Ritmo is volgens mij een prima gast. Ik stoor mezelf soms ook aan die ventjes die denken dat hun afwijkende levensstijl normaal of zelfs stoer isquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zoals Ritmo bijvoorbeeld. Alles en iedereen voor contactgestoorde autist uitmaken maar zelf een kop als een grindtegel hebben en waarschijnlijk ook weinig sociaal contact.
* leeell houdt zn mondquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een keer pics van 'm gezien, sindsdien moet ik iedere keer lachen als hij andere mensen loopt te bashen.
Waar heb je die gezien dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een keer pics van 'm gezien, sindsdien moet ik iedere keer lachen als hij andere mensen loopt te bashen.
Link eens danquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ander forum, wat afstamt van FOK!
is niet de bedoeling me dunkt.quote:
Vind je het gek, met zo'n kersverse:quote:
Ik start fok net pas weer op. Heb nog meer te doen, en ik blijf daar principieel weg, want jij en ik hadden daar mod moeten zijn.quote:
Dat is een deceptie wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik start fok net pas weer op. Heb nog meer te doen, en ik blijf daar principieel weg, want jij en ik hadden daar mod moeten zijn.
Weet ik veel. Van lompehork snap ik het nog wel, maar leelll, iemand die nog langer is geband in totaal dan ik?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoezo zijn jullie geen mods dan?
Vertel eens dan, waarom jij en niet dastan en ik?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef leeell het volgende:
KS die denkt dat hij ooit mod had kunnen worden
ja waarom Dastan niet eig?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vertel eens dan, waarom jij en niet dastan en ik?
persoonlijkheid is een must dacht ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vertel eens dan, waarom jij en niet dastan en ik?
Ja het maakt me ook niet uit verder, ik had alleen wel eens in het crewforum willen kijken. En tijdelijk modje zijn om te kijken hoe het is had me wel leuk geleken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achja, mods zijn toch kut. Wees blij dat je er geen bent.
Hij heeft wel meteen die nare attitude te pakken he.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:48 schreef leeell het volgende:
[..]
persoonlijkheid is een must dacht ik
neuh, behoeft niet uitgelegd te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |