loqi het volgende:
Ik heb vandaag een radiografisch bestuurbare helikopter gekocht(omdat het KAN!
)
Ik ben al tegen de hamsterkooi aan gevlogen.. is nog verdomde moeilijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]mijn
zit nu een radiografisch bestuurbare lego graafmachine in elkaar te zitten
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:51 schreef Loqi het volgende:
)
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Werkstukdinggeval is af en ingeleverd.
That's awesomequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:51 schreef Loqi het volgende:
)
Hippe sjit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef Lindytje het volgende:
Loqi, nu kun je kleine wapens door de lucht de gevangenis in smokkelen
(zag ik laatst een stukje over op tv)
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef Lindytje het volgende:
Loqi, nu kun je kleine wapens door de lucht de gevangenis in smokkelen
(zag ik laatst een stukje over op tv)
Buiten is misschien wel verstandig jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:09 schreef Loqi het volgende:
[..]en waterballonnen droppen!
(Net met dat ding tegen mn hand aan gevlogen..auw!) ik ga morgen buiten oefenen denk ik
Op de beurs (we waren naar Spiel in Essen) vloog er een jochie met zon ding tegen een gast zn hoofd aan, die was best boosquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben altijd bang dat die dingen in mn haar vliegen en zich helemaal vastdraain als mn vriend er weer mee in de weer is
Hehehehe volgens mij kunnen die dingen nog best hard aankomenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
Op de beurs (we waren naar Spiel in Essen) vloog er een jochie met zon ding tegen een gast zn hoofd aan, die was best boos
ja werkt heel goed! maar tis wel oefenenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Werkt dat nog een beetje zo'n heli? Ik zit er aan te denken een voor klaas te kopen, voor oudste zoon
uuh, deze was niet heel goedkoopquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Cool. En heb je dan zo'n budgetding of wel een beetje een dure?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:28 schreef Incantrix het volgende:
Holy shit, over kickass halloweenkostuums gesproken!
http://pinterest.com/pin/371206846/
Krijg dr gewoon kriebels vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:28 schreef Incantrix het volgende:
Is wel te doen, als groot cadeau dan :-)quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
uuh, deze was niet heel goedkoopmaar op de beurs wel goedkoper
ik heb zo'n 30 cm geval, was 40 euro
Oh hai! Hoeist?quote:
Hoi ! Ik ken je nietquote:
Da's mooiquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
Jaaaahaaa goed![]()
en hier?
@ priemgirl, ik ben nog van vroegaaah, het nageltopic nr 212 was mijn laatste, toen ben ik spoorloos verdwenen, tum tum tum tum...
.....du dum...... du dum................... du du du du du du....................quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
Jaaaahaaa goed![]()
en hier?
@ priemgirl, ik ben nog van vroegaaah, het nageltopic nr 212 was mijn laatste, toen ben ik spoorloos verdwenen, tum tum tum tum...
Waarrrrr zit die visch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
.....du dum...... du dum................... du du du du du du....................
Kom hierrrrrrr vissie vissie vissie vissiequote:
Beetje moe van mezelf, t is een hele poos slecht met me gegaan en daarna is het eigenlijk gewoon verwaterdquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's mooiEn ook echt letterlijk verdwenen zag ik.
Fokmoe?
Hier goed.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom hierrrrrrr vissie vissie vissie vissieKoetchiekoe......
Ah, dat soort periodes zijn gewoon ronduit kut. Nu wel weer beter dus?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Beetje moe van mezelf, t is een hele poos slecht met me gegaan en daarna is het eigenlijk gewoon verwaterd
briljant eenvoudig! Die wil ik een keer namaken!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:28 schreef Incantrix het volgende:
Positief is goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
Yes yes yes, sinds februari/maart alweer, echter komt de winter er weer aan en ben ik bang dat het weer vanaf voor af aan begint maar we blijven positief![]()
![]()
dat plaatje in de op bezorgd me kippenvel
Ik ben voor alles bangquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Positief is goed.![]()
![]()
En ik ben teveel afgestompt om nog onder de indruk te zijn van dat plaatje.
Ik ook! Geweldig is 'iequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
briljant eenvoudig! Die wil ik een keer namaken!!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb spontaan bedacht dat ik komend jaar een verkleedfeestje wil geven voor mijn verjaardag
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb spontaan bedacht dat ik komend jaar een verkleedfeestje wil geven voor mijn verjaardag
kinderen hebben toch niks in te brengenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:17 schreef Incantrix het volgende:
En dan doen we Stef als zombie
Verkleden, gotta love it
lolquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Normaalgesproken verandert hij ons in zombies, dus dan mag ik wel een payback-actie
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef Diconnected het volgende:
Woehoe kast in de woonkamer staat, het is zo gaaf geworden hierzal asap foto's maken! En straks weer lekker in m'n bedje slapen, woehoe!
Lekker chick, dat je weer in je eigen mandje kan slapenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef Diconnected het volgende:
Woehoe kast in de woonkamer staat, het is zo gaaf geworden hierzal asap foto's maken! En straks weer lekker in m'n bedje slapen, woehoe!
Groepsprojecten...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, nu ben ik écht boos op een groepsgenootje. Eventjes gigantische veranderingen maken aan onze presentatie en erin gaan zetten dat er vanalles onduidelijk is terwijl ik dat in mijn deel haarfijn ga uitleggen (EN DAT GVD OOK GEWOON OPGESTUURD HEB). En dan ook nog eens heel halfslachtig alles wijzigen (alles, maar dan ook álles moet in de bibliografie opgenomen worden. Maar voegt ze verwijzingen toe? Welnee. Moeilijk hoor, naar de rest van de presentatie kijken hoe het eruit ziet.)
En dan ķķk nog eens niet reageren. Dit gaat écht lekker slapen worden zo.
Nee, geen mini-me voor mijquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
ja, zwanger ben je niet lindy, dus dan weet ik het ook niet
Dat. En door al die drukke dagen van afgelopen week kan ik die níet hebben nu. En er wordt gewoon écht nergens op gereageerd. Telefoon wordt niet opgenomen, niks via mail, niks op sms. Nu nog maar een email verstuurd, maar damn wat ben ik kwaad. Zit er gewoon van te janken.quote:
*adem in, adem uit*quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat. En door al die drukke dagen van afgelopen week kan ik die níet hebben nu. En er wordt gewoon écht nergens op gereageerd. Telefoon wordt niet opgenomen, niks via mail, niks op sms. Nu nog maar een email verstuurd, maar damn wat ben ik kwaad. Zit er gewoon van te janken.
Helft van mijn cijfer hangt van die prutsers af.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
*adem in, adem uit*
Chick, laat je niet zo opnaaien door stomme groepsgenoten!!
Ja, maar ik weet zeker dat als er iets heel ergs gebeurt, je dat uit kan leggen en het goed komt. Al maakt dat het nu niet minder kut....quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helft van mijn cijfer hangt van die prutsers af.
En die gewoon doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Je hebt het origineel nog denk ik he? Dat wel goed is? Opslaan!!
dat is wel f*cked up, word er denk je bewust niet opgenomen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat. En door al die drukke dagen van afgelopen week kan ik die níet hebben nu. En er wordt gewoon écht nergens op gereageerd. Telefoon wordt niet opgenomen, niks via mail, niks op sms. Nu nog maar een email verstuurd, maar damn wat ben ik kwaad. Zit er gewoon van te janken.
Lezen, nee hoor kan ik ook nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar serieus, er staat een tabel in waarvan ik géén idee heb waar die uitkomt, de informatie die ze noemt komt uit de lucht vallen en in de beoordeling (wat dus onder mijn gedeelte valt) gaat ze vragen neerzetten over iets wat ten eerste heel simpel is en wat ik ten tweede nog ga uitleggen. Wat allemaal heel duidelijk in de tekst staat die ik ruim een maand geleden al geschreven en rondgestuurd heb. Ik bedoel, je doet fucking universiteit, dan kan je op z'n minst LEZEN lijkt me.![]()
Ook zoiets: dan vraag je of ze toe wil voegen hoe ze haar deelonderwerpje gaat noemen, DOET ZE HET NIET. Fuck off.
Ik heb geen idee. Ik flikker wat ze er nu aan toegevoegd heeft uit en stuur dat nog een laatste keer rond en daar doen ze het maar mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat is wel f*cked up, word er denk je bewust niet opgenomen?
Verschrikkelijke mensen! Ik werd een keer uit mijn groepje gegooid omdat ik 1x niet kwam opdagen op een afspraak. Nee gek he, als ik het al 4 dagen daarvoor aangeef dat ik dan niet kan omdat ik voor een spoedafspraak naar de tandarts moet rond die tijdquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wauw, toch nog reactie. En ze snapt niet waarom ik pissig ben. Gek he, als je blijkbaar niet eens gelezen hebt wat ik ga presenteren.
Sommige mensen kijken niet verder dan alleen hun eigen deel en verwachten dat anderen alles wel even voor ze opknappenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wauw, toch nog reactie. En ze snapt niet waarom ik pissig ben. Gek he, als je blijkbaar niet eens gelezen hebt wat ik ga presenteren.
Puisten zijn zo smerig... vooral die van een anderquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jum![]()
En puistenPuisten uitknijpen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef megamandy het volgende:
Ik snap de ik heb niet met je geknikkerd niet
Wordt gezegd in een reclame van Hollands Next Top Model, "Ik heb niet met je geknikkerd!" Snap het nietquote:
Meldt?? Ik heb een ontzettende duckface als fotoquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand die hetzelfde heet als ik heeft een ontzettende duckface op d'r Facebook-foto.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
meetal betekent dat dat je niet zo'n grote smoel moet hebben en stoppen met tutoyeren, aangezien je niet met elkaar op school hebt gezetenbquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wordt gezegd in een reclame van Hollands Next Top Model, "Ik heb niet met je geknikkerd!" Snap het niet
Aah ja dat kan wel kloppen in de contextquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
meetal betekent dat dat je niet zo'n grote smoel moet hebben en stoppen met tutoyeren, aangezien je niet met elkaar op school hebt gezetenb
Mijn vader zei dat vroeger als hij echt pissig was (en ik heel onbeleefd had gedaan...)quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah ja dat kan wel kloppen in de contexthad er nog nooit van gehoord.
Meisjes van 14 zeggen dat nu? Daarvan heb ik juist het idee dat die al die uitdrukkingen niet kennenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:13 schreef Kleintje19 het volgende:
Het is ook wel een beetje 2009meisjes van 14 zeggen dat nu alleen nog maar
![]()
heb heb net 10 lakjes besteldoh ik ging kijken op ebay voor opi ds glamour, 50 dollar
Zou je idd denken, hier echter niet kreeg t laatst van zo'n bijdehandje naar mijn hoofdquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meisjes van 14 zeggen dat nu? Daarvan heb ik juist het idee dat die al die uitdrukkingen niet kennen
Ik heb niet met je geknikkerd, zijn zo'n blaag dat? Moest je je niet inhouden d'r (het was vast een meisje) een slag voor d'r hoofd te geven?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Zou je idd denken, hier echter niet kreeg t laatst van zo'n bijdehandje naar mijn hoofd
Ik wilde een blok zeep pakken en eens even goed... dat was niet het enige dat eruit kwam, ik ga geen meisjes slaan, dat is niet eerlijk want ik heb 3 jaar gebokstquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb niet met je geknikkerd, zijn zo'n blaag dat? Moest je je niet inhouden d'r (het was vast een meisje) een slag voor d'r hoofd te geven?
quote:@maschaa
★ Mascha ★
Vrij veel afgevallen + flexee en nog zie ik er dik uit op veel foto's.. bah. Baalmoment.
quote:@maschaa
★ Mascha ★
Haha dankjewel iedereen, ok dat was niet gissen naar complimenten, zie gewoon wat unflattering foto's terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*edit: ja wat jij zegt dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar dat zie je in de spiegel ook wel. Dus eigen schuld.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Om bij jou in de buurt te zitten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
mijn collega heeft het vandaag maar 20 minuten volgehouden
Het was het meisje van de OP.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:04 schreef Diconnected het volgende:
Aargh. Gister een pakje sigaretten gekocht, in de keuken gelegd. En nu is dat pakje onvindbaar!!!Heb echt al het hele huis doorgezocht en gewoon niet kunnen vinden
Gelukkig is oma net hier dus mocht van haar een sigaretje maar aaaargh dit is echt zo irritant
Er was laatst een progamma, dat zijn die 2 engelse (?) vrouwen die hier in nl vrouwen een make over geven, zaten 2 forse vrouwen bij paar weken terug en die liepen dus ook met zo'n jurk, dus ik zo tegen me moeder dat dķe je toch gewoon niet, die jurken tekenen al zo dan trek je hem toch niet aan bij iemand die gevuld isquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar ze had 2 weken veganistisch gegeten om snel nog wat af te vallen!![]()
(Goed voorbeeld voor al die bakvissen die haar kopiëren)
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze van tevoren niet heeft kunnen zien dat dit niet flatteus zou zijn en dat het voor niemand boven de 40kg een goed idee is om zo'n jurk te dragen. Hoewel het kan wel, als je de hele avond kaarsrecht blijft staan en je buik inhoudt.(o ja, en geen ondergoed aan. Of alleen de corrigerende panty van de H&M
)
Dat meisje hierboven vind ik er dan wel weer schattig in d'r jurkje en d'r colbertje![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Om bij jou in de buurt te zitten?
bb had vrijdagavond een pakje voor me meegenomen uit de jumbo. Ik heb het op de tafel zien liggen maar zaterdag was ie weg, en nog steeds!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:04 schreef Diconnected het volgende:
Aargh. Gister een pakje sigaretten gekocht, in de keuken gelegd. En nu is dat pakje onvindbaar!!!Heb echt al het hele huis doorgezocht en gewoon niet kunnen vinden
Gelukkig is oma net hier dus mocht van haar een sigaretje maar aaaargh dit is echt zo irritant
!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb had vrijdagavond een pakje voor me meegenomen uit de jumbo. Ik heb het op de tafel zien liggen maar zaterdag was ie weg, en nog steeds!!
6,50 kwijt
volgens mij is het de antirookmafia!!
dat gaat bij mij niet opquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!!!
Behalve dat ik eigenlijk wel weet dat vriendlief mijn pakje heeft gepakt omdat zijn eigen sigaretten op waren![]()
Volgens mij ook!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb had vrijdagavond een pakje voor me meegenomen uit de jumbo. Ik heb het op de tafel zien liggen maar zaterdag was ie weg, en nog steeds!!
6,50 kwijt
volgens mij is het de antirookmafia!!
ik hoest wel redelijk ja... Maar ja, dat doen er wel meer in deze tijd van het jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ben je zo erg in het echt? Of heb je die enge lenzen nog in?
tenzij het je bil weer raakt, dan heb je een trilbil...quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
hoogglansstofjes kunnen alleen aan een lange wijde rok vind ikwaar het nergens je lichaam raakt
Glansstoffiequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
hoogglansstofjes kunnen alleen aan een lange wijde rok vind ikwaar het nergens je lichaam raakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet allround strak; want dat werkt never nooit niet
Jammer dat ik hem eigenlijk nooit aan kan![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wel hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
maar da's toch niet zo extreem hoogglans?
Natuurlijk, we zijn immers de fanclub.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:33 schreef BGTes het volgende:
Ik had de foto's van Masja al gezien en WIST gewoon dat er hier iets over gezegd zou worden
Psies! Desnoods naar de bakker en slagerquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah Priem! Als ik zo`n lijf en zo`n jurkje had ging ik wel gelegenheden verzinnen om hem aan te kunnen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psies! Desnoods naar de bakker en slager
als ik ga trouwens wil ik een witte met rode bruiloft, mag jij die aanquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
[..]Ik zie mij al staan in de plus haha
Had hem aan op bruiloft van goeie vriendin van mij. Ahja voorlopig hangt ie in de kast om naar te kijken
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als ik ga trouwens wil ik een witte met rode bruiloft, mag jij die aan
Dank je !quote:
Neeeee ze heeft het suuuuuperdruk met haar blog. Werkt vaak van 07.00 tot 2 uur 's nachts door, echt waarrr. Heeft het veel drukker dan de gemiddelde meid van haar leeftijd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hij zit echt niet mooi bij haar. Eigenlijk ergens nog zielig ook.
Ow dit was met corrigerend geval![]()
Maar ik bedacht me net opeens is dit alles wat ze doet? Dan kun je toch de hele dag lekker niets doen en dan nog even een artikeltje tussendoor schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Ze heef took een webwinkel dat is ook hard werken hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ow ja das wel waar ja.
We moeten medelijden met r hebben. Studeren + bijbaantje is natuurlijk een stuk minder vermoeiend en hard werken.
Maar serieus met alle wil van de wereld kan ik niet zien hoe het hebben van een blog hard werken is.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze heef took een webwinkel dat is ook hard werken hoor
Zo dan! Weet iedereen meteen waar het geld van de toegangskaarten naar toe is gegaan....quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
Le fu.... Te laathttp://www.beautygloss.nl/2011/10/24/mijn-beautygloss-party-look/
Die heeft ze helemaal uitbesteedquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Oh ja nu begrijp ik het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Misschien moet jij vragen of je een gastitempje mag schrijvenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Toffffff
Ik hou je eraan
[..]
Dank je !
Trouwens... Ik zag dat Maschasjasja tweette dat ze morgen een blogspot over haar outfit wil doen. Ik hoop geen 'fashion-tips'
Dat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo dan! Weet iedereen meteen waar het geld van de toegangskaarten naar toe is gegaan....
Oh ik wel, ik wil géén zwart op mijn bruiloft misschien dat het ooit wit word met zwarte accenten (lees: shirtje met zwart/witte print oid) maar ik zie weleens mensen geheel in t zwart gaan dat is bij mij echt een nogo al denk ik niet dat mijn ventje in een wit pak wil lopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook een roodwitte bruiloft, alleen wil ik dan in het rood en mijn gasten in het wit
maar aangezien dat nooit gaat gebeuren omdat ik mijn gasten nooit een dresscode wil opleggen droom ik lekker verder
Ik heb aan iedereen al aangegeven dat ik geen jeans op onze bruiloft apprecieerquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook een roodwitte bruiloft, alleen wil ik dan in het rood en mijn gasten in het wit
maar aangezien dat nooit gaat gebeuren omdat ik mijn gasten nooit een dresscode wil opleggen droom ik lekker verder
nog een leuke:quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat.
Iemand zit te eten, hrm. Trek.
Idd, nouja een hele donkere zou hier nog wel mogen, liever niet... maar idd, ik bedoel het is één dag en de mooiste dag van ons leven, dan kunnen onze vriendjes en familie toch wel even daarin meehelpenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb aan iedereen al aangegeven dat ik geen jeans op onze bruiloft apprecieer
Tjah sommigen vinden het echt not-done. Maar als je je een keer netjes kan kleden; waarom dan niet op een bruiloft.
Maar goed in belgië lijkt dat een stuk normaler dan hier in NL tbh
Daarom. Iedereen moet het ook precies doen zoals ze zelf willenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader vindt dat ook hoor Priem. Maar ik zie mensen liever zoals ze zijn in plaats van allemaal in een pak waar ze zich misschien niet relaxed in voelen. Het staat wel leuk, maar het past niet bij ons. Wij zijn meer kroeghangers dan gala-gangers, en mijn bruiloft mag dat best reflecterenIeder zijn ding
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
toen mijn vriendin trouwde moest je overdag in mantelpak met hoed / mannen in jacquet en 's avonds black tie. Dan nog een trouwkado, vrijgezellenparty, en je bent als stel zo 1000 euro kwijt aan zo'n feest, dat vind ik echt waanzin en wil ik mijn gasten niet aandoen
Dat zou ik dus inderdaad nooit van mensen verlangen. Zou het er zelf ook niet aan uitgeven. Way too much money voor 1 bruiloft. Sowieso die hele trouwdag gebeuren dingen zijn duur. Vrijgezellendag, kado op de vrijgezellendag, kado op de bruiloft. Maar als er dan ook nog bepaalde verplichtingen aan de kledij wordt gesteld waardoor je wat moet kopen, loopt het echt de spuigaten uit. Gelukkig heb ik wel een paar jurkjes in de kast hangen die ik altijd aan kan. De meeste wel zwart, want ja, moet wel een beetje afkledenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
toen mijn vriendin trouwde moest je overdag in mantelpak met hoed / mannen in jacquet en 's avonds black tie. Dan nog een trouwkado, vrijgezellenparty, en je bent als stel zo 1000 euro kwijt aan zo'n feest, dat vind ik echt waanzin en wil ik mijn gasten niet aandoen
Oh nee dat vind ik ook absurd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nee dat vind ik ook wel een beetje absurd, maar ik zou het niet waarderen als iemand in een lichte jeans komt binnen kakken met versleten gympen en een vestje, daarvan ben ik niet gediend.. maar misschien wil ik wel op blote voetjes trouwens in een los jurkje op het strand... we shall seequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, gewoon netjes moet toch niet zo´n probleem zijn lijkt me. Laatste bruiloft waar ik was liepen er ook een paar in spijkerbroek. Eentje daarvan verontschuldigde zich er trouwens wel voor en zei dat hij geen nette broek had... Vraag me dan toch altijd weer af hoe dat soort mensen op een sollicitatie verschijnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik ook absurd.
Maar iedereen heeft wel een 'nette' broek in de kast liggen. Daar een blouse op et voila; klaar
Ik verwacht sommigen trouwens nog steeds in jeans verschijven hoor; maar ga er me verder weinig van aantrekken.
Dat is toch echt not done! Ik was op een bruiloft waar de collega´s van de bruidegom op gympen liepen (wel allemaal in pak overigens), maar goed het waren dan ook Nikes aangezien de bruidegom bij Nike werktquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef Mss het volgende:
Ik was een keer op een bruiloft en daar liep iemand in een trainingsbroek. Dat vond ik echt te ver gaan
strand kan altijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
strandhuwelijken zijn zooo 2001
priem, is ook zo, ik ga er van uit dat vrijwel iedereen ook wel snapt dat je er op een bruiloft niet als een zwerver bij kan lopen. En als er dan nog 1 of 2 zijn die dat niet begrijpen dan so be it
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef Loqi het volgende:
Achja, op t trouwfeest waar ik afgelopen vrijdag was liep de gom zelf in spijkerbroek
ligt er aan he, als je stucadoor bent ofzo ga je niet in pak solliciterenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, gewoon netjes moet toch niet zo´n probleem zijn lijkt me. Laatste bruiloft waar ik was liepen er ook een paar in spijkerbroek. Eentje daarvan verontschuldigde zich er trouwens wel voor en zei dat hij geen nette broek had... Vraag me dan toch altijd weer af hoe dat soort mensen op een sollicitatie verschijnen.
Nee, ok, zit ook wat in.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan he, als je stucadoor bent ofzo ga je niet in pak solliciteren
Nope, zij zijn getrouwd zoals ze zelf zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef mirannie het volgende:
[..]Echt? Hij wilde echt geen nette broek aan?
Ik zou toch op z´n minst wel een beetje willen matchen met de gom, hahaha. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nope, zij zijn getrouwd zoals ze zelf zijnhij in een (zwarte) spijkerbroek, gympen, jasje (zon modern geval met patches enzo) en stropdas.... zij in cocktail. Dat was wat ze wilden, dat was wat ze deden
![]()
(zou absoluut niet mijn keuze zijn.. en ook niet die van, wij zijn nette-pakken-liefhebbers)
daarom had zij ook een cocktailjurkje aanquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zou toch op z´n minst wel een beetje willen matchen met de gom, hahaha. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk
het paste fantastisch bij elkaar eigenlijk. Ze waren allebei netter gekleed dan normaal, maar toch niet overdreven net... samen in t zwart, samen met dezelfde bloemenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zou toch op z´n minst wel een beetje willen matchen met de gom, hahaha. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk
ze had opgeschoren haar aan de zijkant en zware gothic make-up, ik denk dat ze er geen toet om gafquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
die ene galajurk zal zich lekker gevoeld hebben
Onzin. Al is het wel leuk om elkaar te verrassen natuurlijk. (En zorgen dat er bij beiden iemand mee is die weet wat de ander heeft, zodat het wel matcht enzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:13 schreef Loqi het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het 'we mogen elkaars kleding niet zien van tevoren want dat brengt ongeluk'?
[..]
ze had opgeschoren haar aan de zijkant en zware gothic make-up, ik denk dat ze er geen toet om gaf
nou ik geloof niet in het ongeluk, maar mijn vent mag mijn jurk toch niet zien van tevoren. Niemand trouwens behalve mijn oma en moeder. Ik hou gewoon van het verrassingseffectquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:13 schreef Loqi het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het 'we mogen elkaars kleding niet zien van tevoren want dat brengt ongeluk'?
[..]
ze had opgeschoren haar aan de zijkant en zware gothic make-up, ik denk dat ze er geen toet om gaf
ik krijg m van moeder, dus die mag mee, en oma omdat omaquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef Loqi het volgende:
Ik zou juist lekker samen voor pak en jurk willen shoppen
Och, 't ventje wou toch iemand mee hebben, dus het kwam wel mooi uit zo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Matchen kan heel makkelijk tegenwoordig. Je kan meestal stukje stof vragen om mee te geven met vriendlief
Bij mij weten enkel mijn moeder en schoonmoeder hoe ik er uit ga zien; verder weet niemand hoe of wat
Ik krijg ook alles van moedersquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg m van moeder, dus die mag mee, en oma omdat omamijn schoonmoeder heeft drie dochters, dus die mag niet mee
Maar dat is gewoon tof.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg m van moeder, dus die mag mee, en oma omdat omamijn schoonmoeder heeft drie dochters, dus die mag niet mee
Hoe duur waren de kaartjes dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nog een leuke:
"ik vind het eerlijk gezegt wel een beetje tegen vallen hoor ik dacht een party nee het zijn allemaal stands + je moet alles nog kopen ook alsof het kaartje zelf niet duur genoeg was
wie heeft er intresse in een kaartje? ik heb er nog 3 liggen"
reactie erop:
Alle activiteiten zijn gratis, daarbij kan je als je wilt beauty producten kopen. Ook krijg je een cupcake, broodje en drinken, maar je begrijpt vast dat ik het geld niet heb om de hele dag door gratis eten te geven aan iedereen. Jammer dat het je tegenvalt, ik doe mijn best er iets heel leuks van te maken
25 ekkies. Maar het gros van haar volgers krijgen maar tien euro zakgeld he.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe duur waren de kaartjes dan?
Hebben wij ook gedaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef Loqi het volgende:
Ik zou juist lekker samen voor pak en jurk willen shoppen
Ja datquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht overigens eerst maar eens op een aanzoek
Daar wacht ik nog steeds opquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht overigens eerst maar eens op een aanzoek
Wat veelquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
25 ekkies. Maar het gros van haar volgers krijgen maar tien euro zakgeld he.
Lolquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb al een aanzoek gehad.![]()
Alleen jammer dat 'ie de rest van de zaal ook afging met z'n dronken kop.![]()
jullie hebben het afgesproken?quote:
Bwehehehehe.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol
Erg morantisch![]()
Aanzoek aan het gardameerEn ik lachte hem eerst uit omdat ik niet dacht dat ie serieus was
Kuch......
haha, een echte priem-actiequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol
Erg morantisch![]()
Aanzoek aan het gardameerEn ik lachte hem eerst uit omdat ik niet dacht dat ie serieus was
Kuch......
oepsquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol
Erg morantisch![]()
Kuch......
Niet goed doordacht. Schattig, maar niet goed doordacht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
mijn din werd bij zonsopgang op bali gevraagd... Strontchagrijnig omdat d'r vriend haar om 5 uur uit bed sleepte
Ja, het is niet zo'n aanzoek type.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie hebben het afgesproken?
Is mij ook best, als ie maar ooit een knoop doorhakt. Dat ik graag wil is 'm al overduidelijk, dus het initiatief ligt nu bij hem
Ik ben alweer aan het kuren geslagen, maar het helpt niet erg. Gelukkig heb ik morgen eindelijk de tijd om ze fatsoenlijk te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:31 schreef Loqi het volgende:
het wordt weer koud hoor... 5 stukjes nagel afgebroken in 2 dagen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Oh ik wel, ik wil géén zwart op mijn bruiloft misschien dat het ooit wit word met zwarte accenten (lees: shirtje met zwart/witte print oid) maar ik zie weleens mensen geheel in t zwart gaan dat is bij mij echt een nogo al denk ik niet dat mijn ventje in een wit pak wil lopen# dramaqueen
och, zo ken ik er meer hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo'n aanzoek type.
Oehquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
mijn din werd bij zonsopgang op bali gevraagd... Strontchagrijnig omdat d'r vriend haar om 5 uur uit bed sleepte
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat witte pak had van mij niet gehoeven, dat heeft hij er zelf bijbedacht..
En wij hebben elkaars kleding ook niet gezien vantevoren, vond ik leuker. De jurk aan compleet met haar, make-up etc is toch anders als alvast even een kijkje op de jurk vind ik![]()
Wij hebben geen enkele dresscode opgelegd, maar uiteindelijk was het meerendeel van onze gasten wel heel net gekleed. Het huwelijksgedeelte dan, de rest was in zwemkleding
Never say neverquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, zo ken ik er meer hoor
meestal zijn het it-ers of andersoortige nerds
(like mine, met het romantisch besef van een stoeptegel)
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat witte pak had van mij niet gehoeven, dat heeft hij er zelf bijbedacht..
En wij hebben elkaars kleding ook niet gezien vantevoren, vond ik leuker. De jurk aan compleet met haar, make-up etc is toch anders als alvast even een kijkje op de jurk vind ik![]()
Wij hebben geen enkele dresscode opgelegd, maar uiteindelijk was het meerendeel van onze gasten wel heel net gekleed. Het huwelijksgedeelte dan, de rest was in zwemkleding
Net even snel gehaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |